Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой може ли да ми обясни действието на регулатора на спирачките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    и обратно в реалността - говорехме си за регулаторите на задните спирачки . тука, незнам защо им казват proportional valve или пропорционален клапан. през седмицата се забавлявах с едни такива, та ето и моето предложение - младежа дето е на зор може да пробва да сложи от ван вояджър, след '97. доста добра конструкция, елементарна и безотказна. разгледах им устройството внимателно (без духане ) и ми хареса как са направени.
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #47
      То хубаво от вояджър ама тука където и да се обърнеш все вояджъри виждаш Дай някоя по-разпространена марка!

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
        разгледах им устройството внимателно (без духане ) и ми хареса как са направени.
        Щом е било без духане, значи не си вникнал достатъчно! Не се приема! Като му подухаш малко - тогава се обади

        Коментар


        • #49
          Абе ей, ще ви се невиди и хм...Верно вика Стефан ахтунгисти!!!
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #50
            Щом му викат пропорционален клапан, значи са говорили за конструкция с пропорционален клапан. Значи че закона за управление на потока е пропорционален. Значи че отношението между изменението на входната (тя и управляваща) величина и изходната (тя и управляваната) се определя от простото тройно правило в математиката, то и пропорционален закон във физиката. Възможно най-простата конструктивно схема за управление. И все още разумно управляема, понеже вече е бърза, но все още достатъчно груба, не влиза тутакси в пререгулиране, може да се кара на ръка и допуска луфтове, неточности и непрецизна настройка. Със съвсем същото нещо завиват мотокарите, Ф-1 и рок кроулерите)
            Може да е например линейна - като в контурите на съединителят и спирачките. Колкото на входа - толкова на края. Може да е квадратична да кажем - тогава вече става много бърза, но малка грешка в управлението води до грешка на квадрат в изпълнението. Тогава веднага се налага да се сложи следяща система и итерационна система за корекция на управлението, дори то да идва от прецизионна система а не от крака на човека. Иначе бързо се стига до пререгулиране. По този механизъм падат от гредата хората, които се страхуват от високо, велосипедистите и мотоциклетистите на равен прав участък, и кво ли не друго.
            Абе май написах пълна каша((( Ако на някой му е интересно, ще изпия още една кофа кафе и ще пиша пак(((

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Щом му викат пропорционален клапан, значи са говорили за конструкция с пропорционален клапан.
              Абе май написах пълна каша((( Ако на някой му е интересно, ще изпия още една кофа кафе и ще пиша пак(((
              не, защо, беше ми интересно, макар че, странно защо имах някаква представа за какво иде реч

              а първото изречение е просто БЛЯСЪК
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #52
                Да бе, да. Я ти напиши нещо на по-малко от една кофа кафе, да те видя няма ли да стигнеш до високия сюрреализъм. С елементи на архипрецизионизъм и дублизъм. И други сигурно некви умни работи.
                Ше идем некой ден да се утепем с глава у стената(((

                Коментар


                • #53
                  Моят го чистих няколко пъти.Накалям ли я няколко пъти и пак спира да работи.Маса главобелие ми създаде , то небяха помпи , маркучи , цилиндри, накрая го махнах и сега имам супер спирачки.На хлъзгъв асвалт няоткривам почти никаква разлика разлики
                  "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от Камен Калчев Преглед на мнение
                    Моят го чистих няколко пъти.Накалям ли я няколко пъти и пак спира да работи.Маса главобелие ми създаде , то небяха помпи , маркучи , цилиндри, накрая го махнах и сега имам супер спирачки.На хлъзгъв асвалт няоткривам почти никаква разлика разлики
                    Някога направих същото с Нива и при нормално спиране нещата изглеждат по-добре. При екстремно, особено на хлъзгаво задницата упорито иска да мине отпред...
                    Регулаторът е важен - може да ти спаси живота и този на някой друг.
                    Не правете глупости и не съветвайте и другите.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #55
                      Последния път, като се смях толкова, беше, когато четях Параграф 22 на Джоузеф Хелър. То и смислово горното не е по-различно де ....
                      Само да добавя, че имах навремето Лада 2104 и като и махнах от келешлък това нещо, бях и по покрив, и челно блъснат. Та мисълта ми е щом е нещо руско, не го пипай, само го сменяй с ново при всяко пълнене на резервоара ...

                      Коментар


                      • #56
                        Re: Някой може ли да ми обясни действието на регулатора на спирачките

                        Яворе,не знам докъде стигна с "бегачката",но ще си позволя един съвет.Не махай регулатора.На него идеята му е добра ,само че му пречи руското изпълнение.Проблемът на регулатора идва оттам,че всъщност той работи рядко и затова клеясва.Освен това не е защитен добре от прах и кал.Гуменото маншонче което го покрива е една от най-дефицитните авточасти за Нива(поне в София).Никой частник не се хваща да ги прави,защото матричката е сложна,а я продаде 300 бр.,я не.Прочети какво казва колегата по-горе,че без регулатор при рязко спиране задницата се опитва да мине отпред.Точно така е,и аз съм го изпитвал.Друг въпрос е,че е хубаво да го смениш с някакъв западняшки.Това да.
                        И последно:аз на твое място при такава преработка на Нивата,бих сложил дискови спирачки и на задните колела.Има много добро описание на този "тунинг" в руския сайт за Нива.И аз се надявам да го направя някой ден.
                        Ако сменяш регулатора,не изхвърляй торсионната щанга.Тя прилича на обикновено арматурно желязо,но всъщност е от много добра стомана.Аз съм си направил първокласно шило от нея(за наместване на пружините на задните накладки).
                        Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                        имат право да гласуват на избори.

                        Коментар


                        • #57
                          Re: Някой може ли да ми обясни действието на регулатора на спирачките

                          Разбира се че няма да го махам.Исках да чуя мнението на по-опитни хора и те си казаха думата.Ще пробвам да го защитя някак си.
                          Дискове отзад за сега нама да слагам защото искам да пробвам така как ще е.Пък и за какво ли са ми спирачки...

                          Коментар


                          • #58
                            Re: Някой може ли да ми обясни действието на регулатора на спирачките

                            И на мен майче това чудо не бачка.... Имам Pajero с ръждясали задни дискове и незнаех със сигурност дали е от тая машинка, ама като чета тука - нема от какво друго да е. Някои има ли идея на Pajero тоя регулатор дали се разглабя/ремонтира или направо требва нов?? Ама в никакъв случай според мен не требва да се маха това - щом го слагат на 99.9% от автомобилите значи "има нещо...."
                            Don't hunt IF you can't kill
                            първо 0883 после 333 накрая 448

                            LZ1BGD

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X