Здравейте! 
От скоро моето XC90 (D5) започна да "харчи" антифриз. За последните 300 км - около литър. Имам положителен тест за изгорели газове в антифриза. Показателен ли е този тест на 100% за проблем с глава/гарнитура? Реално липсват другите симптоми - надуване и втвърдяване на маркучите, спокойно отвъртам капачката на разширителния съд дори при доста топъл двигател. При студен двигател и палене няма бълбукане на охладителната течност, а капачката се отвива без "изфъскване". Също така няма смесване нито на маслото с антифриза, нито обратното. Промяна на нивото на маслото също няма. Липсва изпушване на бял дим, проблем при палене или неравномерна работа на двигателя. Въпросът ми е, възможно ли е да имам изтичане някъде от охладителната система, а наличието на газове да се обясни с нещо друго?
Благодаря на всички отзовали се.
					От скоро моето XC90 (D5) започна да "харчи" антифриз. За последните 300 км - около литър. Имам положителен тест за изгорели газове в антифриза. Показателен ли е този тест на 100% за проблем с глава/гарнитура? Реално липсват другите симптоми - надуване и втвърдяване на маркучите, спокойно отвъртам капачката на разширителния съд дори при доста топъл двигател. При студен двигател и палене няма бълбукане на охладителната течност, а капачката се отвива без "изфъскване". Също така няма смесване нито на маслото с антифриза, нито обратното. Промяна на нивото на маслото също няма. Липсва изпушване на бял дим, проблем при палене или неравномерна работа на двигателя. Въпросът ми е, възможно ли е да имам изтичане някъде от охладителната система, а наличието на газове да се обясни с нещо друго?
Благодаря на всички отзовали се.
							
						
 200 и нагоре обявяват сервизите, които не се занимават с това, а ги носят за шлайфане. Явно плащаме и малко отгоре за услугата.
							
						
Коментар