Това е проекта на който мисля да се посветя в близкият месец-два. Като за начало преместих лебедката зад дясната седалка, предстой ми направа на напълно нова предна броня с максимално добър ъгъл за атака и шини м-у нея и предният мост, монтиране на хидравлика и 150 Амперов генератор. Отстраняване на праговете и предната и задната престилка под светлините. Ще усиля задният мост и щангите, който го държат. Дано да успея до края на септември, за да се пусна в Тетевен .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нива за Траял
Свий
X
-
До: Нива за Траял
Забравих да добавя, че ще сменяваме и гумите с 205/80/16 Инса турбо - Спешал трак, демек Каймани, клонят някъде към 30.5 инча. Ще ги монтирам на оригиналните джанти, но ще ги обърнем, за да имат отрицателен офсет.
Коментар
-
До: Нива за Траял
Траял и независимо окачване-няма ходове...Отделно,не носи големи гуми...
А и дУша няма...
За да я направиш за траял,трябва да смениш концепцията(или направо возилото).
Ако си фен на марката...
http://www.youtube.com/watch?v=1ilrY...om=PL&index=52
0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: Нива за Траял
Заглавието добре,а подготовката само "козметична".Защо?
Най-първо за траял ти трябват блокажИ(задължително)Без тях нямаш абсолютно никакъв шанс.
Второ:Защити-навсякъде.Включвам и клетката вътре.
Трето двигател.Вариант е да се смени разпределителния вал с "по-хубав" на ниски обороти.Дифовете задължително 4,3 ако намериш и "тунингови" по-големи още по добре.
Това е основното.Има и други неща,но това ако направиш е файда.
Коментар
-
До: Нива за Траял
Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнениеЗаглавието добре,а подготовката само "козметична".Защо?
Най-първо за траял ти трябват блокажИ(задължително)Без тях нямаш абсолютно никакъв шанс.
Второ:Защити-навсякъде.Включвам и клетката вътре.
Трето двигател.Вариант е да се смени разпределителния вал с "по-хубав" на ниски обороти.Дифовете задължително 4,3 ако намериш и "тунингови" по-големи още по добре.
Това е основното.Има и други неща,но това ако направиш е файда.
Коментар
-
До: Нива за Траял
Киро недей заварява-изхабява дифа.Това е най-глупавия н-н за заместване на блокаж.Иначе това с 4.4 диференциалите и 2101 кутията е перфектен и сравнително ефтин н-н за преодоляване на много стръмни наклони и спускания.Освен това с такъв подбор на трасмисията имаш запас от тяга и можеш да сложиш голям диаметър гума.Е разбира се дано мотора ти да е читав.
Коментар
-
До: Нива за Траял
Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнениеТова е проекта на който мисля да се посветя в близкият месец-два. Като за начало преместих лебедката зад дясната седалка, предстой ми направа на напълно нова предна броня с максимално добър ъгъл за атака и шини м-у нея и предният мост, монтиране на хидравлика и 150 Амперов генератор. Отстраняване на праговете и предната и задната престилка под светлините. Ще усиля задният мост и щангите, който го държат. Дано да успея до края на септември, за да се пусна в Тетевен .
От какво е 150А генератор?
Поздрави за ентусиазма!...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
До: Нива за Траял
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеМного жалко, но една снимка да няма...
От какво е 150А генератор?
Поздрави за ентусиазма!
Коментар
-
До: Нива за Траял
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеМного жалко, но една снимка да няма...
От какво е 150А генератор?
Поздрави за ентусиазма!Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар