Здравейте колеги,
Наскоро си купих Волво XC70 2,5 T (2006) 4x4.
Не е типичния офроуд автомобил, но така или иначе аз си търсех нещо вместително (имам 3 деца) с повишена проходимост, а не джип.
По празниците бяхме на вилата на един приятел в Рила. Наблизо имаше здраво подгизнал баир с мокра трева и хора с джипове (ако се наложи да ме вадят), та реших да направя първия офроуд тест.
Без да навлизам в излишни подробности - Като цяло съм доволен, макар автомобила да се представи малко под очакванията ми.
Оправдавам го с това, че все пак гумите бяха зимни, а в колата бяхме 5 човека с багаж.
Естествено с изключен DSTC представянето беше значително по-добро.
Но има едно голямо НО, заради което е и този пост всъщност.
При достигане на максимално високата точка, колата естествено започва да превърта четирите колела и не ще по-нагоре. Решавам да се спусна плавно назад и в този момент установявам, че педала на спирачката е твърд като камък. Не поддава и на милиметър. Веднага ръчна. Спрях. Педала на спирачката омекна едва след няколко секунди.
За да съм сигурен повторих опита със същия краен резултат.
Някой имал ли е подобно "приключение"? Знаете ли на какво се дължи? И което е най-важно - възможно ли е да се повтори при "нормални" условия на експлоатация?
Наскоро си купих Волво XC70 2,5 T (2006) 4x4.
Не е типичния офроуд автомобил, но така или иначе аз си търсех нещо вместително (имам 3 деца) с повишена проходимост, а не джип.
По празниците бяхме на вилата на един приятел в Рила. Наблизо имаше здраво подгизнал баир с мокра трева и хора с джипове (ако се наложи да ме вадят), та реших да направя първия офроуд тест.
Без да навлизам в излишни подробности - Като цяло съм доволен, макар автомобила да се представи малко под очакванията ми.
Оправдавам го с това, че все пак гумите бяха зимни, а в колата бяхме 5 човека с багаж.
Естествено с изключен DSTC представянето беше значително по-добро.
Но има едно голямо НО, заради което е и този пост всъщност.
При достигане на максимално високата точка, колата естествено започва да превърта четирите колела и не ще по-нагоре. Решавам да се спусна плавно назад и в този момент установявам, че педала на спирачката е твърд като камък. Не поддава и на милиметър. Веднага ръчна. Спрях. Педала на спирачката омекна едва след няколко секунди.
За да съм сигурен повторих опита със същия краен резултат.
Някой имал ли е подобно "приключение"? Знаете ли на какво се дължи? И което е най-важно - възможно ли е да се повтори при "нормални" условия на експлоатация?
Коментар