Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Сеник RX4. Вискомуфа,тракшън контрол и други особености

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Freelander - предно или задно предаване на сухо?

    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
    Да, ама не и при него. На неговата виското се контролира електронно, като информацията се взима именно от тракшън контрола(датчиците на АВС-а, които ползва и тракшъна по-точно), т.е. когато тракшъна сработва и всикото почва да предава назад. Така и двете системи работят заедно. Пък и без друго тракшъна му не може да се изключва, но няма и смисъл(ESP, ако евентуално има то може да се спира, за да не прави мизерии)...
    Дай да го видим тва активно виско, че такова чудо до сега не съм виждал.
    Всъщност виждал съм но тежи към 50кг.

    Коментар


    • #17
      До: Freelander - предно или задно предаване на сухо?

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Дай да го видим тва активно виско, че такова чудо до сега не съм виждал.
      Всъщност виждал съм но тежи към 50кг.
      Ами разликата в теглото с и без виско и заден кардан е 175 кила, така че не знам... Иначе така и не успях да намеря много подробности . Казвам какво съм чел.
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #18
        До: Рено Сеник RX4. Вискомуфа,тракшън контрол и други особености

        при достатъчно висока скорост за да има значение формата на предната броня /т.е. поне 80-100км/ е почти абсурд да ти се задейства 4х4 системата /освен при значително поднасяне/...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          До: Freelander - предно или задно предаване на сухо?

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Дай да го видим тва активно виско, че такова чудо до сега не съм виждал.
          Всъщност виждал съм но тежи към 50кг.
          А какво представлява това активно виско,каква е разликата с обикновеното по-точно?
          Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

          Коментар


          • #20
            До: Рено Сеник RX4. Вискомуфа,тракшън контрол и други особености

            Разликата е че една вилка променя разтоянието между дискчетата. От там и въртящия момент който преминава през тях.
            Има много имена. Многодисков съединител. Активно LSD. Геротор. ELSD и т.н.
            Иначе на пръв поглед представлява нещо много просто.
            Десетина дискчета и един електро магнит ги притиска.
            Има го в раздатката на Х5 и при ГрандЧероки 3бр.

            http://jeep.avtograd.ru/xfer/encyclo...V245/NV245.exe
            Последно редактирано от kinex; 17-01-08, 16:50.

            Коментар


            • #21
              До: Freelander - предно или задно предаване на сухо?

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Пречат си. Затова ако ще буксувате изключвате тракшъна. Иначе се получават комични ситуации - колата лека полека се заравя с предните а задните така и не са дошли на помощ
              Дима, не е баш така,виското сработва толкова бързо,че няма време за затъване
              На много места съм писал, Пасата ми е с тракшън на предния мост, а отзад е с виско но маслено
              Не искам да звуча идиотски, но колата прави чудеса върви в 50см и повече сняг по възможно най-стръмните улици в Бояна
              Тракшъна сработва дори когато две колела увиснат диагунално във въздуха, а колата продължава да се качва нагоре по рампата
              sigpic УАЗ-452

              Коментар


              • #22
                До: Рено Сеник RX4. Вискомуфа,тракшън контрол и други особености

                Колкото бързо сработва виското на перката, толкова бързо и това сработва.
                Виско ще.
                Пък и колко бързо става от 5% на 7% май не е много важно.
                Пак е нищо.

                Коментар


                • #23
                  До: Рено Сеник RX4. Вискомуфа,тракшън контрол и други особености

                  Да, все пак тия системи не са правени за Ладога
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • #24
                    От: До: Рено Сеник RX4. Вискомуфа,тракшън контрол и други особености

                    Засега съм се спрял на RХ4(като проходимост за риболов) и пада избиране между бензин и дизел.
                    Най-много ме интересува Обаче някой ходил ли е на компютърен тест на RХ4 , и дали си показва на тестовия компютър реалните километри, (ако километража е бил връщан, естествено)
                    Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
                    Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
                    'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

                    Коментар


                    • #25
                      От: До: Рено Сеник RX4. Вискомуфа,тракшън контрол и други особености

                      Трябва да внимаваш да няма шум от задният мост, защото е често срещан дефект. Ремонта е смяна и е над 1000лв.(в сервиз на Рено)

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X