Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето

    Здравейте.

    Прибрах колата нормално и след три дена неще да запали. Стартера върти, на свещите има ток. Забелязах че не се чува помпата като дам на контакт. Проверих всички предпазители, свалих релето за помпата, работи. Като дам директно ток на силовата верига помпата тръгва но не спира както при нормално подаване на контакт. На оперативната верига на релето не идва ток, не знам от контактния ключ ли идва захранването. Пробвах като включа помпата принудително пак не пали. Колата има аларма с имобилайзер, изключвам имобилайзера, но пак същото. Не знам къде да търся проблема. Ще сменя клемореда, но не мисля че е от него. Ще се консултирам и с техниците сложили алармата.

    В алармата няма проблем,помпата работи вдига около 3 бара,като пръскам спрей в колектора пали за известно време. Мисля си може ли газовия компютър да изключва дюзите и помпата. Оригиналния имобилайзер е изключен отдавна само диода мига, но буксата не е изключена явно вътре нещо е правено.

  • #2
    Откачи датчик температура антифриз(охладителна течност) и опитай да запалиш. При мен беше това.
    15 кинта датчик и сега втора година колата пали само като и подам ключа.
    Последно редактирано от Шанко; 24-12-22, 18:31.

    Коментар


    • #3
      Релето на помпата се управлява от компютъра, а не директно от контактния ключ.

      Аларма, газова - и двете може да прекъсват контакта към помпата. Може и компютърът да е изгубил захранване макар че тогава нямаше и със спрей да тръгва.

      По принцип и алармите, и газовите уредби ги слагат страшни мърлячи. Предвид каква марка е колата - и в завода са мърлячи. Трябва да се проследи сигналът за бензинова помпа от компютъра през където минава.

      Пробвал ли си да запалиш директно на газ?

      Коментар


      • #4
        Пробвах няколко пъти но не запали.Пробвах и с директно включена помпа пак не пали.Няма захранване на дюзите и на оперативната верига на релето за помпата.

        Коментар


        • piron45
          piron45 коментира
          Редактиране на коментар
          Имал съм такъв проблем преди години с газова на една Корса.Бензиновите дюзи зависят от газовия инжекцион и ако той се ебава може да си имаш проблем. При мен се оказа прецакан газовия комп и го смених, добре че беше гаранционен още. Сигнала от бензиновия комп за дюзите минава през газовия комп, за да може да управлява газовите дюзи.След смяната тръгна веднага.

      • #5
        Трябва да проследиш къде инсталацията на газовата има връзка с инсталацията на автомобила , в някоя връзка , прекъсва захранването на дюзи и помпа. Или да пробваш да подадеш захранване на друго място , така , че да подадеш ток и на дюзите. Ти къде подаваш ток на помпата , на самата помпа ли?
        А понеже не пали и на газ , газовата инсталация има ли захранване?
        Последно редактирано от motor_men; 25-12-22, 09:28. Причина: Въпрос
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от paiko Преглед на мнение
          Няма захранване на дюзите и на оперативната верига на релето за помпата.
          Газовата!

          Пробвай да МАХНЕШ бушона на газовата уредба. 60% вероятност нормално да тръгнеш на бензин.

          Но и да не сработи този фокус - пак в газовата е белята.

          Коментар


          • #7
            Откачих температурния датчик ,няма ефект.Махнах и предпазителя на газовото ,пак не пали.Казаха ми да пробвам дали има ток на дюзите,като дам на контакт трябвало да има + минуса се оправлявал от компа ,няма захранване..Утре ще търся газаджията дето слага газовото .Пробвах директно на газ пак не иска да пали,за много кратко свети зеления светодиод чува се че клапана на бутилката отваря и пак светва червения и минава на бензин.
            Последно редактирано от paiko; 25-12-22, 17:39.

            Коментар


            • #8
              На релето за помпата има постоянно захранване но не идва захранване на оперативната верига на релето.Свалям релето и правя мост на буксата ,помпата тръгва но не спира след време катко е нормално,явно и на дюзите не идва захранване.

              Коментар


              • #9
                Възможно е някъде да има хлабава маса.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #10
                  Колата има компютър, първото нещо което се прави е да го прочетеш!

                  Коментар


                  • #11
                    Плюс на дюзите се подава като на помпата - за 1-2 секунди и ако не запали, се изключва.

                    Много често двете неща се управляват през една верига.

                    Коментар


                    • #12
                      Явно има прекъсната верига или слаба връзка.Майсторите дето я гледаха пуснаха допълнителен +от бобината към дюзите и колата запали.Помпата работи нормално вентилаторите също,и газовото работи.Сега трябва да намеря къде е прекъсването но ще ми трябват подробни схеми.

                      Коментар


                      • #13
                        Проблема е открит,компютъра нещо не е наред и не пуска минус към главното реле,което от своя страна подава захранване към дюзи помпа и вентилатори.С малко корекции по ел схемата променихме управлението на главното реле и за сега всичко се оправи.Ще се търси друг компютър.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X