Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Струва ли си монтирането на електропомпа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

    evgeniml:

    А, и аз съм се заканил за същото. И аз съм с фучалника. И съм си купил панела с перките, и преходник с място за датчик, само няма кой да му задели 1 ден.

    А при тебе, датчикът защо е на горещата вода?

    Коментар


    • #17
      До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

      Здравей те по темата за перките.Педи 2г.когато падна за една нощ много сняг служебната нива е1.7 инж.беше на 3м.се забих на един завой в една пряспа 2м на задна излязох и продължих след малко колата започна да грее и перките не се вкл. бяха се набили със сняг след като махнах малко от снега веднага се вкл. може и това да е малък недостатък моята нива е с постяно зацепена перка ако е здрав термостата не и пречи за загряването.

      Коментар


      • #18
        До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

        Първоначално публикуван от TOTO75 Преглед на мнение
        моята нива е с постяно зацепена перка ако е здрав термостата не и пречи за загряването.
        Заповядай през лятото в софийско задръстване и пак ще говорим.

        А за загряването в студено време - не че няма да загрее, просто и трябва 4 пъти повече време.

        Коментар


        • #19
          До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

          Ясене мислиш че с мех.перка в много топло време ще прегрее като работи на място

          Коментар


          • #20
            До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

            Първоначално публикуван от TOTO75 Преглед на мнение
            Ясене мислиш че с мех.перка в много топло време ще прегрее като работи на място
            Не че мисля, ами съм пробвал. И не само аз.

            Коментар


            • #21
              До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

              От пред пред радиатора има една пластмаса с форма на дифозиор точно пред перката на двиг.

              Коментар


              • #22
                До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                Първоначално публикуван от TOTO75 Преглед на мнение
                От пред пред радиатора има една пластмаса с форма на дифозиор точно пред перката на двиг.
                Помага, но не напълно. Дефлектор е това.

                Коментар


                • #23
                  До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                  На този дефлектор може ли да поставя ел.вентилато

                  Коментар


                  • #24
                    До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                    Не знам дали може, без преправяне - едва ли. Оригиналната рамка за двете перки за Нива струва 30-ина лева. Виж, самите перки с моторите нещо се явяват скъпи и май отказват да ги продават поотделно, не знам защо.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      evgeniml:

                      А, и аз съм се заканил за същото. И аз съм с фучалника. И съм си купил панела с перките, и преходник с място за датчик, само няма кой да му задели 1 ден.

                      А при тебе, датчикът защо е на горещата вода?
                      На чиста теория е по-правилно де е на изходящата вода защото те интересува температурата на изхода от двигателя а не на изхода от радиатора но това има значение само ако евентоално ти се спука радиатора или е нещо запушен.На практика няма значение ако е горе мисля,че беше 97гр. ако е долу е 82гр. ако искаш ще го погледна ,че доста датчици пробвахме докато уцелим оптималния варянт на тръгване и спиране на перките и не помня какво оставихме като краен варянт.

                      Старата ми нива беше 1.6 със стандартната перка зацепената нова от магазина е купувана никога не ми се местила температурата нито в задръстване нито по баир с ремърке или кола да теглиш нито на оффроуд никога по никакъв повод стрелката не е показвала нещо различно от малко преди 90гр може би защото беше нова и всичко и беше още чисто имам база за сравнение над 130000км и минах и нямам никакви оплакавния от охладителанта система на 1.6 мотора.Виж Пежото е друга работа температурата варира между 60 и 100 градуса на извънградско 75 по баир 100+ по нанадолно 60 абе като оборотомер му е стрелката за температурата 5 термосстата смених и накрая се отказах да се боря с недомисления топлинен баланс на ония глупаци Французите то кадето правят спагети и минети коли не могат да правят кой знае за какво си е мислил примерно Пиер докато е смятал.На 1.7 инж. също и варира температурата в по разумни гараници но все пак варира.

                      Недостатъка: при силен снеговалеж около перките ми се беше натрупал сняг който от топлината не е могъл да се стопи и се е превърнал в лед и перките са си замръзнали обледени на един баир по едно време фаровете само примижаха за секунда и това беше с перките изгоряха и двата бушона и започна прегряването навреме я хванах щото се сетих ,че им е време да включват и се сетих от какво дойде прекалената консумация на ток и тогава започна ремонта на пътя посред зима чисти лед около перките сменявай бушони а като не знам каде са бушоните на перките не са като на инжекциона в табалцето долу какво разглобяване му одарих посред зима на пътя така,че и тия перки си имат доста недостатаци да не говорим ,че руските са пълни боклуци слаба богу мойте са италянски GATE и за сега се въртят още това е в общи линий ако някой го интересува нещо да пита.Гадно е със зацепената перка и малко безсмислено за стандарто използван автомобил но за мен това е по-правилното решение от към сигурност. Ясене твойта перка нали си е с 6-те лопатки? А не с 4-те от жигула не е нормално да ти прегрява в никой случай.
                      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                      Sofrace Offroad Team

                      Коментар


                      • #26
                        До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                        На моята е с 6 лопатки, но има утежняващи обстоятелства - няма го кожухът на перката, но пък има АГУ. Радиаторът е нов, но рядко е напълно чист. В движение не загрява до опасни температури, но на място си кипва по устав.

