Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой може ли да ми обясни действието на регулатора на спирачките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой може ли да ми обясни действието на регулатора на спирачките

    Четох навсякъде из форума за този регулатор на Нивата,но освен махни го и не го махай щото ще се пързаля никой нищо не каза.Кажете какво точно прави(действа) между предните и задните спирачки.Знаете(който помни ) че подготвям една за състезание и не мога да реша с него или без него.С какво ще ми е от полза?

  • #2
    Той работи на простия принцип да намалява спирачното усилие към задните колелета според това колко се повдига задната част на купето спрямо моста. При спиране задницата на колите се вирва нагоре - регулатора отчита това и намалява спирачното усилие. Ако колата е натоварена задницата не се вирва толкова и задните спирачки спират по-ефективно. Толкоз. Като го махнеш ще има тенденция задните спирачки да блокират когато задницата на колата се разтовари при спиране и резултатът ще е че при всяко по-сериозно спиране задницата ще се опитва да те изпревари. И като знам какво е окачването и кормилния механизъм на Нивата съм готов да се обзаложа че ще успее да го направи...Така че сам се сещаш колко е "безопасно" да го махнеш
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Ще се съглася с Димата . Много по-добре е да го имаш , но при условие , че е правилно регулиран

      Коментар


      • #4
        И това е вярно, при Нивата има тенденция да блокира и тогава или се държи все едно го няма, или пък не спира отзад съвсем, или както се казва "Русская ABS - самая антиблокирующая система в мире!"
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          +100 !

          Коментар


          • #6
            Щом ще я правиш за състезание направи "кантара" да се регулира .
            Конструктивно ще си го избацаш сам. Хубаво е да можеш да регулираш как да разпределиш налягането което се предава към предния и задния мост. Такива неща във Ф1 се наричат настройки.
            И как по дяволите се слагат тия грозни топчести смайли?
            Уморените коне не ги убиват , нали ??

            Коментар


            • #7
              Даааа .... има такива механични степенни и безстепенни регулатори , които се използват в "ралиджииките" . Хубаво нещо наистина , но трябва да се научиш да го ползваш , както и всичко осстанало ...

              Коментар


              • #8
                Е те там са точно за това, в комплект с хидравличната ръчна да поставят с вратите напред колата преди завой...Само не виждам на Нивата за какво и е това и кой ще се опита да я кара по този начин... някой пробвал ли е да кара Нива в управляемо поднасяне? Аз не се наемам...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Забранете ги бе! Смайловете. Ебати кича, ебати безобразието. Фащам се вече че ги трескам и като пиша на ръка. Пълен изврат в мозъците(((
                  Те клеясват и спират да работят. Руснаците решават въпроса като слагат кви да е от моргите от западни коли. Хубаво нещо са. Казват им Магьосник Дядото на АБС-а.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Макавеев (mac) Преглед на мнение
                    Щом ще я правиш за състезание направи "кантара" да се регулира .
                    Конструктивно ще си го избацаш сам. Хубаво е да можеш да регулираш как да разпределиш налягането което се предава към предния и задния мост. Такива неща във Ф1 се наричат настройки.
                    И как по дяволите се слагат тия грозни топчести смайли?
                    Кажи как да си го направя.Не си ли купува нямамъв друг който може да се регулира

                    Коментар


                    • #11
                      Стефан пак дава добър съвет.Трябва да се поогледам значи.

                      Сега чета при руснаците.Един пич казва така:"Като свикнеш без него няма никакъв проблем.Като го имаш чакаш всеки момент да ти блакира"

                      Коментар


                      • #12
                        Хм... махали сме на доста по-ниски и широки коли от Нивата, всяко спиране е екстрем...С Нивата са си стопроцентни уши
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Няма да го махам.Ако мога да го регулирам по някакъв начин или да приспособя от друга кола ще е добре.

                          Коментар


                          • #14
                            Кантара увеличава дебита на спирачна течност към задните спирачки когато колата се "натвари". Задницата ни рядко "кляка" за това и клеясва.
                            Махал съм го на много коли. Причината е тревиялна - блокира и спирачки отзад ЙОК. При коли с барабанни спирачки отзад без кантара определено е по добре. Спира по бързо и стабилно дори без АБС. Като правихме Лади за ралитата го махахме задължително.
                            Евентуално проблеми има при лошо поведение на спирачната система изразяващо се в различно време и сила на реакция при четирите колела по отделно. Което и с кантар е същото но без него е по силно изразено.А с четири дискови спирачки още повече.
                            Пътя до предните спирачки е по кратък така че ако всичко е наред трябва да започнат да спират винаги преди задните.

                            Коментар


                            • #15
                              Просто залегни отдолу и виж как е направен - нищо сложно няма.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X