Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобили ВАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Автомобили ВАЗ

    Таа Бай Тошо какво разправяше за дрифта с лада ,защото в youtube има фрапантни клипчета особено първото като напишеш LADA DRIFT
    Ти гледаш youtube, аз съм участвал в реално изпълнение на такъв автомобил.
    Я, я вземи да плъзгаш контролирано Жигули, на сух асфалт. Пробвай се. След това опитай с друг, стандартен западен, задноприводен автомобил. Може и с 1600 мотор. Разликата в резултата и ефекта, за тях мислил ли си? Това, че за Жигулито части читави почти не останаха, а стават все по-скъпи, но долнопробни..... взимаш ли го в предвид? Здраво било - здрава е в сравнение с Москвич 407. Иначе всичките Класики са един дол дренки. И с гадна, трудоемка за ремонт предница. Която има много неща, които биха се повредили. При това, не трудно.

    На сняг, всичките буксуват. То и ремъчния 1300- 2105 е с няколко коня отгоре над верижния 21011. Само заради ангренажа. Жигулито 1200, никога не съм го харесвал. Нито на вид, нито на салон, нито на мотор, нито на вървене.....

    Коментар


    • #17
      До: Автомобили ВАЗ

      И с гадна, трудоемка за ремонт предница
      С това не съм съгласен цялата предница 50лв. и 30лв труд.

      Коментар


      • #18
        До: Автомобили ВАЗ

        Не се подлъгвай-това беше така преди 9-10 години.Сега само шарнирните ти болтове са по 10 лева и то не оригинални на ОАО Автоваз,а разни на Фенокс,Начало,Мастър спорт и др. подобни заводи.Апък ако някой се хване да прави цялостен ремонт на предница за 30лв. значи,че просто не уважава себе си.Хамалогията е голяма,особено ако автомобила силно корозирал.Все нещо ще се запъне или скъса и си отваряш още работа.Затова вече и повечето сервизи отказват да правят Лади на по 25+ години.Не е толкова лесно,както си мислят някои незанимавали се хора.

        Коментар


        • #19
          До: Автомобили ВАЗ

          А за ВАЗ 2107, 1500 кубиков мотор и 4 степенна скоростна кутия някой да сподели мнение? По-качествено ли са сглобени или същата работа като 2105, които са доста калпави?

          Коментар


          • #20
            До: Автомобили ВАЗ

            Преди около 8 години за последно ремонтирах предница на жигула комби и на горния носач оста не излиза бой скоби и неще да излезе и това е и хванах малкия флекс започнах да я режа то ми неудобно то ми пръска ама псувам и режа и в този момент ми минава през погеда баща ми и го питам абе ти едно време имаше жигула кажи ми как човек като теб неразбиращ и без инструменти свестни как ги сменяше тия втулки а той ми отговаря смяната беше песен проблема беше да ги намериш.И с мойте думи еб...мти песента разговора приключи предницата е отвратитена за ремонт особенно на 30 годишни коли и за 30 лв незнам кой ще бъхта два дена по нея като пътно поведение се държи под всякаква критика много къс ход и много недозавиване и прекалено много части които в момента са пълни боклуци и нищо не изкарват.Я да видим какво имаше 8-селенови втулки 4-шарнира 1-хебел 1- централна щанга 4-накрайника и колко струва всичко това?
            А какво има в един стандартен автомобил? 4 селенови втулки 2- шарнира 4-накрайника почти на същите пари в пъти по издражливи и в пъти по добро пътно поведение е струва ли си да коментираме тая реликва повече?
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • #21
              До: Автомобили ВАЗ

              Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
              Преди около 8 години за последно ремонтирах предница на жигула комби и на горния носач оста не излиза бой скоби и неще да излезе и това е и хванах малкия флекс започнах да я режа то ми неудобно то ми пръска ама псувам и режа и в този момент ми минава през погеда баща ми и го питам абе ти едно време имаше жигула кажи ми как човек като теб неразбиращ и без инструменти свестни как ги сменяше тия втулки а той ми отговаря смяната беше песен проблема беше да ги намериш.И с мойте думи еб...мти песента разговора приключи предницата е отвратитена за ремонт особенно на 30 годишни коли и за 30 лв незнам кой ще бъхта два дена по нея като пътно поведение се държи под всякаква критика много къс ход и много недозавиване и прекалено много части които в момента са пълни боклуци и нищо не изкарват.Я да видим какво имаше 8-селенови втулки 4-шарнира 1-хебел 1- централна щанга 4-накрайника и колко струва всичко това?
              А какво има в един стандартен автомобил? 4 селенови втулки 2- шарнира 4-накрайника почти на същите пари в пъти по издражливи и в пъти по добро пътно поведение е струва ли си да коментираме тая реликва повече?
              колега забравяш най-важното волана се върти като на зил особено ако сложиш спортно курмило
              Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

              Коментар


              • #22
                До: Автомобили ВАЗ

                можели някой да даде цена на цяла нова предница (нови кошове) и колко ще струва майстор да ги смени питам от любопитство а зглабянето и разглабянето е лесно като "малка децка игра"
                Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                Коментар


                • #23
                  До: Автомобили ВАЗ

                  Много си прав. Виж, за човек фанатик и манияк, невъзможни неща няма. И за сервизите си прав и изобщо си схванал моята теза. Реликвата бива да си я държиш от сантименталност. При положение, че е запазен автомобил, с оригиналната си боя, хром, малко реални километри и в общи линии благо техническо състояние. Тя тогава и няма да се чупи толкова, защото още по-рядко ще се движи.

                  Цялата предница, без носачите и амортисьорите.....много зависи от самите части и тяхния произход. Аз съм най-доволен от СССР резервите. Държат доста повече от Руските. Но и се намират много, много трудно оригинални и истински такива. Намериш ли, обаче - само шарнирите на носачите извървяват пробег над 80 000 км. по Бг. пътища. Иначе, от съвременните - само едни горе-долу свястни шарнири (2 горни/2долни) излизат 100лв. Накрайниците и те грубо 80 лв. Средната щанга да речем 17 ментетата, 20 полуфабриката и ,,колкото се спазариш" оригиналната СССР, ако изнамериш. Кормилната кутия, най-добре да се пази старата. Кормилен хебел с лагери, а не втулки - 20-30 лв. Главини, лагери към тях, дискове, спирачни апарати няма да ги слагам. Иначе, когато карантията на това тъпо и гадно окачване е правилната и ремонтирана кадърно, поведението става доста приятно, стегнато, а возията неусетна.....поне до 100 км/ч. И е далеч от спортно усещане. То и заради предавателното число на кормилна кутия, всичките тия накрайници все ябълковидни стегнати съединения,...страничнен наклон, надлъжен наклон, сходимост...всички тия фабрични/ оригинални параметри - убиват всякаква прецизност на управлението, а от там и всякакъв ентусиазъм за спорт. Поне в това състояние е винаги на кантар да те излъже - или да поднесе задница, или да завлачи предница към някой бордюр, дърво, мантинела и прочие.
                  Последно редактирано от Тодор Живков; 01-11-09, 02:33.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X