Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вибрации от трансмисията и борбата с тях

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вибрации от трансмисията и борбата с тях

    При мен вибрациите станаха недоловими след смяна на пром вал,лагери на фланците на раздатката към карданите с двуредови и кардани.Звучи просто но всъщност не стана толкова лесно.
    1.Промеждутъчния вал въпреки че е нов трябва да се центрира към скоростната кутия.
    2.Смених предния и задния капак на раздатката зада сложа двуредови лагери.Знам че може и с втулки на старите капаци, но предпочетох да ги сменя.
    3.Кардани купих от беларуските с усиления шлиц.Оказа се че в България оригинални не продават,а са някакви рециклажи.След смяна на карета и баланс карданите заприличаха на истински.

  • #2
    На кое казваш промеждутъчен вал, на недоносеното карданче между скоростната кутия и раздатката ли?Ако става въпрос за него, там целта е да центроваш раздатката срямо скоростната кутия, като предварително двигателя и кутията са легнали в що годе нормално положение.Това карданче имаше нов и стар модел, като новия е категорично по-добър(което е рядкост при руската техника)
    Колко отклонение в баланса имаха новите кардани, ако не е тайна?

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от триод Преглед на мнение
      След смяна на карета и баланс карданите заприличаха на истински.
      Така се прави, но ремонт на промеждутъчния вал на раздатката няма- сменя се с друг и цената му започва от 150 нагоре.

      Коментар


      • #4
        Промеждутъчен вал наричам точно карданчето между скоростната кутия и раздатката.И точно него го купих чисто нов оригинален и балансиран,но се наложи следната центровка ,а центровката на раздатката към скоростната кутия се оказа че не е толкова претенциозна към точността,достатъчно е на око да се докара някаква успоредност на фланците.Уточнявам че промвала е от новия модел със ШРУС-а.
        На карданите незнам колко грама тежести са сложили тъй като не пише нищо на тях,но мога като сравнение да кажа че на дългия кардан тежестите са изместени малко от оригиналното им положение и са увеличени с около 1/3,а на късия кардан са добавени още толкова тежести колкото имаше оригинално.

        Коментар


        • #5
          Това, което пишеш за карданите ме плаши, все си мислех че поне чисто новите кардани трябва да са Plug&Play ама де тоя късмет.

          Стария образец на късото карданче беше с едно каре кръстачка и едно гумено каре ако не ме лъже паметта?

          Коментар


          • #6
            Да такива са и са предпочитани ако караш предимно офроуд.Както писах по-горе става дума за кардани Белкардан,а за оригиналните с малкия шлиц или новия модел със шрус-ови карета немога да кажа в какво състояние се продават.

            Коментар


            • #7
              Балансирането на гуменото каре е на пълно без мислено! На клипчето се балансира без натоварване! Обаче когато го монтираш на колата, то се деформира леко, то точно това му е идеята! Целия труд по горе е напразен! Гуменото каре е сложено да поеме удара при натоварване на трансмисията към колелата, ако го нямаше връзката щеше да се счупи!

              Коментар


              • #8
                Не се балансира а центрова и това се прави на скоростната кутия на която ще работи.Да,когато се куплира раздатката гуменото каре може да се деформира ако не са съосни със скоростната кутия,но при въртенето натоварването ще е равномерно ако оста на шрус-овото каре е центрована.На шеви нивата и старите лади и жигули тази центровка не е от значение защото карданите които се закрепват към гуменото каре са достатъччно дълги и силата с която това каре влияе на следващите агрегати е пренебрежимо малка.

                Коментар


                • #9
                  При руските машини закупуването на части е риск и късмет. Какво показва моя опит. Нова лада нива 2007 години, липса на смазка в предна дясна главина , липса на смазка в свързващия вал скоростна кутия раздатка. Нова нива 2019 година (2300 км(преди 3 дена дойде защото вие и тресе , че се се не трае. Резултат никава смазка в мецдинното каре ( новите кардани дори се чудех дали да не разглобя и тях). За нивите преди годи бяха пуснали накакви немски гумени карета (меки и еластични) направо с тях ставаха колите амен- амен витара тихи и послушни. Моя съвет е виж махни капачка на малкото каре и провери за смазка, Потърси гумено не руско каре. Карданите ги правя в кубрат лично при Иван Иванов и не съм има проблеми с балансираните от г - н Иванов. Дбигнете на крик осигурете автомобила и почнете пъво с малкото каре дали бие и тресе, после задния кардан, после предни и накрая с трите. С гадаене не става .

                  Коментар


                  • #10
                    Доста време докато бях с жигулито обмислях да приспособя истинско гумено каре от мерцедес, бмв или нещо друго задноприводно с такъв тип каре, стига да е армирано с плат и да не е руско.По въпроса с качеството на руските гумени и гумено метални изделия ще приложа само една снимкаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_3356 - ?????.jpg
Прегледи:1085
Размер:449.1 КБ
ID:6529544

                    Коментар


                    • #11
                      Имах навремето Мицубиши Галант със задно предаване. И той имаше на кардана такова гумено каре. Когато се прецака и не можах да намеря оригинално , пасна такова от Форд Транзит. Дълго време карах с него и така го продадох.
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #12
                        Читави руски карета в момента са тези на Балаково,усилени за Шеви Нива.

                        Коментар


                        • #13
                          Не е по темата, ама е за Балаково.
                          Преди години имах проблеми с тампоните на задните щанги. Сменях ги по няколко пъти на година на по около 1000 км. Тампоните бяха втвърдени почти като бакелит и полу разпаднали се. Това все тампони на Балаково. Последно сложих тампони Елад. Ами вече няколко години не съм имал повод да се сетя, че колата има такава част.
                          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                          Коментар


                          • #14
                            По принцип са добри като качество, но имат и ментета, досущ на вид като оригинала.Това е една от малкото руски фирми, които произвеждат читави гумени изделия.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X