Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Нива за любителски оффроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

    Ти колко пъти си си чупил окачването, че смяташ че се чупи много?Все пак каза, че нивата ти е в добро състояние.

    Коментар


    • #17
      До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

      Първоначално публикуван от vip-er2 Преглед на мнение
      Около Пловдив,от другата страна на месността Бяла черква е супер за офроуд,има много нови пътища по които свалят дървен материал.Големите камьони са ги разкопали яко,дето се казва:колкото ти е по-проходим джипа,от по далече ще тъърсиш трактор да те извади.А за този магазин може ли да ми дадете координати(ама в Гаосовата проекция не в UTM с-мата)шегичка
      От другата страна на Бяла черква .... започвам по часовниковата стрелка :
      1. Най-ляво ( запад) от Бяла черква е село Добралък . Има 3 пътя за достигане . Около 15 км преход .
      2. По часовниковата стрелка - село Косово . Около 12 км преход . Само един е пътя .
      3. Следва село Хвойна - през дерето под пожара . 12 км преход . .
      4. Пак село Хвойна - но по десния път по билото на камънака и слизаш в дясно от селото . 25 км преход.
      5. По надясно - село Ситово . Има 4 пътя .През малкия пожар- 5-6 км. През основните селски пътища - 2 броя , към нивите - 10-15 км . И през забравените пътища - 7-8 км.
      6. Следва село Дедево . Два варианта - под поделението направо, през водоема 20 км преход. Или през хижа Дедево под поделението на дясно .( забравил съм така ли се казваше ).
      Нама други варианти .
      И сега как ти се струва твоя отговор ? От другата страна на Бяла черква . Там и камъните ме познават .
      Освен ако не излезнеш извън пътя за заигравка или да слезнеш в някое дере - друг тежък терен НЯМА за Нивата .
      За тези терени - карай си без "тунинг" и няма да закъсаш .
      Явно просто не познаваш възможностите на Нивата ОЩЕ !
      Спокойно - има време да се опознаете !
      Успех !
      Първоначално публикуван от vip-er2 Преглед на мнение
      Мисля да и взема поне едно по яко окачване.Чух 4е струва около 900лв.,4е оригиналното нещо мн се чупи.Какво ще кажете ,чували ли сте нещо за такова окачване?А на колегата който ме прати да газарея пред дискотеката с Нива ще кажа да стане от компа и да иде до някой бар да види с какви коли газареят хората.Много са виртуалните офроуд манияци,малкоса тия дето ходят в гората.Все пак ви благодаря за изказаното мнение.
      Какво да ти кажа ?
      Аз явно не съм се научил да чупя . Много съм предпазлив и .....внимавам да не настъпя накой камък . Срам ме е !
      Първо: Чупенето на един джип е обратно пропорционално на неговото познаване .
      Второ: Чупенето на един джип е обратно пропорционално на опита който си натрупал по , калища,камънаци и чукари .
      Това е извода който съм направил до сега .
      А за дребните чупенбици - гърне , прагове и ламарини - там зависи колко си ..... надъхан да минеш .
      Спокойно и кротко опознай своя боен другар ( Нивата )- ако искаш да печелиш битките !
      Последно редактирано от bgbul; 09-12-09, 10:03.

      Коментар


      • #18
        До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

        Съгласен съм с Ясен относно качеството на фабричната окомплектовка на Нивата. Достатъчно здрави са и броните. При монтаж на допълнителни тръбни конструкции и на теглич намалява проходимостта - особено през стръмни дерета. На най-новите коли (с евро 4) има проблеми с ламарината след бронята на мотора - много е тънка и при удари се къса от носещите я болтове, а защитата на катализатора е твърде ниско. Относно намерението ти да сменяш окачването - мисля, че с толкова много пари ще можеш да ремонтираш колата си с оригинални части и винаги ще е изправна, най-много да си купиш по-здрави шарнири.
        И не се сърди на по-опитните си колеги - не вярвам да ти мислят злото.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #19
          До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

          Мисля, че за тази цел е по-важна окомплектовката на колата. Препоръчвам: две стоманени въжета (късо и дълго) с яки куки, 2-4 бр. сгъваеми железни пътечки по 1 м, винтов крик и дебела дъска за подлагане, кирка, брадва и лопата, брезент, 2 триъгълни трупчета (за подпиране на колелата), вериги и ботуши, инструменти. Ако нещо съм пропуснал, все някой ще го добави.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #20
            До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

            Каквото са ти казали колегите е най-правилно-окомплектовай я с нужните неща, ако искаш може да смениш ламарината от долу с по здрава ако ли не правиш като мен-на второто късане я изхвърлих .

            Коментар


            • #21
              До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

              Абе огъват се броните и още как. на задна не видях едно дърво и стана на V. колегата пък закачи рога пак на задна на корен и се осука нагоре като тирбушон

              Коментар


              • #22
                До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                Абе не е като на Форд Фиеста със сигурност На старата ми колица беше ката кашкавал.

                Коментар


                • #23
                  До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                  Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                  Абе огъват се броните и още как. на задна не видях едно дърво и стана на V. колегата пък закачи рога пак на задна на корен и се осука нагоре като тирбушон
                  Да не би да очакваш , че ако не виждаш дърветата има здрави брони ?
                  Няма - всички се огъват . Просто някой са изчислени да не огънат и гредата .
                  Все пак - джипа си е твой . Парите също ,
                  Във Форума има много колеги които с това си изкарват хляба .
                  Ако пък си мераклия - има много изписано за тунинг . Има много снимки и разяснения как да си го направиш сам. Успех !

                  Коментар


                  • #24
                    До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                    И все пак не забравяйте, че най-важното свойство на бронята е да поема удара и да се огъва. Много по-лошо откъм щети за вас и колата ще бъде ако тя е направена от дебела закалена стомана...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                      Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                      И все пак не забравяйте, че най-важното свойство на бронята е да поема удара и да се огъва. Много по-лошо откъм щети за вас и колата ще бъде ако тя е направена от дебела закалена стомана...
                      Е какво да не забравяме - като почнеш да се подпираш по дърветата едва ли ще искаш да поема удара и да е мека!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                        Ето такава броня ти трябва:Да издържа на какво ли не!
                        Прикачени файлове
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • #27
                          До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                          Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
                          Е какво да не забравяме - като почнеш да се подпираш по дърветата едва ли ще искаш да поема удара и да е мека!
                          В грешка си..... Предпочитам бронята ми да е по-мека от рамата.... Примерно. В никакъв случай не е обратното. Има и друго нещо, което отдавна ми се върти в главата: да се направи силова броня монтирана върху "амортисьорчета".... Като примерно се крепи бронята на Голфове, Пассати и прочие. Коите първо да поемат удара, а след тях вече да се деформира тя, и в никакъв начин рамата, или като в твоя случай самоносещото купе.....
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #28
                            До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                            Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
                            Е какво да не забравяме - като почнеш да се подпираш по дърветата едва ли ще искаш да поема удара и да е мека!
                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            В грешка си..... Предпочитам бронята ми да е по-мека от рамата.... Примерно. В никакъв случай не е обратното. Има и друго нещо, което отдавна ми се върти в главата: да се направи силова броня монтирана върху "амортисьорчета".... Като примерно се крепи бронята на Голфове, Пассати и прочие. Коите първо да поемат удара, а след тях вече да се деформира тя, и в никакъв начин рамата, или като в твоя случай самоносещото купе.....
                            Който е патил знае законите ! Личи си веднага !
                            Да успокоя колегата - бронята на Нива се крепи към купето с два тръбни преходника , които са изчислени и отрязани ( но не се вижда без да легнеш отдолу) . Отрязани са така , че да поемат доста голям удар преди да ударят купето , гредите . Около 10 см буферна зона.
                            Та - ако не се сменят тези "буфери" ли преходници или както се казват - може да сложиш най-здравата броня , без да нарушиш идеята за буферна зона .Грешно е да си мислим , че тия от завода са балами и са сгрешили с такава броня. Но това си е мое мнение.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                              В интерес на истината и Морския и аз много добре знаеме що и как по Нивовата броня. Гимнастика по сваляне/качване в рамките на последните няколко седмици сме го правили няколко пъти..... Лошото в случая че си нямам спомени да има буферни зони - проста, банална тръба......
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар


                              • #30
                                До: Подготовка на Нива за любителски оффроуд

                                Злой, bgbul има предвид че там къде се завива ония болт с оная хуйня за дърпането назад до гредата има 10 тина см. - за нея има предвид под §буферна зона§

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X