Обява

Свий
Няма добавени обяви.

моля споделете мнение за SsangYong Kyron

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

    Добре, ама защо е зора за дизел, след като м/у двете горива той е по скъп, а разликата в харча е незначителна? Според мен търсете возилото което най-много отговаря на изискванията, без значение бензин или дизел е.
    LZ1PER

    Коментар


    • #47
      До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

      Пепи зора е защото автомобилът ще го карат не повече от две три години после ще го дадат на нас пък ние с баща им оставяме адиния за уморен и грабваме другия за починал, и понеже естеството на работата ние свързано с гората и земеделието правим и тази сметка, а и май освен Нивата и Маздата всичко друго е дизел като по навик. Знам ли може и да си прав но тогава трябва да гледаме и по малък двигател.
      Силните плачат сами. Не ръкомахат. Не викат. В гръб не забиват ками. И не се кланят на никого.

      Коментар


      • #48
        До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

        Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
        Добре, ама защо е зора за дизел, след като м/у двете горива той е по скъп, а разликата в харча е незначителна? Според мен търсете возилото което най-много отговаря на изискванията, без значение бензин или дизел е.
        +1

        А, ако все пак разхода е от значение винаги може да се обезобрази колата с газова. Но и за това ми се губи смисъла...

        Първоначално публикуван от donia Преглед на мнение
        вече само коли гледам стана ми като професионално изкривяване, багажникът освен че трябва да е просторен трябва и да е на възможно най ниско ниво на затваряне до бронята например, че малката ми щерка която засега кара колата и прибира количката тежи 45кг. мокра та затова да не се налага да вдига много нависоко количката. Гледах и аутлендъра на Мицубиши прекрасен е, но го предлагат само с 2400кб бензин дизела само с механична кутия
        Не знам защо, ама джиповете и в най-паркетните им варианти си ги представям все по-високи от комбитата и минивановете... Я виж една Тойота Корола Версо, бензинов автоматик. На светлинни години от китайците и корейците, просторно отзад, багажника е ниско, бензин харчи по-малко, отколкото едно грамадно 4х4 нафта. Също може да се ползва данъчен кредит, но тук е момента да спомена и друго. За твоите изисквания, каквото и да вземеш(освен, ако не е грамаден ван), ще трябва да си платиш ДДС-то. Иначе, ако махнеш допълнителните седалки, за да може да се товари инвалидната количка, ще си имате проблеми с полицията.
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #49
          До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

          Първоначално публикуван от donia Преглед на мнение
          .............Знам ли може и да си прав но тогава трябва да гледаме и по малък двигател.
          Не знам защо убеждението на хората е, че като двигателя е по-малък, харчи по-малко, разбирай за двигатели м/у 1.8 и 3.0л съм сигурен, че разликата няма да е от съществено значение, а големия мотор има своите предимства. Например, по-бавно се уморява, по-бързо ускорява, а това е важно. Така че, направете си сметка, а и монтирането на газ не е за подценяване, тогава вече със сигурност ще е мнооооого по-евтино и от нафтата. Успех, дано вземете най-доброто решение.
          LZ1PER

          Коментар


          • #50
            До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

            Първоначално публикуван от donia Преглед на мнение
            Пепи зора е защото автомобилът ще го карат не повече от две три години после ще го дадат на нас пък ние с баща им оставяме адиния за уморен и грабваме другия за починал, и понеже естеството на работата ние свързано с гората и земеделието правим и тази сметка, а и май освен Нивата и Маздата всичко друго е дизел като по навик. Знам ли може и да си прав но тогава трябва да гледаме и по малък двигател.
            Пак съм закъснял с предния отговор .

            Имай в предвид няколко фактора. Повечето съвременни 4х4 предназначени за асвалт са с такова предаване, че за асвалт е супер, но хич не стават дори за ниви и гората, в най-лекият им вариант. Освен, ако нямаш много пари в излишък да им поправяш редовно раздатките. Скъпо удоволствие . Колкото до двигателите на градско малкия харчи малко повече то големия, но за сметка на това на извънградско разликата е огромна.. в полза на големия. Навремето имах един сеат с 1.3 двигател, на магистралата при 120 харчеше повече, отколкото в града .
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #51
              До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

              Това са раздатките от къде го измисли? Най отговорно заявявам че "асфалтовата" раздатка на повечето Гранд Черокита (изключвам онова недоразумение с 2.5 Дизел) няма да имат никакъв проблем с офроъд какъвто може да понесе цялата конструкция - демек доста сериозен. А що се касае до големите двигатели и газта Пепи е прав на 100% подкрепям с двете ръце! Който веднъж е видял как върви V8 никога повече няма да погледне 2.5 дизел. Не че всичките трябва да се хвърлят сега да си купуват чудовища, но да не робуваме на стереотипи които се измислят и поддържат от хора които никога не са си имали работа с такава техника.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #52
                До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Това са раздатките от къде го измисли? Най отговорно заявявам че "асфалтовата" раздатка на повечето Гранд Черокита (изключвам онова недоразумение с 2.5 Дизел) няма да имат никакъв проблем с офроъд какъвто може да понесе цялата конструкция - демек доста сериозен. А що се касае до големите двигатели и газта Пепи е прав на 100% подкрепям с двете ръце! Който веднъж е видял как върви V8 никога повече няма да погледне 2.5 дизел. Не че всичките трябва да се хвърлят сега да си купуват чудовища, но да не робуваме на стереотипи които се измислят и поддържат от хора които никога не са си имали работа с такава техника.
                Град Чарокита асвалтов джип ли е?! Говоря за популярните в момента асвалтови 4х4-та, с предно и включващо се автоматично при нужда задно. Каптива, Фрийлендър, Санта Фе и т.н. Става все по-популярно и по-популарно за асвалт, но мисля, че там проблема с черните пътища е ясен. Все пак избора й се върти около подобни, а не за Грандове. Тогава най-вероятно дискусията щеше да е приключила отдавна.
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #53
                  До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                  Добре де ви като карате други коли /различни от Кайрон/ те не получават ли дефекти ,не се ли развалят и не се ли чупят.Просто вие сте много предубедени ,а всъщност става въпрос за един вного изгоден и добър джип ,карам такъв от близо година нямам абсолютно никакви проблеми, масло нафта и нищо друго.Така че купувай смело добър избор е пък и вече е с много сполучлив феислифт.

