Здравейте.На вторичния пазар излиза модела с 6ст автоматична скоростна кутия.Малко полезна информация за кутията
.Модела е DSI M78 AT-на австралийската компания DSI ,вече собственост на китайци
.Влиза в производство 2008г и се монтира на модела от 2009г.В първите серии проблем е заводски некачествения хидротрансформатор и фрикциона за заключване на хидросъединителя-разбалансировка и стружки,които съсипват фрикционнте пакети,клапаните и маслената помпа.В общи линии започва вибрация на купето при скорост около 80км в час.В зависимост от това кога ще се усетите,се минава с минимум фрикцион на блокировката на хидротрансформатора ,хидротрансформатор,масло филтър или в тежките случаи фрикционни пакети,електроклапани и маслена помпа
.На кутията има табелка с номера -третата от дясно на ляво указва партидата.Проблеми има при кутиите с номера 4 и отчасти 5.При 6 проблема е заводски решен.Маслото е добре да се смени първият път на 50 000км,след това на по 100000км.В Ратола искат за масло,филтър и гарнитура 760лв
.Като ги питаш какво масло ще сложат-.....мии оригинално на санг йонг.....
.Производителя препоръчва fuchs titan 3292 или ravenol dsih 6.На ваша отговорност total fludmatic mv lv.За цялостна смяна 3туби по 4 литра. Маслото взех от *****************.Труд по смяната в емкомплект 107лв.Цялостна смяна
.Събира 9.5л,останалото за промивка.Добре работещата кутия сменя плавно ,няма придърпвания и удари,няма шумове и вибрации.Много е добра и комфортна,с малко повече замисляне при подаване на рязка газ,но няма пълно щастие
.Та в общи линии за 480лв сменяте.При диагностика се хваща евентуално грешка р0721.За който иска повече подробности-http://ssangyong-club.org/forum/index.php?topic=6161.0.Колата и тази кутия не е лоша,за тия пари.Навил съм 100000км и смятам да си я карам.Успех на всички
.








Коментар