Такова купе съм виждал до една корабна фабрика в ахтопол и наистина в резово има едно такова купе поне от 5г. тази година пак го видях, беше с муцуната на запад....go west.!!!!
Предварително се извинявам, че повдигам малко старичка тема, но реших по-скоро да допълня старата, отколкото да отварям нова.
Наскоро случайно намерих в къщи една изрязана от мен статия от бр. 77 от 1998 г. на в-к "Авто Труд", на гърба на която намерих друга интересна статия за българския джип "Преслав".
Интересна идея, която поради специфичните национални "обичаи" не се е развила успешно. Добре че все пак на някои това е направило впечатление, за да не се забрави съвсем това изобретение, макар и с липса на късмет.
А това е статията във вестника, с лъхащ на някои места и лек хумор, но пък не можем да искаме от всички журналисти да са компетентни във всичко.
Това разбира се, не може да ни попречи да се уважим големия труд на хората, участвали в създаването на "Преслав" и същевременно да се ядосваме, че пак събитията не са се случили както трябва ....
Като гледам окачването си е от старите реисчета чавдар преслав (купето се правеше в Ботевград всичко останало в Шумен двигател варненски перкинз )навремето им викаха "бръмбари" и се ползваха основно по ТКЗСтата и горските стопанства по провинцията още се движат и то са доста добри за тежък терен.Имам зад волана на такова чудо на шуменско-ботевградската техническа мисъл около 1000 км по черни пътища и чукари.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Отпред ми прилича на самурай а отзад на Г-класа. Никакво въображение...Т'ва за дизайна. Иначе може и да е много проходимо...Ама що първо не питаха Йори да им направи дизайна?
Я, тая тема съм я пропуснал, добре че я припомнихте. Явно през 1998ма ми е отбягнало като информация това "чудо". Мен лично ме кефи. Естествено е че какъвто и да е бъкгарски прототип на автомобил няма бъдеще за серийно производство, по простата причина че България изобщо няма традиции в това отношение. За техничеки данни нищо не мога да кажа защото не съм спец. Но от коментарита за дизайна ми стана малко смешно. Дизайн е относително понятие. На някой им наресва нещо което на други им се струва грозно. Във фрази от сорта "дизайна е грозен" изобщо няма логика. Логика има във фрази "дизайна ми харесва" или "не ми харесва". Дизайн за каквото и да е било изделие се прави в зависимост от пазарния "прицел". Изделия с едни и същи характеристики може да имат голями разлики в цената само заради дизайна, но не защото прозводсвената цена е много по-висика, а защото едното с дизайна си е прицелено в по платежоспособна група от потенциални куповачи. В случая този дизайн ми харесва, именно щот е "недодялан", и "несъвършен". Има опит за уникалност.
ПС абе като при жените е: руси, черни, жълти, слаби, дебели, ниски, високи, с големи.... с малки... въпрос на вкус
За мене по скоро проблема в опитите за съчетаване на две различни по предназачение машини джип и трактор до колкото познавам наща инжинерна мисъл при такова комбиниране се получава машина която не става и за двете.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
За мене по скоро проблема в опитите за съчетаване на две различни по предназачение машини джип и трактор до колкото познавам наща инжинерна мисъл при такова комбиниране се получава машина която не става и за двете.
Ами УНИМОГ
99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!
Коментар