Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КИТАЙСКАТА СИЛА 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    diavol koleda

    Това китаиското е ВИДЯЛА ЖАБАТА ЧЕ КОВЪТ ВОЛА И ТЯ ВДИГНАЛА КРАК ма бая крака вдигнаха жълтите братя незнам ма нещо тая работа ми се види мижи да те лажем ще видим кво ще излезе от това ма не съм сигурен че ще е нещо невероятно поне като гледам цента и като знам колко струва японския оригинал
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Стефан
      Едни гарги Диамонд. В началото на 90-те. Още работят, ама не са и виждали кой знае какъв зор.
      Другото прилично китайско нещо което използвам понякога е свинско с ориз, ама не навсякъде е правилно.
      Да бе свинското им е страхотно, ама не трябва да се прекалява.
      Аз карам китайски скутер електрически и съм супер доволен.
      А за Сейфа на Грейт Уол ,какво да кажа? Видях го в София. Екстериора му е супер за цената, но в купето имам забележки. Ако имаха дизел , нямаше да се замисля , но това на газ не ми се кара. Много е тежък.
      Не си правя живота по сложен отколкото трябва!
      Ландуинда е супер Джип!

      Коментар


      • #18
        КАРАХ SAFE И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН!!!

        Избацали са колицата като истинска Тойота. И засега всичко и е на ред.
        Искам да видя обаче какво ще е положението след 1 година. Тогава мога да кажа дали е боклук или не. Но при първо впечатление всичко е като истинско Вози меко, не друса, катери здрави наклони, двигателят има тяга, помислили са и за комфорт в купето...

        Коментар


        • #19
          До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

          Great wall Safe има ли серийно ABS понеже съм чел че има а на официалния сайт не пише само в руските сайтове срещам че е с ABS
          8)!!!Живей за деня в който ще умреш!!!8)
          bg.wikipedia.org [url]www.free.hit.bg/igrite[/url]
          [url]http://translate.google.com/translate_t?sl=en&tl=bg[/url]

          Коментар


          • #20
            До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

            Първоначално публикуван от ГАЗ69 Преглед на мнение
            Не твърдя че познавам по същество въпросния китайски джип.И аз също съм от Добрич и имах възможност да видя въпросното китайско офроуд-чудо.Честно да ви кажа въобще не ми хареса на вид.И то не толкова дизайна,колкото подробностите на изработката на купето.Отвътре са се постарали да докарат дизайн на интериора ама материалите си евтинеят,както и целия джип.За една седмица имах възможност да видя на живо и Хънтъра,даже да се кача в него,и Патриота.И като изключим цената,защото Патриота е по-евтин от китайския джип, ако ми се наложи въобще не бих се замислил да заложа на руската машина.Защото поне за нея човек още в началото е наясно че си купува конструктор "Лего" и ако това му доставя удоволствие това ще е правилната машина.Докато както казва и Стефан не се знае що за говнолин като части е вложен в китайското чудо и ако все пак ти се наложи да го правиш трябва да търсиш под дърво и камък части.
            Имаме служебни УАЗ Патриот и Лендуинд. И двата вече са на по 7 - 8 000 км. и китаецът, изненадващо поне за мен се оказа доста по-добър избор. За тези километри не е дал никакъв дефект, докато по Патриота доста неща бяха ремонтирани и сменени, въпреки, че всички очаквахме Лендуиндът да дава повече ядове. Засега никакви. След като му махнаха ограничителя се представя доста добре.
            Китаецът 2.8 ТД гори малко под 8/100 дизел а УАЗът около 12/100 бензин. (извънградско).
            По отношение на проходимост не мога да дам обективна преценка, защото все още не е вкарван в нещо сериозно, но на снега се държи повече от добре.
            Уазът е малко по-динамичен, но доста по-неприятен за управление и пълен с доста дразнещи проблемчета - тече отвсякъде и дрънчи. Спира по-зле.
            Като комфорт Китаецът е по-добър, не че Уазът е лош, но Лендуинда е сглобен учудващо добре, въпреки предразсъдъците. Всички го приехме резервирано и му давахме живот около седмица и залагахме на здравата руска машина. В последствие радикално променихме възгледите си. Колкото и да не искаме да го приемем, Земният вятър се оказа нелош автомобил (без да е перфектен) Уазът загрява по-бързо и парното му е по-мощно.
            Последно редактирано от Scrapheap; 13-01-08, 12:13.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

