Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Нива за любителски оффроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

    Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
    Злой, bgbul има предвид че там къде се завива ония болт с оная хуйня за дърпането назад до гредата има 10 тина см. - за нея има предвид под §буферна зона§
    Ще ти чета аз лекция по автомобилостроение, ми се струва........ И по български правопис, за десерт.

    Спомни си как изглеждаха броните на Волво 750 и 950..... От по-старите... С едни такива хармоники по тях. Сети ли се? Та това е буферната зона. Нещото което ще поеме първоначалния удар, и впоследствие ще си возвърне, енвентуално, първоначалната форма/не е задължително.... При по-новите таратайки това е решено с един газов амортисьор с високо налягане, на който се крепи основната греда и пластмасовата "броня". Ще те заведа на някоя автоморга и ще ти покажа


    Та, Нива ТАКОВА НЕЩО НЯМА. И това е горчивата истина. Просто не са дорасли до подобни идеи.
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #32
      До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

      Ах старата песен на нов глас ... Колега първо искам да те попитам за какво искаш да ползваш тази нива...Смисъл тъкъв за какви изпълнения ти трябва нивата :да ходиш на състезание, просто да си я караш за кеф или някакви хард изпълнения ще правиш ? Искам само да ти кажа, че за хард и по тежко каране много ядове ще имаш с нея, защото предния диф е с алуминиев корус, и ако не усилиш планката, където го държи за мотора т.е тази с тампона ще разбереш колко обича да изпада.....За по хард изпълнения също трябва да си направиш абонамент в завода на Лада да ти пращат карета ...Помисли все пак с какво се захващаш, защото това ще ти коства доста пари за да я подготвиш и накрая може да останеш разочарован от полученото... Иначе нивата доста върви в байрите спор няма, защото е много лека и къса и това е голямо преимущество Все пак успех колега ще следя с интерес темата ти

      Коментар


      • #33
        До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

        Първоначално публикуван от azufo Преглед на мнение
        Ах старата песен на нов глас ... Колега първо искам да те попитам за какво искаш да ползваш тази нива...Смисъл тъкъв за какви изпълнения ти трябва нивата :да ходиш на състезание, просто да си я караш за кеф или някакви хард изпълнения ще правиш ? Искам само да ти кажа че за хард и по тежко каране много ядове ще имаш с нея защото предния диф е с алуминиев корус, и ако не усилиш планката където го държи за мотора т.е тази с тампона ще разбереш колко обича да изпада.....За по хард изпълнения също трябва да си направиш абонамент в завода на Лада да ти пращат карета ...Помисли все пак с какво се захващаш защото това ще ти коства доста пари за да я подготвиш и накрая може да останеш разочарован от полученото защото при нивата всичко е в ограничение... Иначе успех колега ще следя с интерес темата ти
        Ако прочетете заглавието на първият пост или заглавието на темата ще ви стане ясно ,какво иска колегата да подобрява и за какво

        Коментар


        • #34
          До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

          Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение
          Ако прочетете заглавието на първият пост или заглавието на темата ще ви стане ясно ,какво иска колегата да подобрява и за какво
          Разбрах колегата какво има в предвид и просто му казах с какво се захваща... Имах и друго в предвид, че направена за любителски оффроуд рано или късно те засърбява за състезание защото започваш да караш и да мислиш, че това е перфекният джип за тази цел, но както и да е всичко се рабира в последствие...надявам се, че ми схвана мисълта вече

          Коментар


          • #35
            До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Ще ти чета аз лекция по автомобилостроение, ми се струва........ И по български правопис, за десерт.

            Спомни си как изглеждаха броните на Волво 750 и 950..... От по-старите... С едни такива хармоники по тях. Сети ли се? Та това е буферната зона. Нещото което ще поеме първоначалния удар, и впоследствие ще си возвърне, енвентуално, първоначалната форма/не е задължително.... При по-новите таратайки това е решено с един газов амортисьор с високо налягане, на който се крепи основната греда и пластмасовата "броня". Ще те заведа на някоя автоморга и ще ти покажа


            Та, Нива ТАКОВА НЕЩО НЯМА. И това е горчивата истина. Просто не са дорасли до подобни идеи.
            Айде пак очевидни неща ще си говорим .
            Благодарение на тази зона ( сн.2- доста е намаляла зоната) една кола влезе отзад в дясно на Нивата . С едно въже си дръпнах изкривения калник и ... така си карам до сега .
            А колата ( Ситроен Берлинго) - нови брони , маски , фар , радиатор и изкр. преден капак . Направо като я видях ..... А на Нивта даже стопа не се счупи .
            Не говорете лошо за бронята на Нивата . За дървета 5-7 см дебели въобще не слизам да ги сека . Броня !
            А на сн. 1 се вижда здрава такава зона . Предната броня.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #36
              До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

              Световният стандарт за здравина на броня е да поема удар в статична масивна преграда със скорост на автомобила до 4 км/ч без деформация. Със скорост над 4 км/ч е нормално бронята да получи нараняване. Преди 80те години стандартът е бил 8 км/ч...

