Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шевролет нива?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Шевролет нива?

    Здравейте, може ли някой да каже този автомобил дали е фулл тайм или не е, ето малко техническа спецификация:
    ТРАНСМИССИЯ:
    Сцепление – сухое, однодисковое, с гидравлическим приводом.
    Коробка передач – механическая, с ручным управлением. Пять передач вперед, одна – назад.
    Раздаточная коробка – с высшей и низшей передачами, с межосевым дифференциалом, имеющим принудительную блокировку, с ручным управлением.
    Подвеска передняя – независимая, пружинная, на поперечных рычагах, с гидравлическими телескопическими амортизаторами и стабилизатором поперечной устойчивости.
    Подвеска задняя – зависимая, пружинная, рычажная, с гидравлическими телескопическими амортизаторами.
    Защото на мен ми се струва, че е и че има доста добри характеристики, друг е въпроса за качеството на изработка.
    А а ко някой има впечатления за този автомобил нека да сподели.

  • #2
    До: Шевролет нива?

    Щом има блокировка на междуосевия диференциял - фулл тайм е.

    Коментар


    • #3
      До: Шевролет нива?

      Раздаточная коробка – с высшей и низшей передачами, с межосевым дифференциалом, имеющим принудительную блокировку, с ручным управлением.




      Ами то си го пише
      ТЛК 80 4,2ТД-95г

      Коментар


      • #4
        До: Шевролет нива?

        Това отвсякъде си е Лада Нива. Освен купето.

        Коментар


        • #5
          До: Шевролет нива?

          Бегай от това - представлява ВАЗ 2131 с футуристично купе. Отвсякъде си е Нива дълга база. Много шумно, кофти за каране, гадна сглобка, най-вероятно мирише на бензин в купето, вероятни проблеми с електрониката, трудно за качествено газифициране (трябва ти ГИ). Вземи си някаква друга кола. Доскоро ми се налагаше да карам служебна Нива дълга база и забелязах, че почти всеки, който си е купил такава за лична употреба, гледа да я продаде. В един момент, се оказа, че тия дълги Ниви ги карат само в полицията, горските, фирми, които са ги купили и хора, които въртят много черно, трябва им пространство и нямат против да ремонтират. Иначе, са доволно проходими и сравнително лесни и евтини за ремонт.
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #6
            До: Шевролет нива?

            Благодаря за мненията, тези руските автомобили технически са изпълнени с подходящи функции, но изпълнението им е крайно некачествено, в един руски сайт пише, че дори самите руснаци, особено средна класа, си купуват западни автомобили.
            Мисля, че няма да си взема такова возило. Също ми хареса и новия Уаз патриот, според функциите му, но липсата на добро съотношение габарити-мощност, а и огромните размери ме разколебават.
            Всъщност съм нов и това ми е дебютно участие в този форум, защото отскоро реших да си взимам оф роуд автомобил.
            Засега съм се спрял на Jeep Cherokee (Liberty) 2001-2004г., 2,5 CRD.

            Коментар


            • #7
              До: Шевролет нива?

              Първоначално публикуван от mistral Преглед на мнение
              Щом има блокировка на междуосевия диференциял - фулл тайм е.
              Блокировката на междуосевия диференциал по никаквъв начин не определя дали е фул или парт тайм. Даже за фул (за разлика от парт) тайм се казва : Създаден да направи 4wd по-практичен за всекидневния живот. С добри офроуд възможности когато може да се блокира централния диференциал.

              Коментар


              • #8
                До: Шевролет нива?

                Фултайм е.
                Шевито и 2131 имат силно различна трансмисия, купетата са им най-малката разлика. Шевито е почти това, което е било проектирано някога. А Нивата е силно поевтиненият остатък от началната разработка, който е отишъл на конвейера.

                Коментар


                • #9
                  До: Шевролет нива?

                  Ако става въпрос за това - питайте ще пиша или снимам.
                  Книгата я ползвам при ремонти на 21214 i .Разликите не са много /леки подобрения или изменения/. Пример; лостовете за блокаж и бързи бавни са обединени в един, захващането на раздатката с два тампона - малко по-различни.И много ел. джиджавки.


                  Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                  Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                  Коментар


                  • #10
                    До: Шевролет нива?

                    Пояснявам си мнението от по-горе, за да не заподскача някой.:
                    http://4x4abc.com/4WD101/4WD-AWD-autoAWD.html

                    #1 Part time 4WD is a system that can only be used part of the time in four wheel drive.
                    This 4WD system was created to provide a vehicle with more traction to either carry higher loads and/or to travel in adverse terrain conditions. Clearly purpose built to do hard work. It can only be used for adverse terrain conditions - not for dry pavement.
                    Typical lever settings are 2WD, 4WD Hi, 4WD Lo.
                    Very good off-road. Most competent when combined with axle differential locks.
                    • 2WD setting must be used on dry pavement.
                    • If 4WD is selected, all 4 wheels are permanently powered.
                    Prominent examples: 1942 Willys, Jeep Wrangler.