              Много остроумни мнения от хора ,които не познават китайски автомобил! Имам GWM Safe от година и половина , сравнения могат да се правя само с японски и западни джипове,руските са проходими и до там !

              Коментар


              • #22
                До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

                Първоначално публикуван от ivangun Преглед на мнение
                Много остроумни мнения от хора ,които не познават китайски автомобил! Имам GWM Safe от година и половина , сравнения могат да се правя само с японски и западни джипове,руските са проходими и до там !
                Дано не ти се налага да опозноваш Китайската сила така.





                Chinese Car Landwind Crash test result by Euro NCAP

                Коментар


                • #23
                  До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

                  Това със сигурност може да се постигне със всеки автомобил. Тези тестове са тенденциозно направени и манипулирани. Не съм фен на китайците, но експлоатирам такова служебно животно и мога да кажа, че съм доволен. Доста приличен автомобил. Качих се в него с доста предразсъдъци - просто ми дадоха това а не Патриота, но вече не съжалявам. Досега няма никакви проблеми. Има здраво изглеждаща рама
                  На извънградско гори под 8/100 нафта. Не съм го вкарвал в калта, но на сняг и лед се държи оределено прилично с оригиналните си гуми. Няма странични неприятни шумове, течове и т.н. Хидравликата и спирачките са перфектни. Комфортът е на ниво.
                  Лично за мен е изненадващо добър парт тайм SUV.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

                    До KINEX ! Е , ти пък прегледай тези :http://www.youtube.com/watch?v=L05FS0hJbok&NR=1

                    Коментар


                    • #25
                      До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

                      Китайската сила е правено, но недоизкопирано. Но от ден на ден стават все по-добри. Иначе цените ми се струват реални, просто вносителите в стария континент си слагат огромни надценки на истинските 4х4.
                      А Пламене за краш тестовете на Landwind - китай голям, китайци много във всеки Landwind по 4-5 да се возят и всички да се затрият пак няма да промени китайската хегемония. А китайците тия неща ги изнасят, за да намалят останалия свят.
                      А относно Great Wall намерих здраво клипче: http://www.youtube.com/watch?v=o2pnK...eature=related
                      Как не съм го видял по-рано изобщо да не си купувам джипа, че и като разход китаеца е супер: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...&postcount=542
                      и се движи с такива скорости при които линейка не ти трябва....директно прескачаш земното ускорение и си при Дядо Боже /не го пожелавам никому/
                      Да Ви припомня и цялата страница за китайското чудо:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...878#post307878
                      Вече изпитвам чувство на малоценност с Гранда ми, А собствениците на всички други не китайски джипове да треперят...
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        До: КИТАЙСКАТА СИЛА 2

                        Моето мнение е,че приперните за марките трябва да са вече история след 80те години.Да не се заблуждаваме ,всичко се води от бизнеса,а той се води най-вече от изгодата(цената).Дали ни се иска или не големите са си изнесли производството зад граница търсейки своите интереси.
                        Днес за мен има само класове автомобили,останалото е дизайн,реклама и авторитет които движат ценообразуването.
                        Продажбите определят кой е по-по-най,за съжаление.
                        Факт е обединяване на концерни,поглъщане на марки и т.н.
                        Има едно предаване Мотоавангард ,където водещия упорито се опитва да раздухва огъня по темата до забрава,но и на него за това му плащат.
                        Глобализацията е в пълен ход,за добро или лошо,тя минава през Китай.
                        поздрави!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X