Монтирах на моя ГАЗ 69 с двигател от ЖУК EDIS-4, но имам проблем с центровката
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Някой слагал ли е запалване система EDIS-4 на руски двигател
Свий
X
-
Първоначално публикуван от krasi valchev Преглед на мнениеМонтирах на моя ГАЗ 69 с двигател от ЖУК EDIS-4, но имам проблем с центровката
Ако системата работи можеш да регулираш ъглите на запалване смислово и "просто" само с монтиране на различни капачета или съпротивления в буксата за "октан коректора". Но само ранните EDIS системи имат такава букса. Останалите се "нагласят" в режима на работа.
Успех
п.п. следващите опити аз бих насочил в монтажа на адекватен дизелов агрегат до 120 к.с. в тая гАзка. Поне да имаш двигател от този век в кола от миналия
- 1 like
-
Ако не ме лъже паметта тези първите EDIS-и виреят по фиеста Мк3 и разни други карбураторни фордове.Като запалване са супер надеждни и се присаждаха на доста коли,основното им предимство беше, че не се нуждаят от датчик на РВ и са отделен запалителен модул, тоест могат да се насадят на почти всичко карбураторно.Снимки на джипа с монтираното запалване биха помогнали много, да не би да се окаже, че 99% от проблемите с центровката се дължат на разменени кабели за свещи?
Коментар
-
Това е схемата по която свързах датчика, комутатора и трансформатора. Кабелните връзки към PIP и SAW не са направени - нямам такива устройства.
Четох из разни сайтове, че когато комутатора не е свързан към SAW, тоест не му се задава изпреварване, той след 5 цикъла преминава сам на изпреварване 100 .
Моя двигател до сега с делкото работеше също на 100. При сухите тренировки свещите дават искра и за 1 и 4 цилиндър тя е в ГМТ на 1-вия при такт компресия.
Не съм закачал до сега стробоскоп, защото не съм намерил такъв, който става за тази система. Спазих условието празния зъб да е на 900 от мястото на датчика при фиксиран колянов вал на ГМТ. Смятам изпреварването да мога да коригирам от завъртане на зъбното колело. Мисля, че кабелите на свещите са правилно закачени.
Като завъртя на стартер пропукват един или два цилиндъра, като правя проби с завъртане на зъбното колело на +100 до -100 но нищо повече от това не става.
Утре ще направя снимки на елементите на EDIS, да се види ако може коя модификация е. Имам съмнение, че компресията ми е ниска, но на студен неработил една година двигател, мисля че тя не може да се премери точно. Искаше ми се да забръмчи поне малко.
Ще кача снимки
Ще съм блгодарен да видя мнения
Коментар
-
Всеги ДВГ си има оптимална графика на изпреварването на подаването на искрата в зависимост от натоварването ,и оборотите на двигателя. Ако нямаш МАП и без блок със запаметен алгоритъм за работата точно на този ДВГ)...как ще го постигнеш не зная . Имаше едни рена май 21 в бобината беше вградено всичкото това . Имаше и на Лада Самара такова запалване (на принципа на излишната искра) сещам се че постоянно "чукаше аванса" .
Коментар
-
Първоначално публикуван от krasi valchev Преглед на мнение, той след 5 цикъла преминава сам на изпреварване 100 .
Моя двигател до сега с делкото работеше също на 100. При сухите тренировки свещите дават искра и за 1 и 4 цилиндър тя е в ГМТ на 1-вия при такт компресия.
Коментар
-
Съжалявам за безумния въпрос, ама нали сте съобразили реда на запалване на Жуковия двигател? Той е 1-2-4-3, а този на Фиестата по спомен е 1-3-4-2.
Ако сте наредили кабелите като за Фиеста ( Kirilpm може да се окаже прав), нормално да припалва на 1-2 цилиндъра.
С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар