Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лада Нива 1.9Д

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лада Нива 1.9Д

    Има и експортни модели на "Нива".Вносителите може и да имат повече информация за тях!

    Источник





    ВАЗ 21215 "Нива" 1,9ТД
    с 3/5 врати.
    Експорт за Италия
    Двигател:FIAT CMD с Турбокомпресор.
    Обем-1930см/3.
    Мощност-100кс.с при 4200об/мин.
    Въртящ момент-196Нм при 2500об/мин.
    Тегло (на стандартно окомплектован двигател)-130кг.
    Максимална скорост-150км/ч.
    Минимална скорост-1,5км/ч.
    Среден разход на гориво-7,2л/100км.
    Трансмисия-5 степенна скоростна кутия,постоянно задвижване на четирите колела,2 степенна разпределителна кутия с блокировка на междуосевия диференциал.
    Брой места включително водача-5.
    Полезен товар-450кг.
    Маса на тегленото ремаркето (със спирачки)-1400кг.

    Разлики от стандартна "Нива"
    Хидроусилвател за волана.
    Механика-LUX AISIN (Япония)
    Раздатка-полуавтоматична-с електрозадвижване.
    Отключващ се преден мост.
    Самоблокиращ заден диференциал.
    Скоростна кутия.
    Усилени хъбове.
    стар нов

    Допълнителни екстри:
    Климатик.
    Електролебедка.
    Автономен предстартов подгревател.
    Двуредни лагери на изходните валове на раздатката (Бархатная раздатка).
    Синхронизатор за раздатката.
    ШРУС-карданни валове.
    Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

    Коментар


    • #17
      До: Лада Нива 1.9Д

      Първоначално публикуван от 4x2 Преглед на мнение
      Има и експортни модели на "Нива".Вносителите може и да имат повече информация за тях!

      Источник





      ВАЗ 21215 "Нива" 1,9ТД с 3/5 врати.
      Експорт за Италия
      Двигател:FIAT CMD с Турбокомпресор.
      Обем-1930см/3.
      Мощност-100кс
      Aха хубави нивички ама това с фиатовия двигател незнам точно кой си го съчини на тази както и на онази която ми е в гаража двигателя е от концерна пежо/ситроен и няма нищо общо с фиат номера му е XUD-9 дано и другата информация да не е толкова лъжлива като тази защото на повечето лади монтираха двигател от опел 2.0-16 клапана 150кс говорим за заводски монтаж.
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • #18
        До: Лада Нива 1.9Д

        Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
        Aха хубави нивички ама това с фиатовия двигател незнам точно кой си го съчини на тази както и на онази която ми е в гаража двигателя е от концерна пежо/ситроен и няма нищо общо с фиат номера му е XUD-9 дано и другата информация да не е толкова лъжлива като тази защото на повечето лади монтираха двигател от опел 2.0-16 клапана 150кс говорим за заводски монтаж.
        Колега никой не е написал,че няма "Нива" и с двигател от Пежо.
        Ето го и него


        Пълното наименование на двигателя е-XUD-9L. Още през 1993г на част от предвидените за експорт "Нива" е монтиран дизел XUD-9L от Пежо.
        Първата "Нива" с турбо двигател XUD-9SD (твоята е с този двигател),слиза от конвейра на-9 септември 1998г.
        Автомобилите на които е монтиран имат обозначението ВАЗ 21215-10:

        Някои от частите на двигателите на "Пежо-Ситроен-Фиат" са унифицирани,и въпреки това има двигатели с различни характеристики.
        Това за монтирания от ОПЕЛ двигател,не го разбрах много.
        Монтирван е на 2110-доста добри характеристики има наистина.
        Ако имаш в предвид нещо за мощност!?
        Има модели ВАЗ на които е монтиран ванкелов двигател с доста голяма мощност-за нуждите на КГБ,ама там почти всичко е различно от серийна ЛАДА.
        Последно редактирано от 4x2; 02-02-10, 00:17. Причина: премахване на снимки-не отговарят на истината.
        Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

        Коментар


        • #19
          До: Лада Нива 1.9Д

          Да ти поясня на лявата снимка нивата е с двигател на пежо XUD-9.
          На дясната е с двигател на фиат не му знам на изуст модела ама си личи ,че е бая наскопосана гаражна зглобка.
          Демек наопаки са имената и снимките.
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #20
            До: Лада Нива 1.9Д

            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
            Демек наопаки са имената и снимките.
            Да,наопаки бяха...И аз се загледах вчера,в лапата за тампон(в случая не служи за нищо),над капака на ангренажа(имах стар Ситроен BX дизел).Направи ми впечатление и горивния филтър с мембранната помпа отгоре(има го и в други марки,ама този много познат ми се видя...).Освен това капачката,за наливане на маслото е типична за FIAT,като вид, и е на капака на клапаните.
            Кръглия въздушен филтър също съм го виждал на Пежо и Ситроен....А даже,май кутията на филтъра е същата на PSA,от моделите 306/ZX, Partner/Berlingo, с атмосферния дизел.
            Не знам,коя беше лява или дясна снимка вчера,ама автора е изтрил истинската снимка,а е оставил грешната-тази на CMD/FIAT,която е без резервна гума-а се описва XUD.
            Демек,снимките пак не отговарят на истината и са на обратно.