              При руските коли обаче не знам дали такива неща се спазват.

              Коментар


              • #37
                До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                Айде пак очевидни неща ще си говорим .

                Ми, ще си говориме.... ОК, приемам че това решение играе до някаква степен ролята на буфер. ДО НЯКАКВА СТЕПЕН.

                На Нивата на Морския това нещо го няма. Чисто и просто на външния край на търбата има заварена планка, която с две болтчета държи бронята.

                Аз за други решения ти говоря. Отиди при познат текенеджия, или в някаква автоморга, и ги помоли да ти покажат нещата с коите се крепи бронята на Пассат 4 - ка, примерно, или някакво Ауди от по-новите. И ще разбереш за какво точно говоря аз.
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #38
                  До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  ...
                  Не говорете лошо за бронята на Нивата...
                  Издържа ли на напъна на джека?

                  Коментар


                  • #39
                    До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                    Ми, ще си говориме.... ОК, приемам че това решение играе до някаква степен ролята на буфер. ДО НЯКАКВА СТЕПЕН.

                    На Нивата на Морския това нещо го няма. Чисто и просто на външния край на търбата има заварена планка, която с две болтчета държи бронята.

                    Аз за други решения ти говоря. Отиди при познат текенеджия, или в някаква автоморга, и ги помоли да ти покажат нещата с коите се крепи бронята на Пассат 4 - ка, примерно, или някакво Ауди от по-новите. И ще разбереш за какво точно говоря аз.
                    Прав си за плаващи брони . И на БМВто е така - по старите модели . Има си буферни амортисьори които поемат удара . На мен ми харесва тази идея ... ама Нивата няма такива глезотии.
                    Там ( при оффроуда ) се предполага все пак , че водача е с някакви способности , малко по-добри от водачите на асвалта .
                    Аз съм сигурен в това . Доста хора без опит изтръпват още на 20 градуса наклон .
                    Та за това е обяснимо твърдата връзка на броня към купе . Е - с малко буферче или еднократна предпазна планка . Както искате го наричайте .
                    Предполагам , че при Морския тази планка( буфер) е свалена за по добър ъгъл при заход . Тогава не му пожелавам дървета в бронята . Доста ще ги усети .

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Издържа ли на напъна на джека?
                    А за Джека , намам опит . Не те послушах - да си купя джек и не съм пробвал още.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Издържа ли на напъна на джека?
                      Ако не го сложиш в средата между опорите, да.

                      А за останалите:
                      защо не спрете да говорите глупости?

                      Пасивната безопасност на даден автомобил е в рязко противоречие с "джиповостта". За офроуд трябва твърда броня, която да предава усилието на пречещите предмети, за хубав удар в дърво трябва мека и пластично деформируема - за да отнесе полагащата се част от енергията на удара. Това нещо е било известно преди проектирането на Нива, включително на нейните конструктори. Там е направен компромис между тези съображения, включително със себестойността и така имаме това, което имаме - броня, която не може да се огъне с напъване от място в дърво, но при удар се намачква. При удар директно в опората - нямаме късмет, опората се откъсва от купето с много малко разсейване на енергия. За тия пари и с тази технология - толкова.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                        Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                        Колега разбирам те напълно-и аз отначало имах подобни върхови идеи,НО за щастие размислих и не си хвърлих парите ей така на вятъра.Та след,като пишеш че Нивата ти е в добро състояние мисля че не е нужно да се набутваш и да влагаш много в нея-просто си я подържай в техн. изправност.Моята съм си я оборудвал с две здрави въжета,стабилна лопата,4бр.скари и крик.Отпред съм я повдигнал +4см.,отзад +5см.,поставил съм и допълнителна ел.перка и съм усилил отзад мястото за теглене.За гуми-според терена ще си избереш.Аз в момента съм с Ласа ОК-144.Лебедка за сега не ми е необходима-рядко карам сам.Общо взето това са по-важните неща за любителски разходки.
                        Какви скари използвате? и от къде се взимат??

                        Коментар


                        • #42
                          До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                          Моите са самоделки-в повечето случаи достойно ги заместват 4 бр. здрави дъски в багажника с размери 80 на 20см.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X