Обява

Свий
Няма добавени обяви.

мнение за преден ролбар на Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • мнение за преден ролбар на Нива

    Момчета, ще се радвам да чуя мнението ви за този "руски" преден ролбар за Лада Нива

    Вижда ми се повече за украса, отколкото за протекция??
    Някой ползва ли го? и какво вие е мнението


  • #2
    До: мнение за преден ролбар на Нива

    На Нива всякакъв преден ролбар е главно за украса. Просто няма удобни места за здраво захващане - няма рама и това си е. Не, че няма да опази капака, маската или фаровете от някой клон, просто нищо повече.

    Отделно, сигурно тежи. Не знам колко.

    Коментар


    • #3
      До: мнение за преден ролбар на Нива

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      На Нива всякакъв преден ролбар е главно за украса. Просто няма удобни места за здраво захващане - няма рама и това си е. Не, че няма да опази капака, маската или фаровете от някой клон, просто нищо повече.

      Отделно, сигурно тежи. Не знам колко.
      Някакви алтернативи за протекция основно от клони???

      Коментар


      • #4
        До: мнение за преден ролбар на Нива

        Повече е за украса и келешлък пред кафето-силно намаля възможността да се преодоляват дълбоки,къси дерета и ровове.Забиваш се "класически" и до там.Заключение-за мен е глупава работа.По-добре си дай парите за повдигане и малко по-високи гуми отколкото да се занимаваш с тая тенекия.

        Коментар


        • #5
          До: мнение за преден ролбар на Нива

          Първоначално публикуван от ivo1970 Преглед на мнение
          Някакви алтернативи за протекция основно от клони???
          Няма, освен някой по-прост и по-лек ролбар. Като си сложил ролбар, може и ванти да сложиш, но все едно ще я ожулиш отстрани, където нищо не помага.

          Коментар


          • #6
            До: мнение за преден ролбар на Нива

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Няма, освен някой по-прост и по-лек ролбар. Като си сложил ролбар, може и ванти да сложиш, но все едно ще я ожулиш отстрани, където нищо не помага.
            ясно - няма да слягам нищо отпред!

            А какво ти е мнението за халогени монтирани на предната броня!
            Имам предвид 2бр кръгли с големината на нормалните фарове!(полски - уж по лиценз на хелла)

            Моята Лада я докарах през нощта до Пловдив и ми се видя с добри фарове!

            Коментар


            • #7
              До: мнение за преден ролбар на Нива

              На мен лично ми харесва. Колата ще има по-добра визия.
              Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

              Коментар


              • #8
                До: мнение за преден ролбар на Нива

                Първоначално публикуван от ivo1970 Преглед на мнение
                Някакви алтернативи за протекция основно от клони???
                Колега - или прежалваш боята или не влизаш в гъсталака.
                Колко дебели клони ще газиш ?
                Дървета до 5-6 см дебелина се газят само с бронята .
                Единствено номера ще ти падне - за това си го закрепи здраво и леко му придай аеродинамична форма.
                Ако имаш пластмаса за красота по калниците и праговете - жалко !
                Ако искаш визия за Нивата - ролбара е добро решение и само толкова .
                Но за клони Нивата си е предпазена .
                Повечето колеги се подготвт за война в гората . В действителност - малцина наистина водят битки . Другите просто карат по горските пътища .

                Коментар


                • #9
                  До: мнение за преден ролбар на Нива

                  Първоначално публикуван от ivo1970 Преглед на мнение
                  ясно - няма да слягам нищо отпред!

                  А какво ти е мнението за халогени монтирани на предната броня!
                  Имам предвид 2бр кръгли с големината на нормалните фарове!(полски - уж по лиценз на хелла)

                  Моята Лада я докарах през нощта до Пловдив и ми се видя с добри фарове!
                  Фарове - няма лошо. След като е Нива, търсиш ниво на защита IP66 или 67 - иначе няма да стигнат далече. Кръгли с големината на нормални фарове (6"/7") звучи зле - ще пострадат лесно. Кажи първо с кой генератор си, да не загазиш за ток. Ей такива например съм си поръчал аз: http://shop.wesem.com/en/4/6687/Roun...ights_HO4_type - HO4.41601 за допълнителни дълги светлини. В комбинация с 4300К ксенонови лампи ще станат по-скоро единствени дълги, защото фаровете ще са само за къси. На пътя, и особено в гората, имаш сериозна полза от дълги и къси светещи едновременно, а с оригиналния фар не е възможно.

                  Ако те интересува темата за ксенона, ще пиша отделно - не е една беля. Аз, умен човек, от първия път не ги уйдурдисах, ама никак. И ги подарих на приятел, който си беше купил още по-калпави.

                  На Нива няма къде да монтираш смислени светлини за мъгла, освен в самата броня. Аз съм се отказал. За да са смислени в мъглата, трябва да са под нивото на бронята, а там на Нива ще живеят кратко и бурно. В самата броня - ще и намалят здравината.

                  Коментар


                  • #10
                    До: мнение за преден ролбар на Нива

                    Моята Нива е купена със същия през 2007. Ръждяса яко и боята му пада на люспи. Слиза под бронята и закача при минаване през дълбоки коловози и дерета. Гумените ленти се откачат при задиране на заден ход. Предпазва добре решетката и капака при минаване през храсталаци.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #11
                      До: мнение за преден ролбар на Нива

                      Ролбара е безмислен. По добре е да си сложиш един теглич.
                      Чудя се дали на нивата може да се направи ролкейдж или е невъзможно, поради констукцията на купето.
                      Александър

                      Коментар


                      • #12
                        До: мнение за преден ролбар на Нива

                        Ролкейдж се прави на всичко, ако искаш и на мотопед. Определено е полезна за някои екстремисти, включително и в Нива. Само че, мисля че все пак си е прерогатив на екстремисти и състезатели. Тази клетка прави колата по-неудобна за много цели.

                        Коментар


                        • #13
                          До: мнение за преден ролбар на Нива

                          Може би най-добре е да се усилят местата за теглене, може би би могла да се смени предната броня за да се постигне по голям ъгъл като минаваш през некоя канавка и това е. Всякакви ролбари и прагове само събират ненужни погледи и кал.
                          Александър

                          Коментар


                          • #14
                            До: мнение за преден ролбар на Нива

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Фарове - няма лошо. След като е Нива, търсиш ниво на защита IP66 или 67 - иначе няма да стигнат далече. Кръгли с големината на нормални фарове (6"/7") звучи зле - ще пострадат лесно. Кажи първо с кой генератор си, да не загазиш за ток. Ей такива например съм си поръчал аз: http://shop.wesem.com/en/4/6687/Roun...ights_HO4_type - HO4.41601 за допълнителни дълги светлини. В комбинация с 4300К ксенонови лампи ще станат по-скоро единствени дълги, защото фаровете ще са само за къси. На пътя, и особено в гората, имаш сериозна полза от дълги и къси светещи едновременно, а с оригиналния фар не е възможно.

                            Ако те интересува темата за ксенона, ще пиша отделно - не е една беля. Аз, умен човек, от първия път не ги уйдурдисах, ама никак. И ги подарих на приятел, който си беше купил още по-калпави.

                            На Нива няма къде да монтираш смислени светлини за мъгла, освен в самата броня. Аз съм се отказал. За да са смислени в мъглата, трябва да са под нивото на бронята, а там на Нива ще живеят кратко и бурно. В самата броня - ще и намалят здравината.
                            Сериозна защите си е това 66-67
                            По каталог го дават за джетова и директно под вода

                            Поръча ли ги вече или само си ги избрал? колко големи са горе-долу

                            Между другото и мен ме вербува едно приятелче за ксенон!
                            Каза че на мъгла и дъжд ги е пробвал и е очарован - направо ден

                            Каза ми цена около 90лв. (обесняваше ми че трябва там допълнителни неща да се слагат "които палили крушката" и т.н.)

                            Навит съм - пиши какво си решил за ксенона!,

                            Коментар


                            • #15
                              До: мнение за преден ролбар на Нива

                              IP66 е за силни струи, даже не става и за потапяне. IP67 е за кратко потапяне.

                              Ксеноновите лампи - не се лъжи на биксенон, няма да стане. Не и на Нива, нито на коя да е друга кола с кръгли 7" фарове. Вадиш очите на насрещните, а нямаш читави или къси, или дълги, най-често никакви. Използва се H4 лампа само за къси светлини, а ако в нея има и халогенна за дълги - тя се маха задължително! За късите се използват по-евтините баласти с бавно светване - много причини. Ако не намериш крушки с хубав сенник, ще трябва да си направиш сенника така, че да прави на стената същата картинка, като халогенните лампи на къси светлини.

                              Късите се оставят да светят и при включени дълги, това е важно. Това се урежда с малко преправяне на инсталацията.

                              Дългите пък се правят с отделни фарове с плоско стъкло (не като тези за мъгла). Ако и на дългите ще се слага ксенон, той е H3 задължително с бързо светване.

                              Цветна температура 4300 - всичко повече е вадене на очи, но го забелязваш твърде късно. В мъгла даже и това е малко много, но не продават с по-мек цвят. Недей да слушаш разказите, че 6000 било като дневната светлина - работата е много по-сложна, а 6000 е евтинджос. За по-висока цветна температура и дума не може да става. Всъщност го има обсъдено във Форума.

                              Задължително работещи чистачки на фаровете! Иначе пак вадиш очи. На отделните фарове за дълги светлини чистачките може и да се пропуснат, но на късите е абсолютно задължително.

                              Цялото мероприятие по-малко от 400лв сегашни цени няма да излезе, като в това се пропуска цената на оправянето на чистачките (Нива си има оригинално, но те рядко работят).

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X