До: Въпроси за Лада Нива
Абсолютно си прав - за гърнето ( и за пътеките ). И аз вече два пъти го връзвах за да се прибера ( докато си го за заваря ухото )
Но ето как реших за сега проблема :
1. Гърнето е вързано за двуцевката чрез мека връзка - така си осигурявам доста работен луфт на гърнето.
2. За купето съм го захванал чрез тампон от двигател на Трабант - доста здраво . За сега държи - а днес яхнах доста камъни и дънери ( обърках туристическа пътека с горски път ). Издържа доста УДАРИ !
В дълбоките коловози се напълни с вода ( два пъти ) и трябваше да го наклоня за да се оттече ( естествено на работещ двигател ).
А бе - голям кеф и много пот ! Но за утре намам щети и ремонти !
Това си е направо успех ( при подобни преходи ). Поздрави !
Ако сте около хижите Персенк или Бяла Черква - аз съм наоколо !
0897/967-811
Къде са Чаирите ( около Смолян ) - срам не срам НЕ ЗНАМ - а съм родом от там !
Първоначално публикуван от badeff
Преглед на мнение
Но ето как реших за сега проблема :
1. Гърнето е вързано за двуцевката чрез мека връзка - така си осигурявам доста работен луфт на гърнето.
2. За купето съм го захванал чрез тампон от двигател на Трабант - доста здраво . За сега държи - а днес яхнах доста камъни и дънери ( обърках туристическа пътека с горски път ). Издържа доста УДАРИ !
В дълбоките коловози се напълни с вода ( два пъти ) и трябваше да го наклоня за да се оттече ( естествено на работещ двигател ).
А бе - голям кеф и много пот ! Но за утре намам щети и ремонти !
Това си е направо успех ( при подобни преходи ). Поздрави !
Ако сте около хижите Персенк или Бяла Черква - аз съм наоколо !
0897/967-811
Къде са Чаирите ( около Смолян ) - срам не срам НЕ ЗНАМ - а съм родом от там !
Коментар