От три месеца карам въпросният автомобил , досега нямах проблеми , освен едно водно съединение и някои проблеми по окачването , заложени от италианските "майстори". Но днес сутринта изминах около два километра , и при включване по главния път , при ускорение изгасна. Завъртях няколко пъти на стартер , никакви признаци на палене. Подкачих няколко пъти гориво с помпата на филтъра , запали , нормално работеше на място , но при потегляне пак загасна. Пак подкачване , след 50м. пак гасне. Източих горивото от филтъра да не би да е попаднало вода , подкачих гориво , запали , тръгна , при подаване на повече газ изгасна. Пак запали , вече с много малко газ се прибрах , паркирах , на място работи , оборотите ги вдига до ограничените. Но след като я загасих , няма палене , припалва само и това е. Филтъра го смених , размених релетата , никакъв резултат. Като напомпам ръчно , изтича малко нафта от маркуча за обратното гориво. Разкачих маркуча който захранва горивният филтър , при контакт и въртене на стартер , не тече гориво. Та според мен проблема е в подкачващата помпа в резервоара. Сега въпросът е , има ли достъп от горе или трябва да демонтирам резервоара? И другият въпрос , става ли помпа от 2.5 CRD пак 2006г. Благодаря на отзовалите се!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
Свий
X
-
От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
Доста странно , онлайн магазини за части предлагат подкачващи помпи , в моргите също , за малко да "купя" една. Но се оказва , че този модел няма подкачваща помпа. Та вече търся друг проблем.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
Както се оказа , подкачваща помпа няма , въпреки , че ми предлагаха точно за тоя модел , и били продали десетки. Та тръгнах по пътя на горивото от филтъра , с ръчно напомпване протича гориво , но само припалва , въпреки , че по този начин се прибрах. При подаден контакт , се чуваше едно жужене/като на ел.помпа/ около ГНП-то , и при откачен маркуч за обратното гориво изтичаше нафта. Има нафта , но няма нужното налягане за да запали , а само припалва. Откачих буксата на клапана за контрол на налягането , звука спря , завъртях и веднага запали , но при докосването на педала веднага загасна. Свалих клапана , седи отворен , тоест минава гориво. Но когато го включа на буксата , започва да вибрира като помпа и затваря отворите , а и по този начин заработва като малка помпа и изтласква горивото през маркуча за излишното. Та взех един втора употреба , цени от 80-100лв. , в Ибей 120лв. ГНП комплект с клапан , но нормално за България. И се оказа , че точно това е проблема , пали и работи без проблем. Ето това е въпросният клапан.
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
Благодаря, скоро и при мен се случи така, изгасна,запали, измина 300км и отново загасна.
Отвисях се 4 часа, цялата горивна система разглобих,сглобих, нищо нередно не открих, по едно време взе ,че запали и ...1000км, та сега чакам пак да ми погоди тоя номер и да търся от къде е.
Колата е Suzuki Grand Vitara 2010
Коментар
-
От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
При мен има и малко продължение. Като я изкарах да я покарам , пак същия номер , при подаване на газ изгасна. На място работи без проблем , оборотите ги вдига до ограничителя , тази сутрин запали от първия път , при леко натискане на педала върви без проблем , но дам ли повече газ изгасва. Но и този проблем го открих и го отстраних . пак има жици , но утре ще разказвам подробно.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
Първоначално публикуван от Nik0la Преглед на мнениеБлагодаря, скоро и при мен се случи така, изгасна,запали, измина 300км и отново загасна.
Отвисях се 4 часа, цялата горивна система разглобих,сглобих, нищо нередно не открих, по едно време взе ,че запали и ...1000км, та сега чакам пак да ми погоди тоя номер и да търся от къде е.
Колата е Suzuki Grand Vitara 2010Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
Коментар
-
Да ползвам темата ако може.....От известно време заглеждам Гранд Вояджър след 2011,бензинов,3,6.Ако някой има такъв ,моля да се чуем по телефон примерно зоа повече съвети.Другото,което заглеждам е Крайслер 300 5,7 мотора след 2012.
0888854582 Веско.
Честита коледа!!!Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Коментар
-
Grand Voyager-ът изглежда много практичен автомобил! Почвам да ги заглеждам, но ме притеснява малко, че са си бая екзотични за нашите ширини. Намирам няма и 30 активни обяви.
Би ли споделил дали си имал нещо друго като проблем освен 'гасненето'. Доколкото разбирам си много технически грамотен и там си ремонтираш автомобила. Имате ли представа как стоят нещата с майсторите за Grand Voyager-a?
Коментар
-
С майсторите проблема е сериозен , защото е доста сложен откъм обслужване. Например смяната на водната помпа е цяло приключение , почва се с демонтаж на чистачките и целият им механизъм за задвижване.. Ангренажа е проблемен , защото малко тъпо е проектиран , най-добре зацепена към ремъка е водната помпа , за сметка на това ангренажните колела на валовете са зацепени около 35% към ремъка. Ангренажните колела не са фиксирани към валовете , нито с шпонка , нито с конус. И ако се появи проблем с водната помпа или с обтяжната ролка , ремъка прескача много лесно. Хубавото е , че пораженията са само по кобилиците. Но и там е приключение. По ходовата част , единствен проблем са носачите , по-точно шарнирния болт. Първия път ги смених носачите , карат една година , втория път смених шарнирните болтове на място , защото и смяната на носачите е сериозно приключение. Та аз го изучих основно и си правя всичко сам , просто защото е изключително практичен автомобил и ми върши много работа. Ако не можеш да го обслужваш сам или нямаш доверен майстор , най-добре потърси друг автомобил.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mitkoztd Преглед на мнениеGrand Voyager-.... че са си бая екзотични за нашите ширини.(това е кафе)
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Деди, много добър избор, като видях тоя модел, дето се трансформират 5-те задни седалки в пода и става на спалня.. направо ми скри шапката. А пък и цените изглеждат доста справедливи, спрямо това, което получаваш. Пък ето, че вече знам и майстор, който да е сравнително близо и да може да ги правиИнтересно ми е само как си намерил бензин, в момента от горе-долу 30 обяви общо за Grand Voyager-и - точно 3 са бензин.
От няколко месеца дебна Вожд WK, бензин 5.7 - ама като гледам предлагането и цените, ще има още бая да почакам и спестявам.
А този Voyager изглежда невероятно добро предложение, ако човек гледа чисто от практична гледна точка, а не имиджова - това относно манталитета..
Ще изчакам почивния ти понеделник и ще ти се обадя във вторник да обсъдим Вождовете, Индианките, Пътешествениците и до колко имат почва у нас..
Коментар
-
".......намерил бензин" - не съм го търсил, дар ми е, пръста Господен и помощ от форума. През 2014-та година лични проблеми ме принудиха да търся кола ( по ред финансови причини нямах), Във форума има тема, че си търсех Газ 69 ( смятах го за най - финансово достъпната 4х4) да ама не, бяха скъпи и брутално побългарени, зорлем бях събрал 1000 лв. и нъц, съфорумци бяха организирали заговор и ми бяха събрали още 500, вечерта когато ми ги дадоха ( или скоро след това ) на чаша рАкия вместо вечерното порно си пуснах не "МобилеБг", а "КарсБг"( незнам защо) и там "гробищарката" се продаваше за 1500лв. цяла или на части.....другото е история
-
-
Здравейте колеги на крайслер. От две години имам Вояджър .от два месеца ми изписва грешка птм и след това ми отказа да заключи десните врати с дистанционно.Когато е в движение се заключват. Ако някой е имал този проблем нека да сподели.Благодаря
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар