Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

    От три месеца карам въпросният автомобил , досега нямах проблеми , освен едно водно съединение и някои проблеми по окачването , заложени от италианските "майстори". Но днес сутринта изминах около два километра , и при включване по главния път , при ускорение изгасна. Завъртях няколко пъти на стартер , никакви признаци на палене. Подкачих няколко пъти гориво с помпата на филтъра , запали , нормално работеше на място , но при потегляне пак загасна. Пак подкачване , след 50м. пак гасне. Източих горивото от филтъра да не би да е попаднало вода , подкачих гориво , запали , тръгна , при подаване на повече газ изгасна. Пак запали , вече с много малко газ се прибрах , паркирах , на място работи , оборотите ги вдига до ограничените. Но след като я загасих , няма палене , припалва само и това е. Филтъра го смених , размених релетата , никакъв резултат. Като напомпам ръчно , изтича малко нафта от маркуча за обратното гориво. Разкачих маркуча който захранва горивният филтър , при контакт и въртене на стартер , не тече гориво. Та според мен проблема е в подкачващата помпа в резервоара. Сега въпросът е , има ли достъп от горе или трябва да демонтирам резервоара? И другият въпрос , става ли помпа от 2.5 CRD пак 2006г. Благодаря на отзовалите се!
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

  • #2
    От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

    Доста странно , онлайн магазини за части предлагат подкачващи помпи , в моргите също , за малко да "купя" една. Но се оказва , че този модел няма подкачваща помпа. Та вече търся друг проблем.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

      Проблемът е открит и отстранен , както и очаквах , оказа се най-големият враг на дизела , а именно електрониката.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

        Би ли споделил по-точно

        Коментар


        • #5
          От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

          Както се оказа , подкачваща помпа няма , въпреки , че ми предлагаха точно за тоя модел , и били продали десетки. Та тръгнах по пътя на горивото от филтъра , с ръчно напомпване протича гориво , но само припалва , въпреки , че по този начин се прибрах. При подаден контакт , се чуваше едно жужене/като на ел.помпа/ около ГНП-то , и при откачен маркуч за обратното гориво изтичаше нафта. Има нафта , но няма нужното налягане за да запали , а само припалва. Откачих буксата на клапана за контрол на налягането , звука спря , завъртях и веднага запали , но при докосването на педала веднага загасна. Свалих клапана , седи отворен , тоест минава гориво. Но когато го включа на буксата , започва да вибрира като помпа и затваря отворите , а и по този начин заработва като малка помпа и изтласква горивото през маркуча за излишното. Та взех един втора употреба , цени от 80-100лв. , в Ибей 120лв. ГНП комплект с клапан , но нормално за България. И се оказа , че точно това е проблема , пали и работи без проблем. Ето това е въпросният клапан.


          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

            Благодаря, скоро и при мен се случи така, изгасна,запали, измина 300км и отново загасна.
            Отвисях се 4 часа, цялата горивна система разглобих,сглобих, нищо нередно не открих, по едно време взе ,че запали и ...1000км, та сега чакам пак да ми погоди тоя номер и да търся от къде е.
            Колата е Suzuki Grand Vitara 2010

            Коментар


            • #7
              От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

              При мен има и малко продължение. Като я изкарах да я покарам , пак същия номер , при подаване на газ изгасна. На място работи без проблем , оборотите ги вдига до ограничителя , тази сутрин запали от първия път , при леко натискане на педала върви без проблем , но дам ли повече газ изгасва. Но и този проблем го открих и го отстраних . пак има жици , но утре ще разказвам подробно.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • Martin40
                Martin40 коментира
                Редактиране на коментар
                Здравейте! Може ли да споделите продължението на ремонта?

