Здравейте.
Прибрах колата нормално и след три дена неще да запали. Стартера върти, на свещите има ток. Забелязах че не се чува помпата като дам на контакт. Проверих всички предпазители, свалих релето за помпата, работи. Като дам директно ток на силовата верига помпата тръгва но не спира както при нормално подаване на контакт. На оперативната верига на релето не идва ток, не знам от контактния ключ ли идва захранването. Пробвах като включа помпата принудително пак не пали. Колата има аларма с имобилайзер, изключвам имобилайзера, но пак същото. Не знам къде да търся проблема. Ще сменя клемореда, но не мисля че е от него. Ще се консултирам и с техниците сложили алармата.
В алармата няма проблем,помпата работи вдига около 3 бара,като пръскам спрей в колектора пали за известно време. Мисля си може ли газовия компютър да изключва дюзите и помпата. Оригиналния имобилайзер е изключен отдавна само диода мига, но буксата не е изключена явно вътре нещо е правено.
Прибрах колата нормално и след три дена неще да запали. Стартера върти, на свещите има ток. Забелязах че не се чува помпата като дам на контакт. Проверих всички предпазители, свалих релето за помпата, работи. Като дам директно ток на силовата верига помпата тръгва но не спира както при нормално подаване на контакт. На оперативната верига на релето не идва ток, не знам от контактния ключ ли идва захранването. Пробвах като включа помпата принудително пак не пали. Колата има аларма с имобилайзер, изключвам имобилайзера, но пак същото. Не знам къде да търся проблема. Ще сменя клемореда, но не мисля че е от него. Ще се консултирам и с техниците сложили алармата.
В алармата няма проблем,помпата работи вдига около 3 бара,като пръскам спрей в колектора пали за известно време. Мисля си може ли газовия компютър да изключва дюзите и помпата. Оригиналния имобилайзер е изключен отдавна само диода мига, но буксата не е изключена явно вътре нещо е правено.
Коментар