            Интересно е,защо няма резервна гума,и казана за чистачките на Нивата с фиатовия мотор е толкова неподходящо разположен....
            Може би,затова се оприличава на "гаражна сглобка".

            ОФФ:Фиат използват двигатели XUD,в общите си разработки на някои модели с концерна PSA.След определени години имат и общи разработки на двигатели.

            P.S.Тъй като,наскоро направих уточнение по друга статия на автора(която той своевременно поправи,но малко по-късно я изтри,а не беше необходимо),призовавам за правилно разбиране,на конструктивната критика(да не се трие).А също и за оценяване по достойнство,похвалното желание на автора,да предоставя подробна и добре оформена информация,за различни теми.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #21
              До: Лада Нива 1.9Д

              Двигателите XUD серий 7-9 са въобще едни от най здравите дизели произвеждани някога . Цял живот карам такива на пежа и ситроени и при нормална експлоатация искарват пробег над 500 000 километра. Зимата палят дори и с компресия под 16 стига да имат четири работещи подгревателни свещи. Тоя двигател можеш да го счупиш само ако го оставиш без масло и вода или му срежеш ангренажния ремък. Понеже в квартала имам едни приятели които внасят всякъкви ниви и съм имал възможност да подкарам всички разновидности на марката. Според мене мотора без турбо е слаб колата е доста по тромава но с турбо мотора си е много добре даже по добре и от бензиновия. От личен опит мога да кажа че поддръжката на един дизел не е по скъпа от на бензинов двигател. Ако мотора не е "мъртъв" в момента на покупката цялата му пофилактика и поддръжка се състои в смяна на един горивен филтър и евентуална проверка и подмяна на подгряващи свещи няма кабели делка капачки запалителни свещи газови уредби и други гълтащи време и пари агрегати. Единственото по скъпо нещо е акумолатора но като си купиш читава марка и той кара доста години аз на ситроена съм с смъртник Монбат който върти без проблеми пета зима същия ми е и на еспейса вече трета зима.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #22
                До: Лада Нива 1.9Д

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                От личен опит мога да кажа че поддръжката на един дизел не е по скъпа от на бензинов двигател. Ако мотора не е "мъртъв" в момента на покупката цялата му пофилактика и поддръжка се състои в смяна на един горивен филтър и евентуална проверка и подмяна на подгряващи свещи няма кабели делка капачки запалителни свещи газови уредби и други гълтащи време и пари агрегати.
                Пропуснал си ангренажния ремък,но и с него пак не се променят нещата-здрав и евтин за поддръжка е този мотор.А акумулатора,е от значение,ако мотора е поизносен.Имам колега,който палеше цяла зима,с "бензинов" акумулатор (45-50Ah) на Пежо 205 с XUD7.
                На Нива не знам как е,ама в леките колици на Пежо и Ситроен двигателите и без турбо си вървят супер,а тези с турбо са си направо бегачки.
                Спциално този 1,9 с турбо,го слагат и на разни бусуве,а какво остава за далеч,по-леката Нива.
                Интересно ми е,дали в турбодизеловата Нива,този двигател има интеркулер или не.Без кулер съм виждал само XUD7T, на пежо 205 с турбина,защото там няма място за интеркулера.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  До: Лада Нива 1.9Д

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  Интересно ми е,дали в турбодизеловата Нива,този двигател има интеркулер или не..
                  Интеркулер няма и е по-добре да не и се слага,че тя и с тази мощност трансмисията доста изнемогва а с кулер ще умре още по бързо.Той и самия двигател е с намалена мощност спрямо същия който се вгражда в пежата и ситроените иначе лесно може да се понадуе до 100+ кс ама тогава ще почнат да изпадат зъбни колела и полуоски на всяко по рязко потегляне.
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • #24
                    До: Лада Нива 1.9Д

                    Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                    Интеркулер няма и е по-добре да не и се слага,че тя и с тази мощност трансмисията доста изнемогва а с кулер ще умре още по бързо.Той и самия двигател е с намалена мощност спрямо същия който се вгражда в пежата и ситроените иначе лесно може да се понадуе до 100+ кс ама тогава ще почнат да изпадат зъбни колела и полуоски на всяко по рязко потегляне.
                    Я дайидея как може да се понадуе мотора на 1,9 Д .
                    :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

                    Коментар


                    • #25
                      До: Лада Нива 1.9Д

                      Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                      Интеркулер няма и е по-добре да не и се слага,че тя и с тази мощност трансмисията доста изнемогва а с кулер ще умре още по бързо.Той и самия двигател е с намалена мощност спрямо същия който се вгражда в пежата и ситроените иначе лесно може да се понадуе до 100+ кс ама тогава ще почнат да изпадат зъбни колела и полуоски на всяко по рязко потегляне.
                      как ще е с намалена мощност.нещо се бъркаш.трансмисията на НИВА Е МНОГО ПО ЗДРАВА ОТ ПЕЖО И СИТРОЕН.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Лада Нива 1.9Д

                        Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                        Интеркулер няма и е по-добре да не и се слага,че тя и с тази мощност трансмисията доста изнемогва а с кулер ще умре още по бързо.Той и самия двигател е с намалена мощност спрямо същия който се вгражда в пежата и ситроените иначе лесно може да се понадуе до 100+ кс ама тогава ще почнат да изпадат зъбни колела и полуоски на всяко по рязко потегляне.
                        То и в Пежо 205 е 78к.с.,а момента е към 150Nm.Intercooler няма.
                        Но там е XUD7- по-малкия мотор.А този на Нивата ако е 1,9 и без интеркулер,не съм го срещал в никой от моделите на PSA.
                        Първоначално публикуван от genkogenev Преглед на мнение
                        Я дайидея как може да се понадуе мотора на 1,9 Д .
                        Неговата е турбодизел.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Лада Нива 1.9Д

                          Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                          как ще е с намалена мощност.нещо се бъркаш.трансмисията на НИВА Е МНОГО ПО ЗДРАВА ОТ ПЕЖО И СИТРОЕН.
                          Нещо вече ми омръзна да обяснявам все едно и също,че не става само със седене пред компютъра трябват и малко практика и опит.
                          Защо не вземеш да разгледаш и другата тема?
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78382
                          я виж пост номер 17 съм приложил какво мислят руснаците за тяхната трансмисия почни от първата снимка.
                          1-Да не съм имал бензинова нива да съм се объркал
                          2-Да нямам дизелова нива да съм се объркал
                          3-Да не съм ремонтирал 10 години само ниви да съм се объкал
                          4 Но имам дизелова и истината е ,че този мотор е толкова як,че ако решиш за нула време ще и гръмне трансмисията повярвай не е като бензиновата.
                          5-Дали си забеязал ,че до сега когато съм се изказвал по отношение на нива никога не съм се обърквал?
                          6-Аз съм я пуснал за продаване що не я купиш и дай да я пробваме колко и е яка тансмисията.
                          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                          Sofrace Offroad Team

                          Коментар


                          • #28
                            До: Лада Нива 1.9Д

                            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                            Нещо вече ми омръзна да обяснявам все едно и също,че не става само със седене пред компютъра трябват и малко практика и опит.
                            Защо не вземеш да разгледаш и другата тема?
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78382
                            я виж пост номер 17 съм приложил какво мислят руснаците за тяхната трансмисия почни от първата снимка.
                            1-Да не съм имал бензинова нива да съм се объркал
                            2-Да нямам дизелова нива да съм се объркал
                            3-Да не съм ремонтирал 10 години само ниви да съм се объкал
                            4 Но имам дизелова и истината е ,че този мотор е толкова як,че ако решиш за нула време ще и гръмне трансмисията повярвай не е като бензиновата.
                            5-Дали си забеязал ,че до сега когато съм се изказвал по отношение на нива никога не съм се обърквал?
                            6-Аз съм я пуснал за продаване що не я купиш и дай да я пробваме колко и е яка тансмисията.
                            мен специално не ме интересува какво мислят руснаците.кое по точно се чупи на трансмисията от този як мотор

                            Коментар


                            • #29
                              До: Лада Нива 1.9Д

                              Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                              мен специално не ме интересува какво мислят руснаците.кое по точно се чупи на трансмисията от този як мотор
                              Нива - и бензиновата даже - тривиално си смила скоростната кутия. Само я надуй лятно време от София по магистралата със 120 и в Стара Загора отиваш право в сервиза. Писано е из този раздел доста по въпроса.

                              Скъпо, синтетично масло донякъде помага, но проклетията си прегрява.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Лада Нива 1.9Д

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Нива - и бензиновата даже - тривиално си смила скоростната кутия. Само я надуй лятно време от София по магистралата със 120 и в Стара Загора отиваш право в сервиза. Писано е из този раздел доста по въпроса.

                                Скъпо, синтетично масло донякъде помага, но проклетията си прегрява.
                                При моя 130 хил. км опит с Ниви (1,7), които винаги съм карал до ръба на възможностите им по- и извън пътя, а на магистрала съм слизал под 130 км/ч обикновено само преди спиране, не съм имал проблеми със скоростната кутия.
                                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X