            • #8
              От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

              Първоначално публикуван от Nik0la Преглед на мнение
              Благодаря, скоро и при мен се случи така, изгасна,запали, измина 300км и отново загасна.
              Отвисях се 4 часа, цялата горивна система разглобих,сглобих, нищо нередно не открих, по едно време взе ,че запали и ...1000км, та сега чакам пак да ми погоди тоя номер и да търся от къде е.
              Колата е Suzuki Grand Vitara 2010
              Провери дебитомера
              Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

              Коментар


              • #9
                Да ползвам темата ако може.....От известно време заглеждам Гранд Вояджър след 2011,бензинов,3,6.Ако някой има такъв ,моля да се чуем по телефон примерно зоа повече съвети.Другото,което заглеждам е Крайслер 300 5,7 мотора след 2012.
                0888854582 Веско.
                Честита коледа!!!
                Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                0888854582
                Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                Коментар


                • #10
                  Grand Voyager-ът изглежда много практичен автомобил! Почвам да ги заглеждам, но ме притеснява малко, че са си бая екзотични за нашите ширини. Намирам няма и 30 активни обяви.

                  Би ли споделил дали си имал нещо друго като проблем освен 'гасненето'. Доколкото разбирам си много технически грамотен и там си ремонтираш автомобила. Имате ли представа как стоят нещата с майсторите за Grand Voyager-a?

                  Коментар


                  • #11
                    С майсторите проблема е сериозен , защото е доста сложен откъм обслужване. Например смяната на водната помпа е цяло приключение , почва се с демонтаж на чистачките и целият им механизъм за задвижване.. Ангренажа е проблемен , защото малко тъпо е проектиран , най-добре зацепена към ремъка е водната помпа , за сметка на това ангренажните колела на валовете са зацепени около 35% към ремъка. Ангренажните колела не са фиксирани към валовете , нито с шпонка , нито с конус. И ако се появи проблем с водната помпа или с обтяжната ролка , ремъка прескача много лесно. Хубавото е , че пораженията са само по кобилиците. Но и там е приключение. По ходовата част , единствен проблем са носачите , по-точно шарнирния болт. Първия път ги смених носачите , карат една година , втория път смених шарнирните болтове на място , защото и смяната на носачите е сериозно приключение. Та аз го изучих основно и си правя всичко сам , просто защото е изключително практичен автомобил и ми върши много работа. Ако не можеш да го обслужваш сам или нямаш доверен майстор , най-добре потърси друг автомобил.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • Mitkoztd
                      Mitkoztd коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това е отговорът, който търсех. Благодаря!

                  • #12
                    Първоначално публикуван от Mitkoztd Преглед на мнение
                    Grand Voyager-.... че са си бая екзотични за нашите ширини.
                    Шеста година карам 3.3 бензин и не го заменям за нищо друго! Екзотични са заради манталитета български, но е тема за друг разговор. А кой да ги прави има, стига собственика да има пари (това е кафе)
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #13
                      Деди, много добър избор, като видях тоя модел, дето се трансформират 5-те задни седалки в пода и става на спалня.. направо ми скри шапката. А пък и цените изглеждат доста справедливи, спрямо това, което получаваш. Пък ето, че вече знам и майстор, който да е сравнително близо и да може да ги прави Интересно ми е само как си намерил бензин, в момента от горе-долу 30 обяви общо за Grand Voyager-и - точно 3 са бензин.

                      От няколко месеца дебна Вожд WK, бензин 5.7 - ама като гледам предлагането и цените, ще има още бая да почакам и спестявам.

                      А този Voyager изглежда невероятно добро предложение, ако човек гледа чисто от практична гледна точка, а не имиджова - това относно манталитета..

                      Ще изчакам почивния ти понеделник и ще ти се обадя във вторник да обсъдим Вождовете, Индианките, Пътешествениците и до колко имат почва у нас..

                      Коментар


                      • дядо владо
                        дядо владо коментира
                        Редактиране на коментар
                        ".......намерил бензин" - не съм го търсил, дар ми е, пръста Господен и помощ от форума. През 2014-та година лични проблеми ме принудиха да търся кола ( по ред финансови причини нямах), Във форума има тема, че си търсех Газ 69 ( смятах го за най - финансово достъпната 4х4) да ама не, бяха скъпи и брутално побългарени, зорлем бях събрал 1000 лв. и нъц, съфорумци бяха организирали заговор и ми бяха събрали още 500, вечерта когато ми ги дадоха ( или скоро след това ) на чаша рАкия вместо вечерното порно си пуснах не "МобилеБг", а "КарсБг"( незнам защо) и там "гробищарката" се продаваше за 1500лв. цяла или на части.....другото е история

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X