До: Свети ми лампата за маслото!!!
Колега най-лесното е да пробваш с друг датчик-струва около 4лв.Прегледай и платната на бенз. помпа,ако Нивата е карбуратор.Посочи на какви километри е колата-да не би вече мотора да е "прехлопал",макар че не винаги километрите са гаранция.Най-простия метод за проверка на налягането е следния-при топъл мотор рязко отвори дроселната клапа,т.е.рязко го изфорсирай-ако при това дочуеш силно причукване значи или имаш силно износени лагери или недостатъчно налягане на мазането.Тук важното е,че за да тълкуваш правилно шумовете трябва да различаваш лекото,кратко авансово причукване от глухото бумтене на лагерите на к.в. например.Защото едното е нормално,ама другото хич.Абе като цяло в твоя случай най-важното е да не караш колата,докато не разбереш истинската причина за присветването на лампата,защото това се допуска само при минимални честоти на вътене-750-900об/мин и горещ мотор.Между другото посочих ти най-елементарния метод за обща проверка-иначе има много по-точни методи,какъвто е например метода със "закачане" на манометър на мястото на самия датчик и следене неговите показания в различните оборотни режими и температури.От този метод може да съдиш и за качеството на маслото.Успех и не подценявай ситуацията.
Колега най-лесното е да пробваш с друг датчик-струва около 4лв.Прегледай и платната на бенз. помпа,ако Нивата е карбуратор.Посочи на какви километри е колата-да не би вече мотора да е "прехлопал",макар че не винаги километрите са гаранция.Най-простия метод за проверка на налягането е следния-при топъл мотор рязко отвори дроселната клапа,т.е.рязко го изфорсирай-ако при това дочуеш силно причукване значи или имаш силно износени лагери или недостатъчно налягане на мазането.Тук важното е,че за да тълкуваш правилно шумовете трябва да различаваш лекото,кратко авансово причукване от глухото бумтене на лагерите на к.в. например.Защото едното е нормално,ама другото хич.Абе като цяло в твоя случай най-важното е да не караш колата,докато не разбереш истинската причина за присветването на лампата,защото това се допуска само при минимални честоти на вътене-750-900об/мин и горещ мотор.Между другото посочих ти най-елементарния метод за обща проверка-иначе има много по-точни методи,какъвто е например метода със "закачане" на манометър на мястото на самия датчик и следене неговите показания в различните оборотни режими и температури.От този метод може да съдиш и за качеството на маслото.Успех и не подценявай ситуацията.
. Иначе в този форум е спорено по въпроса . Ако моторчето е износено , един от индикаторите за което е ниската компресия в цилиндрите ( ниска е относително и зависи от марката и заводските предписания) , ни датчик ще те оправи , ни смяна на масла. Дошло му е време за основен ремонт . Понякога ( за учудване на някои хора ) този момент настъпва при 150000 , друг път - при 400000 км. Всичко зависи от задкормилното отношение към автомобила . Е , понякога и от това дали двигателя е произведен в понеделник , сряда или петък

Коментар