Здравейте.На вторичния пазар излиза модела с 6ст автоматична скоростна кутия.Малко полезна информация за кутията.Модела е DSI M78 AT-на австралийската компания DSI ,вече собственост на китайци.Влиза в производство 2008г и се монтира на модела от 2009г.В първите серии проблем е заводски некачествения хидротрансформатор и фрикциона за заключване на хидросъединителя-разбалансировка и стружки,които съсипват фрикционнте пакети,клапаните и маслената помпа.В общи линии започва вибрация на купето при скорост около 80км в час.В зависимост от това кога ще се усетите,се минава с минимум фрикцион на блокировката на хидротрансформатора ,хидротрансформатор,масло филтър или в тежките случаи фрикционни пакети,електроклапани и маслена помпа.На кутията има табелка с номера -третата от дясно на ляво указва партидата.Проблеми има при кутиите с номера 4 и отчасти 5.При 6 проблема е заводски решен.Маслото е добре да се смени първият път на 50 000км,след това на по 100000км.В Ратола искат за масло,филтър и гарнитура 760лв.Като ги питаш какво масло ще сложат-.....мии оригинално на санг йонг......Производителя препоръчва fuchs titan 3292 или ravenol dsih 6.На ваша отговорност total fludmatic mv lv.За цялостна смяна 3туби по 4 литра. Маслото взех от *****************.Труд по смяната в емкомплект 107лв.Цялостна смяна.Събира 9.5л,останалото за промивка.Добре работещата кутия сменя плавно ,няма придърпвания и удари,няма шумове и вибрации.Много е добра и комфортна,с малко повече замисляне при подаване на рязка газ,но няма пълно щастие.Та в общи линии за 480лв сменяте.При диагностика се хваща евентуално грешка р0721.За който иска повече подробности-http://ssangyong-club.org/forum/index.php?topic=6161.0.Колата и тази кутия не е лоша,за тия пари.Навил съм 100000км и смятам да си я карам.Успех на всички.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Kyron 200xdi полезно
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
От: Kyron 200xdi полезно.
С тази кутия се продава в България от 2009г.Слагат я и на новия Санг йонг екшън 200хди.Китайците я слагат на Geely-някакъв техен автомобил,не съм наясно.Проблема е,че разработката на кутията съвпада с фалита на Санг йонг и тестовете се проточват и след пускането в производство-без пари няма инженери и т.н.Същата кутия,вече във вариант за напречен двигател слагат и в новото Корандо-вече изчистена от детски болести.Има си стептроник,тръгване от втора зимата,блокировка на хидротрансформатора от 4-та скорост,темпомат.Според мен софтуера на кутията е сбъркан,поне на тези от първите години на производство-муден старт,при ускорение не съвсем адекватна реакция,но не ми се занимава да презареждат софтуер.Да не стане по-зле.Руснаците още си я продават,имат и производство и резервни части.Не обича много зор,че се опича датчика за изходяща скорост ивлиза в авариен режим.В общи линии адекватно-модерна за времето на разработка кутия-2006г.Позволявам си да тръгвам с въртене на гуми,да буксувам в калта и да карам със 160-нали затова е колата.Основния проблем е мудния старт-ако искаш да се шмугнеш,трябва да тръгнеш 2секунди ро-рано.За 100000км не е имало течове,разбити тампони идруги типични проблеми.Аз съм доволен.Ако някой се интересува от подробности,в руските форуми има от А до Я.
- 1 like
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
Затова е по-добре 5 степенната на мерцеде.Доказана кутия,безпроблемна и достатъчно бърза.Аз съм с кайрон 2.7 с тази кутия и си е топ.Карам я с 170-190 без проблеми.Достатъчно дълги скорости.Обслужвам я на 50 000-60 000 км с масло Fuchs Titan 4134 каквото дават по книжка.Тази 6 степенната не е много добра и не е разпространена.Дори незнаех,че слагат такава.SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
Първоначално публикуван от tinalex Преглед на мнение... Проблема е,че разработката на кутията съвпада с фалита на Санг йонг и тестовете се проточват и след пускането в производство-без пари няма инженери и т.н.
Всичко по трансмисията е от доказани световни производители и само се монтира.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
Първоначално публикуван от tinalex Преглед на мнениеКолега,чети внимателно.Чети повече.Интернет е затова.
... а за фалита, бе гледам още произвеждат и продават.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКакъв фалит бе колега, а и Санг Йонг не правят кутии ?!
Всичко по трансмисията е от доказани световни производители и само се монтира.SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
Раздатките са Borg Warner, Ръчните скорости са Tremec, автоматите са Mercedes и австралийските BTRA, а мостовете са KSC, Tongil, а след две и някоя година и още една фирма, но не се сещам коя, а сега не ми се рови в каталози, та който иска "да почете в интернет" кои/какви са тези фирми/марки.
P.S. KSC правят мостовете на KIA, а предполагам и на Hyundai.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеАми аз ньета го ползвам за връзка, а не за четене, ама е друга тема, но ще се възползвам от съвета ти.
... а за фалита, бе гледам още произвеждат и продават.
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
През 2009-а година, вече като собственост на китайска компания, в резултата на кризата SsangYong беше обявен във фалит, а през май 2010 година беше изкаран и за продажба.Купи го Махиндра за 377млн.
Коментар
-
От: Kyron 200xdi полезно.
Първоначално публикуван от tinalex Преглед на мнениеКитайците я слагат на Geely-някакъв техен автомобил,не съм наясно.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар