Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свети ми лампата за маслото!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Свети ми лампата за маслото!!!

    Колега най-лесното е да пробваш с друг датчик-струва около 4лв.Прегледай и платната на бенз. помпа,ако Нивата е карбуратор.Посочи на какви километри е колата-да не би вече мотора да е "прехлопал",макар че не винаги километрите са гаранция.Най-простия метод за проверка на налягането е следния-при топъл мотор рязко отвори дроселната клапа,т.е.рязко го изфорсирай-ако при това дочуеш силно причукване значи или имаш силно износени лагери или недостатъчно налягане на мазането.Тук важното е,че за да тълкуваш правилно шумовете трябва да различаваш лекото,кратко авансово причукване от глухото бумтене на лагерите на к.в. например.Защото едното е нормално,ама другото хич.Абе като цяло в твоя случай най-важното е да не караш колата,докато не разбереш истинската причина за присветването на лампата,защото това се допуска само при минимални честоти на вътене-750-900об/мин и горещ мотор.Между другото посочих ти най-елементарния метод за обща проверка-иначе има много по-точни методи,какъвто е например метода със "закачане" на манометър на мястото на самия датчик и следене неговите показания в различните оборотни режими и температури.От този метод може да съдиш и за качеството на маслото.Успех и не подценявай ситуацията.
    Последно редактирано от Янко Желязков; 18-06-09, 18:03.

    Коментар


    • #17
      До: Свети ми лампата за маслото!!!

      Двигателя на една от предишните ми Лади блокира след 20-тина киломерта шофиране с премигваща лампа на маслото(мислех,че е датчик и бях близо до нас).Причината-запушена цедка на смукателя.
      Дизелов Jeep, не е Jeep.

      Коментар


      • #18
        До: Свети ми лампата за маслото!!!

        Благодаря на всички за отзивчивостта!
        По ред: нивата е 1,7 инжекцион, 150000 км, лампата присветваше, но после май си светеше непрекъснато. Това ми се случи на връщане от Боровец, ама още от тръгването надолу присветна.
        Сега на равното не свети.
        Ще я закарам да измерят компресията. В общи линии ще я водя на лекар- няма аз да се чудя какво й е.
        Още веднъж- благодаря за съветите и мненията на всички!

        Коментар


        • #19
          До: Свети ми лампата за маслото!!!

          Между другото това,което ти пише колегата Krelion e доста вероятно да става и при теб-особено,ако колата се е карала с калпави масла и те не са сменяни,а само е доливано.Но тук от разстояние в момента можем само да посочим някои от причините,а какво става всъщност да се надяваме майстора да каже.Моля те пиши каква е причината след,като разбира се я откриете,че ми е доста интересно.

          Коментар


          • #20
            До: Свети ми лампата за маслото!!!

            Първоначално публикуван от batko_benny Преглед на мнение
            Благодаря на всички за отзивчивостта!
            По ред: нивата е 1,7 инжекцион, 150000 км, лампата присветваше, но после май си светеше непрекъснато. Това ми се случи на връщане от Боровец, ама още от тръгването надолу присветна.
            Сега на равното не свети.
            Ще я закарам да измерят компресията. В общи линии ще я водя на лекар- няма аз да се чудя какво й е.
            Още веднъж- благодаря за съветите и мненията на всички!
            Компресията каква връзка има със светенето на лампата

            Коментар


            • #21
              До: Свети ми лампата за маслото!!!

              Никаква.

              Коментар


              • #22
                До: Свети ми лампата за маслото!!!

                Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                Компресията каква връзка има със светенето на лампата
                Май има в предвид налягането на маслото
                Където Бирата, Там и Аз...

                Коментар


                • #23
                  До: Свети ми лампата за маслото!!!

                  Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                  Компресията каква връзка има със светенето на лампата
                  Който не е карал износен двигател - той не знае . Иначе в този форум е спорено по въпроса . Ако моторчето е износено , един от индикаторите за което е ниската компресия в цилиндрите ( ниска е относително и зависи от марката и заводските предписания) , ни датчик ще те оправи , ни смяна на масла. Дошло му е време за основен ремонт . Понякога ( за учудване на някои хора ) този момент настъпва при 150000 , друг път - при 400000 км. Всичко зависи от задкормилното отношение към автомобила . Е , понякога и от това дали двигателя е произведен в понеделник , сряда или петък
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Свети ми лампата за маслото!!!

