Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как бихте постъпили ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Как бихте постъпили ?

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    А и тоя двигател на газката... как ли ще му се отразят тия тежки мостове?! Диференциалите на газката от коя страна са?
    Твърдиш че мостовете на Патрола са по тежки ? Възможно е,но едва ли с много,но пък са по здрави,по безшумни,с дискови спирачки отпред.Просто събирам мнения,засега идеята е само идея.

    Коментар


    • #17
      До: Как бихте постъпили ?

      Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
      Твърдиш че мостовете на Патрола са по тежки ? Възможно е,но едва ли с много,но пък са по здрави,по безшумни,с дискови спирачки отпред.Просто събирам мнения,засега идеята е само идея.
      По тежки са разбира се. Задния е огромен и стои в дясно. Ако на газката е в средата кво правиме?

      Коментар


      • #18
        До: Как бихте постъпили ?

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        По тежки са разбира се. Задния е огромен и стои в дясно. Ако на газката е в средата кво правиме?
        Правиме кардан с два http://en.wikipedia.org/wiki/Constant-velocity_joint

        Коментар


        • #19
          До: Как бихте постъпили ?

          Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
          Правиме кардан с два http://en.wikipedia.org/wiki/Constant-velocity_joint
          Няма ли да му дойде множко да работи в две равнини?

          Коментар


          • #20
            До: Как бихте постъпили ?

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Няма ли да му дойде множко да работи в две равнини?

            Това му е функцията , до 55 градуса мисля.

            Коментар


            • #21
              До: Как бихте постъпили ?

              Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
              Това му е функцията , до 55 градуса мисля.
              Не знам, трябва да каже някой който го е изпитал. Иначе е хитро, ама да работи във вертикална и хоризонтална равнина под различни ъгли и то надеждно...
              Успех в начинанията колега.

              Коментар


              • #22
                До: Как бихте постъпили ?

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Не знам, трябва да каже някой който го е изпитал. Иначе е хитро, ама да работи във вертикална и хоризонтална равнина под различни ъгли и то надеждно...
                Успех в начинанията колега.
                Имаш го във всяка една предна главина на Патрола.Така нареченото "външно каре" използва се и при доста кардани на Тойота и прочие, възел с конкретно предназначение.

                Коментар


                • #23
                  До: Как бихте постъпили ?

                  Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                  Имаш го във всяка една предна главина на Патрола.Така нареченото "външно каре" използва се и при доста кардани на Тойота и прочие, възел с конкретно предназначение.
                  На коя Тойота диференциал и раздатка не са в една надлъжна ос и да го видя тоя кардан, че и мен ме вълнува тоя проблем?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Как бихте постъпили ?

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    На коя Тойота диференциал и раздатка не са в една надлъжна ос и да го видя тоя кардан, че и мен ме вълнува тоя проблем?
                    За ъгъла няма значение вертикала или хоризонтала.Какво точно те вълнува ? Това е точно в моята област.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Как бихте постъпили ?

                      Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                      За ъгъла няма значение вертикала или хоризонтала...
                      По принцип е така, двойните карета и от към раздатката и от към диференциала могат да компенсират разликите във вертикала и хоризонтала. Обаче правил ли го е някой и колко е надеждно, предвид че при парт-тайма задния мост е постоянно задвижващ, цената на тия двойни карета, и изработката на кардан. Да не станат консуматив тия карета?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Как бихте постъпили ?

                        Говориш за две карета http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_joint фиксирани по средата със сфера лагеруваща в цилиндър. Значи проблема на само едно кръстато каре е в циклично несъвпадането на ъглова и периферна скорост при предаване на въртящ момент.Това ограничава ъгълът защото при големи обороти/примерно на кардан/би се усещало тресене,а при по ниски/да кажем предните полуоски на старите Черокита/ като едно придърпвани при максималният градус на завоя.Две сдвоени кръстачки е стар отхвърлен подход за полуоските предно предаване,последно използван при Рено 4 и първите модификации Рено 5 .Вартбург е така до последно,включително четиритактовия.Слабо звено тук е допирните точки на сферата и цилиндъра,играещ ролята на център на ротация .
                        Откак 1926 г. Алфред Рзеппа е патентовал Constant-velocity joint с няколко усъвършенствания след това, тази конструкция се е наложила поради простото си,евтино и надежно устройство.
                        Не навсякъде при карданите се налага под висок ъгъл да се предава въртящият момент,но където се налага - това е конструкцията.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Как бихте постъпили ?

                          Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                          ...
                          Откак 1926 г. Алфред Рзеппа е патентовал Constant-velocity joint с няколко усъвършенствания след това, тази конструкция се е наложила поради простото си,евтино и надежно устройство.
                          Не навсякъде при карданите се налага под висок ъгъл да се предава въртящият момент,но където се налага - това е конструкцията...
                          Много полезно!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Как бихте постъпили ?

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Много полезно!

                            Можеш да си го изработиш сам,после най много баланс да се наложи,има къде.Ще ползваш шлицовата част от някакъв кардан,две външни карета от Пасат 1.8 или 2.0 /еднакви са/ и полуоската дясната,понеже е тръбна.На външните карета режеш шлиците,и заваряваш фланец.Всичко на струг,центрова се с индикатор,центроващи повърхности за фланеца и прочие,ще ти кажа и с какъв жилав електрод да завариш,шведски.Просто е.Единствената тънка част са маншоните.Поради високите обороти/обърни внимание на чертежа,вторият кардан как маншоните са малки и идват изотвътре.Това е заради високите обороти и инерциалната маса на греста.Понеже такива засега няма да намериш /вносител съм на Gomet ще бъда учуден/ та понеже няма да намериш,ще ти се наложи да сложиш пластмасови,но поради твърдоста си,те много трудно се стягат успешно и се размърдват особено за кардан под по голям ъгъл и обороти.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Как бихте постъпили ?

                              Карай си газката и да не ти пука. Аз лично имам такава и и сичко по нея си е оригинално( е да малко повече харчи) ама тва назад не знае- само напред и нагоре!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X