Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лада нива 1.9д

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • лада нива 1.9д

    колеги решил съм да си вземам такава машина моля тези които са шофирали лада с дизелов мотор да споделят мнение колата ще се кара по разходки и лов дайте характеристики на мотора
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

  • #2
    До: лада нива 1.9д

    Пежо-Ситроен XUD9,ст.сгъст. 23:1, 60(65)к.с@4600об/мин.,115Нм@2100об/мин-евтин и лесен за поддръжка, изп. се в сума модели,части се намират лесно (някои цени-свестен маслен филтър 10лв,горивен-пак толкоз,ангр.ремък 30-40,ролки компл. -100-140,водна помпа 70-80лв.,подгр.свещи свестни 15-17лв./брой,разпръсквачи 20-40лв/бр.)…Куче.И гласът му приятен за ухото…

    Коментар


    • #3
      До: лада нива 1.9д

      За пътя е супер. evgeniml има такава, даже май я продаваше, неговата е 1.9 с турбина. Повечето са без. Предницата малко натежава в кал - това по приказки, аз в кал не съм я карал. Но че дизелът е по-тежък няма никакво съмнение. Харчи забележимо по-малко от бензиновата.

      И е невнятно скъпа.

      Коментар


      • #4
        До: лада нива 1.9д

        Един приятел ми каза - XUD9 Нива и Асфалт не трябва да са на едно място.

        Коментар


        • #5
          До: лада нива 1.9д

          Първоначално публикуван от Estranged Преглед на мнение
          Един приятел ми каза - XUD9 Нива и Асфалт не трябва да са на едно място.
          Що

          Коментар


          • #6
            До: лада нива 1.9д

            Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
            Пежо-Ситроен XUD9,ст.сгъст. 23:1, 60(65)к.с@4600об/мин.,115Нм@2100об/мин-
            Не че е от значение...Малки корекций XUD9 e 65к.с.и 118Nm при 2000об/ми Твоите данни са за XUD7- 60 к.с. 115Nm /2100 об/мин.
            Разликите в двата мотора са малки(диаметъра на буталото и ГНП)

            Първоначално публикуван от Estranged
            Един приятел ми каза - XUD9 Нива и Асфалт не трябва да са на едно място.
            Зависи от предавките на Нивата.Този мотор не е предназначен за продължително натоварване при обороти над 3000 в мин.Няма да се счупи,но започва да харчи масло.Максималните му обороти могат да достигнат и 5000 в минута за кратко време,ако се налага.Има големи предимства в ниските обороти.

            Този двигател е проектиран с голяма хлабина бутало-цилиндър и "духането" от отдушника и щеката е нормално.
            Ресурсът му в леките автомобили на PSA е около 400-500к км(max) в зависимост от условията на експлоатация и качеството на поддръжката.При вграждане в Нива сигурно е доста по-малко.

            Двигателите с принудително пълнене пак са с два обема 1,8 и 1,9.Това са турбо-варианти на атмосферните такива.Разликите в характеристиките и при тях са малки.

            Като цяло тези двигатели на PSA имат разни варианти (по-разнообразни са атмосферните) с малки разлики в характеристиките.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #7
              До: лада нива 1.9д

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              ...
              Този мотор не е предназначен за продължително натоварване при обороти над 3000 в мин.Няма да се счупи,но започва да харчи масло.Максималните му обороти могат да достигнат и 5000 в минута за кратко време,ако се налага.
              За бензиновия може да се каже абсолютно същото. Нива така се и кара. Скоростните кутии на дизеловите Ниви са еднакви с бензиновите.

              Коментар


              • #8
                До: лада нива 1.9д

                Странно не трябва ли кутиите на дизела да са по-дълги?

                Коментар


                • #9
                  До: лада нива 1.9д

                  Първоначално публикуван от toni188 Преглед на мнение
                  Странно не трябва ли кутиите на дизела да са по-дълги?
                  Нивовския двигател е доста дизелоподобен. Особено като му се сложи АГУ.

                  Коментар


                  • #10
                    До: лада нива 1.9д

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Нивовския двигател е доста дизелоподобен. Особено като му се сложи АГУ.
                    Подобен?!В ниските обороти конкретния дизел е доста по-як.
                    Максималната мощност на Нивовия мотор е при по-високи обороти и затова при нормална експлоатация дизела е съпоставим с оригинала.
                    В други теми пишеше за възможност за поставяне на различни главни предавания(барабар с дифовете).Например от други модели на Лада.
                    Възможно ли е това на практика?Или аз съм се объркал(вероятно)
                    Ако това е възможно и/или с използването на петстепенна кутия,не виждам защо Нивата да не става за шосе.Особено с турбодизеловия мотор,който и без друго е прекалено як за нея(за трансмисията).180Nm на XUD7TE(1,8 турбо-дизел) при 2100об/мин,а XUD9TE е още по-силен
                    Кривата на изменение на мощността е много важна и в случая характеристиките на дизела са по-добри.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #11
                      До: лада нива 1.9д

                      на път с дизела е по-удобна, не знам как си ме разбрал. Трансмисията, вероятно се оправя някак - около дизела е по-хладно, а тя други ядове освен прегряване няма. По въртящ момент не създава проблеми.

                      Коментар


                      • #12
                        До: лада нива 1.9д

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        на път с дизела е по-удобна, не знам как си ме разбрал. Трансмисията, вероятно се оправя някак - около дизела е по-хладно, а тя други ядове освен прегряване няма. По въртящ момент не създава проблеми.
                        На едно мнение сме.Ти определено имаш повече опит с Нивите,аз имам опит с дизелите(горе-долу).
                        Просто се замислих,че турбодизела на PSA е доста тяговит,в сравнение с оригиналния двигател на Нива,та затова предположих претоварване на трансмисията(при определени обстоятелства).За атмосферния няма проблем,пък и ресурсът му е по-голям.
                        Дали нямат някакви промени по трансмисията,в сравнение с оригиналната?
                        Мисля че ще е от полза да се спомене от знаещите.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #13
                          До: лада нива 1.9д

                          Промени по трансмисията няма.
                          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                          Sofrace Offroad Team

                          Коментар


                          • #14
                            До: лада нива 1.9д

                            колеги от тази тема научих много за дизела едно огромно благодаря сега само мога да се надявам че не е продадена тия дни ще имам отговор а надали по-изгодне ще намеря
                            Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                            Коментар


                            • #15
                              До: лада нива 1.9д

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              на път с дизела е по-удобна, не знам как си ме разбрал. Трансмисията, вероятно се оправя някак - около дизела е по-хладно, а тя други ядове освен прегряване няма. По въртящ момент не създава проблеми.
                              Ама аз що си спомням че ти май беше карал 1.9тд или се заблуждавам нещо?
                              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                              Sofrace Offroad Team

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X