                    Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
                    Май има в предвид налягането на маслото
                    Май вярно това имам предвид!
                    В понеделник живот и здраве ще я закарам до един колега от форума, който е факир на нивата,та тогава ще ви споделя каква е причината.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Свети ми лампата за маслото!!!

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Който не е карал износен двигател - той не знае . Иначе в този форум е спорено по въпроса . Ако моторчето е износено , един от индикаторите за което е ниската компресия в цилиндрите ( ниска е относително и зависи от марката и заводските предписания) , ни датчик ще те оправи , ни смяна на масла. Дошло му е време за основен ремонт . Понякога ( за учудване на някои хора ) този момент настъпва при 150000 , друг път - при 400000 км. Всичко зависи от задкормилното отношение към автомобила . Е , понякога и от това дали двигателя е произведен в понеделник , сряда или петък
                      Не следиш темата.Компресията няма нищо ама нищо общо с присветването на лампата за маслото.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Свети ми лампата за маслото!!!

                        Колега,почни от най простото.Датчик , маслен филтър,ново масло.В масления филтър има клапани и аз съм имал случай на УАЗКА при нов филтър да не вдига налягането при високи обороти над 1 атмосфера.Веднага смених филтъра и колата вдигна 4 атмосфери.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Свети ми лампата за маслото!!!

                          Мнение на Vlado_Ts
                          Който не е карал износен двигател - той не знае . Иначе в този форум е спорено по въпроса . Ако моторчето е износено , един от индикаторите за което е ниската компресия в цилиндрите ( ниска е относително и зависи от марката и заводските предписания) , ни датчик ще те оправи , ни смяна на масла. Дошло му е време за основен ремонт . Понякога ( за учудване на някои хора ) този момент настъпва при 150000 , друг път - при 400000 км. Всичко зависи от задкормилното отношение към автомобила . Е , понякога и от това дали двигателя е произведен в понеделник , сряда или петък


                          Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                          Не следиш темата.Компресията няма нищо ама нищо общо с присветването на лампата за маслото.


                          Колегата Vlado_Ts има идея, че ако двигателя е износен признак за което е ниската компресия, може да са износени и основните и биелните лагери. Големите хлабини в лагерите са предпоставка за ниско налягане на маслото. Но това чак в краен случай.
                          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                          Коментар


                          • #28
                            До: Свети ми лампата за маслото!!!

                            Да наистина големите хлабини в лагерите са предпоставка за понижено налягане на маслото,но съгласете се че едва ли от тях ще е възможно лампата да си свети ей така в движение примерно при 2000 и повече обороти.Датчика е настроен да сработва при налягане под 0.8атм.Това е катастрофално ниско налягане и се допуска само при много топъл мотор и минимална честота на въртене на к.в..750-800об/мин.При всички останали случаи светването на лампата говори за сериозен проблем или най-малкото нужда от доливане на масло.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Свети ми лампата за маслото!!!

                              Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                              Мнение на Vlado_Ts
                              Който не е карал износен двигател - той не знае . Иначе в този форум е спорено по въпроса . Ако моторчето е износено , един от индикаторите за което е ниската компресия в цилиндрите ( ниска е относително и зависи от марката и заводските предписания) , ни датчик ще те оправи , ни смяна на масла. Дошло му е време за основен ремонт . Понякога ( за учудване на някои хора ) този момент настъпва при 150000 , друг път - при 400000 км. Всичко зависи от задкормилното отношение към автомобила . Е , понякога и от това дали двигателя е произведен в понеделник , сряда или петък






                              Колегата Vlado_Ts има идея, че ако двигателя е износен признак за което е ниската компресия, може да са износени и основните и биелните лагери. Големите хлабини в лагерите са предпоставка за ниско налягане на маслото. Но това чак в краен случай.
                              Тук обаче не става дума за износен двигател.Така че компресията се изключва.Колега и вие не четете

                              Коментар


                              • #30
                                До: Свети ми лампата за маслото!!!

                                Не разбрах дали е пълен инжекцион или моно и коя тодина

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X