                  Коментар


                  • #54
                    До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                    Аз мисля, че купувайки подобна глупост човек автоматично слиза едно или няколко стъпала в социалната йерархия. Това е принизяване до стъпалото на бакшишите. Следващото надолу е клошарството.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #55
                      До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                      Смятам добре да огледам Туйота, и Сузуки, а може и Шкода, сигурно накрая ще вземем нещо съвсем различно от досега мислените автомобили. Все пак благодаря за съветите от всяко мнение имаше полза.
                      Силните плачат сами. Не ръкомахат. Не викат. В гръб не забиват ками. И не се кланят на никого.

                      Коментар


                      • #56
                        До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                        брат ми си купи съвсем наскоро Мицубиши Грандис... Причината да го избере е, че той е най-нисък /разбирай удобен за товарене, качване и слизане/ от всички миниванове... А СУВ-овете определено са по-високи и с по-голям разход на гориво от миниван или комби... Какви са размерите на инвалидната количка?
                        Не знам какъв пробег годишно планирате, но определено ще ви излезе най-евтино с базов бензинов двигател... Проблема е само да има автоматик...

                        Оффтопик: Искам да питам колегата ЗААРИН какъв автомобил ползва, та е така запознат с "разпадащите се от черен път" СУВове?
                        Ще ми е интересно да направим сравнение с "разпаднатото" Санта Фе на жена ми
                        Да не говорим, че селскостопанската работа няма нищо общо с траяла... В крайна сметка повечето хора я вършат с москвичи, лади и 25-годишни бусове...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #57
                          До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                          Оффтопик: Искам да питам колегата ЗААРИН какъв автомобил ползва, та е така запознат с "разпадащите се от черен път" СУВове?
                          Женати колко често затъва по разорани ниви и боксува яко в кал? Просто тази система на 4х4 не е предназначена за такива натоварвания. По сухото черно пътче проблеми няма, ако попаднеш на някоя кална локва ще се включи и ще те измъкне, то това е и целта й. Да се включва рядко, когато има нужда, за да те спаси. Всекидневната експлоатация, дори в лека кал, би била скъпо струващо безумие... Иначе, ако искаш да пробваме няколко разходки с хардажиите? Аз съм с Фероза. И на мен ще ми е интересно колко време ще издържи Сантафето . Колкото до предимствата на такова предаване за по-нормално каране съм съгласен, дори в момента аз лично се замислям за Фрийлендър за асвалтова кола. Обаче Доня иска след 2 - 3 години да обикаля с нея по нивите и горите...
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • #58
                            До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                            не само, че съм буксувал в кал, ами съм теглил и коли на закъсали в калта рибари... а раздатката още си е на мястото... Да не говорим, че 99% Санта Фе-то ни е на повече километри от твоя велик всъдеход...
                            Както вече писах, наглеждането на нивите няма нищо общо с хард разходките... Съвсем случайно и аз въртя по някой километър, щото имам 60-ина дка ниви и рибарник... Паркетникът е идеален за целта - хем вози по-добре, хем докато стигнеш нивите има 100-ина км магистрала...

                            Не искам да се заяждам, ама не ми се нрави да чета щуротии...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #59
                              До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                              Чета, чета как плюете по СангЙонг-а и не мога да се начудя. Ама това е защото никой не е имал или карал такъв. Аз имам Рекстон от почти 4 години. 2,7 xDi, 5 степеннен типтроник, ТОД система, 199 к.с., 435 N/m - не съм имал никакви проблеми. А как върви няма да говоря - 200 км на маристралата си е нормално. А какъв старт има ... при този въртящ момент... А ТОД системата + ТК + ESP-то така прецизно работят, че и да искам не мога да го изведа от равновесие на сняг. Не че нямам забележки - оооо имам, но за 75000 лв нищо таково друго ново няма.
                              И това не ми е първия автомобил Имам и G230 напълно лифтиран и оборудван за ОФФ. Имал сам и Исузота, Паджеро, Чероки, Газ и др. Ауди А6 V6 Kuatro Sport TMT, Мазда 626, Лади, Опели, Мисквичи ..... т.н.
                              Така че миля ви не подценявайте нещо което не познавате. Ако някой иска с удоволствие сте му дам да покара корееца и после сте говорим
                              LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                              Коментар


                              • #60
                                До: моля споделете мнение за SsangYong Kyron

                                ас също имам рекстън и съм доволен но сервиза им е лож

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X