До: Шевролет нива?
Парт тайм 4wd е система, която може да се използва за задвижване на 4-те колела. Тази система е създадена за да осигури повече тракция на колата, за да се носи повече товар и/или да се придвижва през лош терен. Предназначението е да върши тежка работа. Не се използва на гладък път. Типични възможности на лоста са:2WD, 4WD Hi, 4WD Lo.
Много добри за офроуд. Най-големи са възможностите при блокировки на междуколесните диференциали.
Фул тайм 4WD - или постоянно 4WD, може да се използва постоянно за всякакъв терен, включително пътна настилка. Създадено за да осигури повече тракция и да направи 4WD по-полезно за ежедневния живот. Постига се с допълнителен диференциал в скоростната кутия. Няма режим 2WD. Все още могат да бъдат здрави работни коне. Някои от възможностите за труден терен са спестени- приоритет е стабилността и сигурността във всекидневието.Типични възможности на лоста са:4WD Hi, 4WD Lo. Много добри офроуд възможности, когато може да се блокира междуосевия диференциал.

С и В са диференциали на задна и предна ос.
..................
Освен това има Фул тайм симетрично AWD и Фул тайм асиметрично AWD.
Парт тайм 4wd е система, която може да се използва за задвижване на 4-те колела. Тази система е създадена за да осигури повече тракция на колата, за да се носи повече товар и/или да се придвижва през лош терен. Предназначението е да върши тежка работа. Не се използва на гладък път. Типични възможности на лоста са:2WD, 4WD Hi, 4WD Lo.
Много добри за офроуд. Най-големи са възможностите при блокировки на междуколесните диференциали.
Фул тайм 4WD - или постоянно 4WD, може да се използва постоянно за всякакъв терен, включително пътна настилка. Създадено за да осигури повече тракция и да направи 4WD по-полезно за ежедневния живот. Постига се с допълнителен диференциал в скоростната кутия. Няма режим 2WD. Все още могат да бъдат здрави работни коне. Някои от възможностите за труден терен са спестени- приоритет е стабилността и сигурността във всекидневието.Типични възможности на лоста са:4WD Hi, 4WD Lo. Много добри офроуд възможности, когато може да се блокира междуосевия диференциал.

С и В са диференциали на задна и предна ос.
..................
Освен това има Фул тайм симетрично AWD и Фул тайм асиметрично AWD.
Коментар