От: Kyron 200xdi полезно.
Да се върнем на техническата част тогава.Информацията за модела в България е малко,а личен опит споделен от колеги е още по-малко.Да споделя аз.Окачване-некомфортно,но достатъчно здраво-за 100 000км кормилни накрайници и това е.На 35000км обтяжна ролка на пистовия ремък-в сервиза на Ратола ме сурвакаха 540лв за обтяжна,паразитна,ремък и труд.Кво да правиш-в гаранция бях.Викам си -оригинални части,ще изкара.След още 30 000-пак същата история .Вече сме извън гаранция,отивам аз,купувам обтяжна за 235лв и ремък за 30лв -неоригинални.Още съм с тях.Тия от Ратола не знам откъде пазаруват.Смяната става и на двора ако си с по-тънки ръчички.Към 45000км чистачките започнаха да се движат както си решат.По гаранция в Ратола.Оправиха ги.След 15 000км пак.Вече сме без гаранция.Отварям аз машинката-там3пластини контактуват с пистите.Едната счупена и загъната с клещите пак да прави контакт,но понеже къса,не прави.Припоих удължение и стана.Сигурно пазача на сервиза в свободното си време е извършил ремонта.Смяна на филтри и масла-в гаранция сме.Цените-като за официален сервиз.Горивния филтър е на добро място,обаче закрепването му е с болтче торк и на кофти място-трябва да си като жената змия за да го стигнеш.Затова свалили цялата стойка съсвсе филтъра и сепаратора за водаИ после го сложили,но забравили да завият болтовете.После се чудим защо не върви футбола у нас.Към 90000км приключи вискомуфата на охладителната перка-познава се по воя.Питах,казаха ми цени от 100лв за турски до 400лв за германо-китайски.Сложих от100лв-ако се скапе,смяната е лесна.С водната помпа са на една ос,при смяната и ще го сменя пак.На около 95000км нови предни и задни дискове и накладки-общо около 300лв.След тази сложна техническа намеса за...х джипа в гаража за дълъг период,че нямаше време за каране.Изкарвам го след половин година и повече,карам,карам,по едно време нещо почва да стърже като натисна спирачка.Гледам,задно ляво няма накладки и новия ми диск надран.В София съм,не мога да карам така,отивам познайте къде-Ратола.Там едни любезни девойки ме посрещат като винаги та чак ми стана.......хубаво.Настанявам се в кафето и чакам проблема и цената.Подготвен съм финансово и психически .Но не съвсем-получавам диагноза блокирал спирачен апарат-ще го раздвижим,смяна на двата задни спирачни диска и накладките.740лв.Веселба.Така между другото да попитам за смяна на маслото на скоростната кутия-пак над 700лв.Викам си тая цифра е сакрална.Ясно е, че по цени сме в Европа.А дали имате машина за фрезоване на спирачни дискове-имамееее...Ми моля тогава-фрезоване,накладки,раздвижване и труд-200 и отгоре.Сладури.Прибирам се аз след 50-60км в къщи,пипам диска-пари не се трае.Раздвижен здраво в сервиза.Карам така5 дена,да изглади диска и накладките и в събота сядам на двора,на зимно слънце,с една мускатова от приятел и чиния с кайзерована сланина и пушен бут-свински.работа за 2 часа с ракия и мезе и за 1 час без тях.Мислех,че вече сме над тия неща,но още е рано.Опознай колата,за да я обикнеш.
Да се върнем на техническата част тогава.Информацията за модела в България е малко,а личен опит споделен от колеги е още по-малко.Да споделя аз.Окачване-некомфортно,но достатъчно здраво-за 100 000км кормилни накрайници и това е.На 35000км обтяжна ролка на пистовия ремък-в сервиза на Ратола ме сурвакаха 540лв за обтяжна,паразитна,ремък и труд.Кво да правиш-в гаранция бях.Викам си -оригинални части,ще изкара.След още 30 000-пак същата история .Вече сме извън гаранция,отивам аз,купувам обтяжна за 235лв и ремък за 30лв -неоригинални.Още съм с тях.Тия от Ратола не знам откъде пазаруват.Смяната става и на двора ако си с по-тънки ръчички.Към 45000км чистачките започнаха да се движат както си решат.По гаранция в Ратола.Оправиха ги.След 15 000км пак.Вече сме без гаранция.Отварям аз машинката-там3пластини контактуват с пистите.Едната счупена и загъната с клещите пак да прави контакт,но понеже къса,не прави.Припоих удължение и стана.Сигурно пазача на сервиза в свободното си време е извършил ремонта.Смяна на филтри и масла-в гаранция сме.Цените-като за официален сервиз.Горивния филтър е на добро място,обаче закрепването му е с болтче торк и на кофти място-трябва да си като жената змия за да го стигнеш.Затова свалили цялата стойка съсвсе филтъра и сепаратора за водаИ после го сложили,но забравили да завият болтовете.После се чудим защо не върви футбола у нас.Към 90000км приключи вискомуфата на охладителната перка-познава се по воя.Питах,казаха ми цени от 100лв за турски до 400лв за германо-китайски.Сложих от100лв-ако се скапе,смяната е лесна.С водната помпа са на една ос,при смяната и ще го сменя пак.На около 95000км нови предни и задни дискове и накладки-общо около 300лв.След тази сложна техническа намеса за...х джипа в гаража за дълъг период,че нямаше време за каране.Изкарвам го след половин година и повече,карам,карам,по едно време нещо почва да стърже като натисна спирачка.Гледам,задно ляво няма накладки и новия ми диск надран.В София съм,не мога да карам така,отивам познайте къде-Ратола.Там едни любезни девойки ме посрещат като винаги та чак ми стана.......хубаво.Настанявам се в кафето и чакам проблема и цената.Подготвен съм финансово и психически .Но не съвсем-получавам диагноза блокирал спирачен апарат-ще го раздвижим,смяна на двата задни спирачни диска и накладките.740лв.Веселба.Така между другото да попитам за смяна на маслото на скоростната кутия-пак над 700лв.Викам си тая цифра е сакрална.Ясно е, че по цени сме в Европа.А дали имате машина за фрезоване на спирачни дискове-имамееее...Ми моля тогава-фрезоване,накладки,раздвижване и труд-200 и отгоре.Сладури.Прибирам се аз след 50-60км в къщи,пипам диска-пари не се трае.Раздвижен здраво в сервиза.Карам така5 дена,да изглади диска и накладките и в събота сядам на двора,на зимно слънце,с една мускатова от приятел и чиния с кайзерована сланина и пушен бут-свински.работа за 2 часа с ракия и мезе и за 1 час без тях.Мислех,че вече сме над тия неща,но още е рано.Опознай колата,за да я обикнеш.
Коментар