Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преслав 4х4 Автотрак

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преслав 4х4 Автотрак



    Целта е била да се изработи автомобил, който да може да оре, да сее, да тегли ремарке, да рине сняг и не на последно място да може да се движи добре на асвалт и силно пресечени терени.



    Другото ценно нещо е, че 90% от вазлите и агрегатите се произвеждат в българското транспортно машиностроене. Двигателят е ДТ 3900 А с вградена помпа с всережимен регулатор, маслоохладител и две хидравлични помпи, производство на "ВАМО" АДр Варна. Предния и задния мост са произведени в "Мадара" АД - Шумен, петстепенната предавателна кутия е на ВРЗ "Хан Крум"- Тарговище, а купето от стъклопласти е произведено от "ПАСАТ"- Царево, от чужбина се внасят раздатъчната кутия (демултипликаторът) и други по-дребни елементи. Кабината разполага с пет места- две отпрет и три отзад на седалки изработени по специална поръчка в с. Трудовец, Арматурното табло е от ВАЗ 2103 а волана си е "преславски", Спирачната система е двукрагова, с вакуумен усилвател и барабанни системи на четирите колела.
    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

  • #2
    ) Това е в твоя компютър За да го окачиш така трябва да е някъде в мрежата.

    Коментар


    • #3
      опитахр но пак не стана , нищо който иска да види снимките да отвори личната ми галерия на втората страница ги има
      99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
      It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

      Коментар


      • #4
        Видях тая "Пущина" в СписаниеТО От начало ми хареса, после се замислих, всичко Българско, произведено в Уникални екземпляри - т.е. Няма намиране и ремонт, т.е. НЕ СТАВА за нищо, Освен ако имаш машиностроителен Завод (е добре поне цех) и авто сервиз ама ако ги имаш тези неща СЪъъъъъъъвсем други чудеса можеш да си позволиш....

        Коментар


        • #5
          Не мислиш накъдето трябва) Ключовата дума е "произведено". Е, не е произведено. Това не са и прототипи, това са си технологични демонстратори, и в такъв смисъл стават и за всичко, и за каквото трябва. Башка дето за никакви пари никой на никого не ги предлага. Често чувам идиотизма "Това се е утепало за лов! Колко му искаш?". До едно време обяснявах надълго, или питах колко иска умника за детето си. Обаче ми писна, и сега нали курса на долара се вкисна, та в долари им казвам 50. Хилки. И ги хвърлям в ъгъла да се чудят защо.

          Коментар


          • #6
            Това на снимката наистина е прототип, но има няколко бройки зглобени, за горското и ловното, който са малко по-добри от тази, и въпреки всичко мисля, че изглежда добре за ''made in Bulgaria''
            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

            Коментар


            • #7
              )) Пак не е това) Под "производство" се разбира нещо усвоено от завода. Тия работи не са и стигали до технолозите на заводите, които пък да направят своите промени, и естествено не е ставало дума за конвеер. Даже не е ставало дума за разработване на производствени чертежи, камо ли еталонен образец. Така че колкото и бройки да са сглобени, от това до производството има още няколко години работа. "Производство" е термин, който има малко общо с простото правене на полезни неща.
              За това как изглеждат работите мейд ин тука или там, или където и да е си имам собствено виждане, и във всеки случай това зависи от изискванията на заявителя. А това че във всичко наше всеки вижда някакви детайли с които е свикнал и цялата работа му се струва досадна или обикновена или прекопирана от някъде, е въпрос на гледна точка. И като правило на отсъствие на професионализъм. А използването на "обикновени", демек скучни серийни детайли и възли и агрегати е признак тъкмо за професионализма на конструктора. Понеже усвоените от промишлеността серийни чаркове са евтини. За сравнение се опитай да си купиш кво да е "за Голф" изобщо например. Въпреки че това е масова кола, и акумулаторите им са различни, остави по годината, по месеца на производство. Там на стандартизация и не мирише. Което освен че не позволява да се формира дори автомобилен парк, си е чиста злоупотреба с джоба на клиента.

              Коментар


              • #8
                О! Не бях видял че си добавил.

                А повече информация? За двете помпи на мотора. За мостовете, скоростната кутия и РК и КОМ-а и. А да, и рамата каква е?
                Те в движение ли са тия машинки? Много искам да ги видя ...
                Тоя мотор за съжаление е безобразно тежък, обаче историята с хидропомпите е не мечта, ами направо идея фикс в ъъъ ... широки кръгове) И РК с КОМ за могъща лебедка е мечта за мнозина.

                Коментар


                • #9
                  За рамата незнам, а дали има в движение пак си нямам и представа, но и аз имам огромното желание да видя някоя... в движение де штото само да я гледам няма смисал
                  99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                  It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X