Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преден мост пълен с грес

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Преден мост пълен с грес

    Разбий греста с маслото и пълни. Карал съм така УАЗката с години без да има никакъв проблем.

    Коментар


    • #17
      До: Преден мост пълен с грес

      Абе хора, какво толкова умувате трябва ли да се слага грес? Ако трябваше, щеше да е написано от завода. Само се измислят начини за оправдаване на неглижето с което гледате на тези машини. Или я имаш и правиш това, което е необходимо за да е всичко наред и като се качиш в нея да знаеш, че ще стигнеш там, за където си тръгнал, или си признаваш - не ми е по силите и се отказваш. Ради добре се е хванал да отвори всичко и да сглоби нещата според правилата. Не му мътете главата с тези глупости. Някой може ли да сподели как се движи джипа с нигрол в трансмисията докато се разгрее тя? А като сложи грес в маслото и в студа то стане на каша и изобщо не се слива а стои покрай зъбните колела и не маже? Най-често греста в предния мост идва от главините - като се препълни главината с грес, тя минава покрай семерините, които са поставени така, че да спират маслото от диференциала да не минава към сферичните шарнири на полуоските. На българина това му е проблема, че той винаги се стреми да заобиколи правилата.
      0886 854 174

      Коментар


      • #18
        До: Преден мост пълен с грес

        Иван ме е изпреварил...
        Грес би могло да се използва само и единствено, при повредени уплътнения и то, колкото да се прибере автомобила...
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #19
          До: Преден мост пълен с грес

          Еми то е така.
          Грес слагат тези, на които моста им е протекъл на лейка и ги мързи да си го обслужат. Слагаш греста и спират всякакви течове
          Обаче не карат колкото да се приберат, а карат с години.
          Но ако се кара със стандартния двигател и 3та предавка се включва рядко не е проблем за износването на трансмисията, маже се.
          При голяма скорост(над 70-80) мазането почти изчезва.

          Резюмето:

          На ремонтиран мост да сложиш бръкольоч от грес и масло е ГРЯХ!
          В най-лошия случай слагай Приста или ако имаш някоя туба диференциално масло в гаража от едно време слагай него.
          Ако си мераклия ще си купиш нещо по-марково - все пак събира по-малко от литър

          И ако все още някой не е разбрал кое смазва по-добре - разбирасе че маслото.
          Ако беше обратното щяхме и в двигателя да слагаме грес вместо мАсло!

          Коментар


          • #20
            До: Преден мост пълен с грес

            Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
            Еми то е така.
            Грес слагат тези, на които моста им е протекъл на лейка и ги мързи да си го обслужат. Слагаш греста и спират всякакви течове
            Обаче не карат колкото да се приберат, а карат с години.
            Но ако се кара със стандартния двигател и 3та предавка се включва рядко не е проблем за износването на трансмисията, маже се.
            При голяма скорост(над 70-80) мазането почти изчезва.
            ...
            Toи каза, че само предният мост е с грес. Ами парт-тайм се включва за скорости, много по-ниски от 70 - 80. Къде е проблемът?

            Коментар


            • #21
              До: Преден мост пълен с грес

              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
              Toи каза, че само предният мост е с грес. Ами парт-тайм се включва за скорости, много по-ниски от 70 - 80. Къде е проблемът?
              Т.е. ти твърдиш, че ако на един джип не се включва никога преден мост не му е нужно смазване?! Т.е. може и без мАсло в него?!
              А и не е казал, че е с грес, а че иска да сложи такава.

              А и сега става въпрос за преден, утре някой ще ги сложи на заден, в другиден някой ще го сложи и на двата.
              Няма разлика!


              И в крайна сметка темата се изчерпа!
              Ясно е кое как е и защо!
              Който иска да слага грес, който иска да слага масло,
              който иска да кара без масло в предния, ако не го зацепва никога - справка Rabin

              От тук на сетне само спам и философстване.

              Коментар


              • #22
                До: Преден мост пълен с грес

                Наистина темата стана шльокавица. Само дето още не се е изтъпанил някой да се похвали че кара без никаква смазка, щото рядко си включва предния мост. Дето казва колегата само спамове се пишат вече.
                0886 854 174

                Коментар


                • #23
                  До: Преден мост пълен с грес

                  Всъщност, това, че предния мост не е включен, не означава, че "карантиите" му не се въртят... макар и без натоварването, както когато е включен.
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Преден мост пълен с грес

                    Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                    Всъщност, това, че предния мост не е включен, не означава, че "карантиите" му не се въртят... макар и без натоварването, както когато е включен.
                    В общия случай, значи. Водачите на тези машини са доста старателни, като дойде до откопчаване на хъбовете.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Преден мост пълен с грес

                      Ако са с хъбове...
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #26
                        Много правилно се изразяваш колега и на Иван обяснява много точно,и двата моста ми бяха с грес и масло но аз си сложих ер90 от онова време,още има по някоя тубичка по мазето
                        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                        Т.е. ти твърдиш, че ако на един джип не се включва никога преден мост не му е нужно смазване?! Т.е. може и без мАсло в него?!
                        А и не е казал, че е с грес, а че иска да сложи такава.

                        А и сега става въпрос за преден, утре някой ще ги сложи на заден, в другиден някой ще го сложи и на двата.
                        Няма разлика!


                        И в крайна сметка темата се изчерпа!
                        Ясно е кое как е и защо!
                        Който иска да слага грес, който иска да слага масло,
                        който иска да кара без масло в предния, ако не го зацепва никога - справка Rabin

                        От тук на сетне само спам и философстване.
                        ---
                        А забравих да кажа че отпрет слагам от онези хъбове дето са само капачки и полуоските са зацепени постояно за дифа.На предишната ми джипка бях с текива и не съм имал проблеми на асфалт
                        Последно редактирано от Ясен; 02-12-09, 16:55.
                        0885 297985,мтел-Радо
                        0876 556870,виваком като домашен

                        Коментар


                        • #27
                          До: Преден мост пълен с грес

                          Проблема с капачките е,че се вдига разхода на гориво. Друг дерт няма как да имаш ако си изключваш предния мост по асвалта.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X