                        За датчика - нищо чудно, че трудно сте уцелили. Теорията казва точно обратното - температурата на двигателя е работа на темостата, перките само трябва да му осигурят относително студена вода, за да има с какво да работи. Има датчици за средата на радиатора (85-100 градуса) и за изхода на радиатора (70-80), за горе няма. Но все едно, като сложа моите, ще пиша.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                          На чиста теория е по-правилно де е на изходящата вода защото те интересува температурата на изхода от двигателя а не на изхода от радиатора но това има значение само ако евентуално ти се спука радиатора или е нещо запушен.На практика няма значение ако е горе мисля,че беше 97гр. ако е долу е 82гр. ако искаш ще го погледна ,че доста датчици пробвахме докато уцелим оптималния варянт на тръгване и спиране на перките и не помня какво оставихме като краен варянт.

                          Старата ми нива беше 1.6 със стандартната перка зацепената нова от магазина е купувана никога не ми се местила температурата нито в задръстване нито по баир с ремърке или кола да теглиш нито на оффроуд никога по никакъв повод стрелката не е показвала нещо различно от малко преди 90гр може би защото беше нова и всичко и беше още чисто имам база за сравнение над 130000км и минах и нямам никакви оплакавния от охладителанта система на 1.6 мотора.Виж Пежото е друга работа температурата варира между 60 и 100 градуса на извънградско 75 по баир 100+ по нанадолно 60 абе като оборотомер му е стрелката за температурата 5 термосстата смених и накрая се отказах да се боря с недомисления топлинен баланс на ония глупаци Французите то кадето правят спагети и минети коли не могат да правят кой знае за какво си е мислил примерно Пиер докато е смятал.На 1.7 инж. също и варира температурата в по разумни гараници но все пак варира.

                          Недостатъка: при силен снеговалеж около перките ми се беше натрупал сняг който от топлината не е могъл да се стопи и се е превърнал в лед и перките са си замръзнали обледени на един баир по едно време фаровете само примижаха за секунда и това беше с перките изгоряха и двата бушона и започна прегряването навреме я хванах щото се сетих ,че им е време да включват и се сетих от какво дойде прекалената консумация на ток и тогава започна ремонта на пътя посред зима чисти лед около перките сменявай бушони а като не знам каде са бушоните на перките не са като на инжекциона в табалцето долу какво разглобяване му одарих посред зима на пътя така,че и тия перки си имат доста недостатаци да не говорим ,че руските са пълни боклуци слаба богу мойте са италянски GATE и за сега се въртят още това е в общи линий ако някой го интересува нещо да пита.Гадно е със зацепената перка и малко безсмислено за стандарто използван автомобил но за мен това е по-правилното решение от към сигурност. Ясене твойта перка нали си е с 6-те лопатки? А не с 4-те от жигула не е нормално да ти прегрява в никой случай.
                          Аз също смятам че зацепената перка е по-надеждния вариант. На мен ми се налага зимата доста често да минавам през неизчистени места и преспи. Буквално отпред става като гребло на снегорин ( по нашия край пада доста снежец) и си мисля че ако сложа ел. перки ще имам проблем. Лятно време само няколко пъти ми е минавала стрелката малко над 90-те и то само на голям баир в гората, но все пак това ме дразни и затова се допитвам

                          Коментар


                          • #28
                            До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                            За това говоря
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #29
                              До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              На моята е с 6 лопатки, но има утежняващи обстоятелства - няма го кожухът на перката, но пък има АГУ. Радиаторът е нов, но рядко е напълно чист. В движение не загрява до опасни температури, но на място си кипва по устав.

                              За датчика - нищо чудно, че трудно сте уцелили. Теорията казва точно обратното - температурата на двигателя е работа на темостата, перките само трябва да му осигурят относително студена вода, за да има с какво да работи. Има датчици за средата на радиатора (85-100 градуса) и за изхода на радиатора (70-80), за горе няма. Но все едно, като сложа моите, ще пиша.
                              Ами за горе няма на полувината Пежа и Фордове е горе даже си спомням един Ескорт датчика беше навит на фланеца на термостата и пускаше на 107.
                              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                              Sofrace Offroad Team

                              Коментар


                              • #30
                                До: Струва ли си монтирането на електропомпа?

                                Първоначално публикуван от gsp Преглед на мнение
                                За това говоря
                                Знам за кое говориш, причината също я знам.

                                Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                                Ами за горе няма на полувината Пежа и Фордове е горе даже си спомням един Ескорт датчика беше навит на фланеца на термостата и пускаше на 107.
                                Също и на Нива 1.7и - там компютърът ползва температурата на двигателя. И затова му се случва да включи перките на замръзнал радиатор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X