Обява

Свий
Няма добавени обяви.

двигател на ГАЗ-69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: двигател на ГАЗ-69

    УМЗ 414 (виждал съм няколко модела) и са за кръгли колектори и еднокамерен карбуратор
    Много често УМЗ 451 са с газ21 глава, за това.
    Височината на гърловината на капака на клапаните незнам как се определя но на старите си е висока като на 21-волговите мотори, ниската от по новите, капаците на всички пасват
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #17
      До: двигател на ГАЗ-69

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      Точно така. Двигателят е или 451М или 414.

      п.п. Ники, а защо главата да е 451?
      Първите 414 са с квадратни колектори.
      След това излиза 414 с кръгли, но за еднокамерен карб.
      Или и по нещо друго ги различаваш?
      Иначе всички 451, не са ли с високата капачка за маслото(защото тоя на снимката е с ниската)?
      При нас има един от последните 451 и си е с висока гърловина, а по него всичко е оригинално.


      ares_01, защо си запушил отдушника на карба?
      като го взех беше така и не съм го пипал

      Коментар


      • #18
        До: двигател на ГАЗ-69

        а как трябва да е.

        Коментар


        • #19
          До: двигател на ГАЗ-69

          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
          УМЗ 414 (виждал съм няколко модела) и са за кръгли колектори и еднокамерен карбуратор
          Много често УМЗ 451 са с газ21 глава, за това.
          Височината на гърловината на капака на клапаните незнам как се определя но на старите си е висока като на 21-волговите мотори, ниската от по новите, капаците на всички пасват
          Това, че пасват го остави. Ясно е.
          Въпросът е оригинално 414 как е?!

          Чакай да видиме човека, к`во ще прочете на блока.

          Сега погледнах една от старите книги, които имам за 469/469Б
          Писана е 82г., излязла е в печат април 83г
          Там джипа е описан с модел на двигателя - 41416 за редукторния
          и 414 за гражданския.
          На рисунката двг е с кръгли колектори, обаче капака на клапаните е високата гърловина

          Първоначално публикуван от ares_01 Преглед на мнение
          а как трябва да е.
          Трябва да го вържеш с маркуче към входа на отдушника при въздушния филтър, там дето влиза и този от двг.
          То надолу си стърчи една тънка тръбичка, ще я видиш.
          Ама първо виж защо е запушен с тоя болт

          Коментар


          • #20
            До: двигател на ГАЗ-69

            [quote=Жоро XR 600;660539]Това, че пасват го остави. Ясно е.
            Въпросът е оригинално 414 как е?!

            Чакай да видиме човека, к`во ще прочете на блока.

            Сега погледнах една от старите книги, които имам за 469/469Б
            Писана е 82г., излязла е в печат април 83г
            Там джипа е описан с модел на двигателя - 41416 за редукторния
            и 414 за гражданския.
            На рисунката двг е с кръгли колектори, обаче капака на клапаните е високата гърловина


            Трябва да го вържеш с маркуче към входа на отдушника при въздушния филтър, там дето влиза и този от двг.
            То надолу си стърчи една тънка тръбичка, ще я видиш.
            Ама първо виж защо е запушен с тоя болт[/
            мерси ще го направя

            Коментар


            • #21
              До: двигател на ГАЗ-69

              А бе защо ли ми се струва,че нещо май се бъркате с тоя 414 мотор Всички са с обли колектори обаче са за еднокамерен карбуратор. Тия с квадратните колектори са други мотори ама не и 414.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #22
                До: двигател на ГАЗ-69

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                А бе защо ли ми се струва,че нещо май се бъркате с тоя 414 мотор Всички са с обли колектори обаче са за еднокамерен карбуратор. Тия с квадратните колектори са други мотори ама не и 414.
                Цецо, има 414 и с квадратни колектори.
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • #23
                  До: двигател на ГАЗ-69

                  На моя двигател колекторите са квадратни и отдушника беше изкаран надолу с тръбичка,но го смених.Ето малко снимки .
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: двигател на ГАЗ-69

                    колеги ето ги снимките от двигателя,вижда се вече и номера
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      До: двигател на ГАЗ-69

                      Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
                      На моя двигател колекторите са квадратни и отдушника беше изкаран надолу с тръбичка,но го смених.Ето малко снимки .
                      Колега,хубаво си го разглобил ,свалиму малко главата,да кажеме с 3мм.

                      Коментар


                      • #26
                        До: двигател на ГАЗ-69

                        Да, свалих я но не с 3мм, а с 2мм.Засега двигателя се разработва и почва да ми харесва.

                        Коментар


                        • #27
                          До: двигател на ГАЗ-69

                          Първоначално публикуван от ares_01 Преглед на мнение
                          колеги ето ги снимките от двигателя,вижда се вече и номера
                          Да, на блока си пише 451

                          Иначе ето от днеска две снимки на един 414 с квадратни колектори.
                          Човека твърди, че главата си е оригинална и не е сменявана.
                          Снимките са лоши, че ги правих с телефона и на бързо. На втората се вижда квадратната тръба от колектора



                          Коментар


                          • #28
                            До: двигател на ГАЗ-69

                            Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                            Да, на блока си пише 451

                            Иначе ето от днеска две снимки на един 414 с квадратни колектори.
                            Човека твърди, че главата си е оригинална и не е сменявана.
                            Снимките са лоши, че ги правих с телефона и на бързо. На втората се вижда квадратната тръба от колектора



                            значи двигатела е на уаз не е жуков

                            Коментар


                            • #29
                              До: двигател на ГАЗ-69

                              Първоначално публикуван от ares_01 Преглед на мнение
                              колеги ето ги снимките от двигателя,вижда се вече и номера
                              Да, друго си е чистото моторно
                              Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
                              Да, свалих я но не с 3мм, а с 2мм.Засега двигателя се разработва и почва да ми харесва.
                              Значи май не го разработваш правилно, не му давай да ти харесва още
                              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                              Да, на блока си пише 451

                              Иначе ето от днеска две снимки на един 414 с квадратни колектори.
                              Човека твърди, че главата си е оригинална и не е сменявана.
                              Снимките са лоши, че ги правих с телефона и на бързо.
                              А главата като не е сменяна каква е?
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #30
                                До: двигател на ГАЗ-69

                                Първоначално публикуван от ares_01 Преглед на мнение
                                значи двигатела е на уаз не е жуков
                                То от самото начало си беше ясно, че е УАЗов.
                                Въпросът беше каква модификация е.


                                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                                А главата като не е сменяна каква е?
                                Нямах време да оглеждам. Само видях, че е 414 и с квадратни колектори, щракнах два пъти с телефона и тръгнахме.
                                Друг път ще му отделя повече време, да видя и главата.
                                На 414 главата има ли си някакви специфични номера, трябва ли да пише на нея 414 или нещо такова?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X