                    #2 Full time 4WD - also called permanent 4WD, can be used full time on all surfaces including pavement.
                    Full time 4WD was created to provide a vehicle with more traction and to make 4WD more useful for everyday life. The additional feature of a differential incorporated into the transfer case makes it possible to use 4WD all the time.
                    2WD is no longer available. Can still be a strong workhorse. Some rough terrain competence is retained - the priority is added stability as a safety gain for everyday driving.
                    Typical lever or switch settings are 4WD Hi, 4WD Lo. Very good off-road when center diff is lockable. Even better when combined with axle differential locks.
                    • All 4 wheels are permanently powered.
                    Prominent examples: pre 2006 Mercedes M-Class, Mercedes G500, LandRover, RangeRover, Toyota Prado, Lexus GX470.

                    А тук за мен е особено ценно четвъртото мнение:
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ED%F6%E8%E0%EB

                    Коментар


                    • #11
                      До: Шевролет нива?

                      Я едно заключение по-накратко:
                      Ако има междуосев диференциал- значи е фултайм. Това го отличава от парттайм, който е без междуосев диф. А този междуосев диференциал може да си е с блокировка (автоматична или ръчна) или без. И в двата случая автомобилът е фултайм. В тази връзка е неправилно да се каже, че блокировката определя дали е фултайм.

                      А ако колегата се интересува дали има блокиране на диференциалите, това добре е обяснено другаде.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Шевролет нива?

                        Първоначално публикуван от crnamaca Преглед на мнение
                        Пояснявам си мнението от по-горе, за да не заподскача някой.:
                        http://4x4abc.com/4WD101/4WD-AWD-autoAWD.html

                        #1 Part time 4WD is a system that can only be used part of the time in four wheel drive.
                        This 4WD system was created to provide a vehicle with more traction to either carry higher loads and/or to travel in adverse terrain conditions. Clearly purpose built to do hard work. It can only be used for adverse terrain conditions - not for dry pavement.
                        Typical lever settings are 2WD, 4WD Hi, 4WD Lo.
                        Very good off-road. Most competent when combined with axle differential locks.
                        • 2WD setting must be used on dry pavement.
                        • If 4WD is selected, all 4 wheels are permanently powered.
                        Prominent examples: 1942 Willys, Jeep Wrangler.


                        #2 Full time 4WD - also called permanent 4WD, can be used full time on all surfaces including pavement.
                        Full time 4WD was created to provide a vehicle with more traction and to make 4WD more useful for everyday life. The additional feature of a differential incorporated into the transfer case makes it possible to use 4WD all the time.
                        2WD is no longer available. Can still be a strong workhorse. Some rough terrain competence is retained - the priority is added stability as a safety gain for everyday driving.
                        Typical lever or switch settings are 4WD Hi, 4WD Lo. Very good off-road when center diff is lockable. Even better when combined with axle differential locks.
                        • All 4 wheels are permanently powered.
                        Prominent examples: pre 2006 Mercedes M-Class, Mercedes G500, LandRover, RangeRover, Toyota Prado, Lexus GX470.

                        А тук за мен е особено ценно четвъртото мнение:
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ED%F6%E8%E0%EB
                        Хубаво си го написал,ама за тия дето не го разбираме Английския?
                        ТЛК 80 4,2ТД-95г

                        Коментар


                        • #13
                          До: Шевролет нива?

                          Първоначално публикуван от krasi_kros Преглед на мнение
                          Хубаво си го написал,ама за тия дето не го разбираме Английския?
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ED%F6%E8%E0%EB

                          №4

                          Коментар


                          • #14
                            До: Шевролет нива?

                            Първоначално публикуван от crnamaca Преглед на мнение
                            Не само номер 4,аз цялата тема съм я чел,знам много добре за какво става въпрос.
                            Тук се пише на кирилица и ако искаш да цитираш използвай от темата за която даваш линк
                            ТЛК 80 4,2ТД-95г

                            Коментар


                            • #15
                              До: Шевролет нива?

                              Първоначално публикуван от krasi_kros Преглед на мнение
                              Не само номер 4,аз цялата тема съм я чел,знам много добре за какво става въпрос.
                              Тук се пише на кирилица и ако искаш да цитираш използвай от темата за която даваш линк
                              Че аз на кирилица си пиша! Ама цитата е на латиница, и освен това на ингилизица. А за руски език порицания няма ли? Не ми се вижда честно. Струва ми се правилото е да се пише на български, на кирилица. Не се пише на български, на латиница.

                              Ако желаеш, веднага ше напиша едно обобщение на цитирания английски текст! Мисля, че няма да избягаме от темата, защото така се отговаря на много подобни въпроси. И в такъв случай, всеки, който хвърли поглед на текста, ще може да отговори на въпроса от темата, защото авторът е дал още в началото отговора- междуосев диференциал, принудителна блокировка, т.е. фултайм с блокиране на междуосевия диференциал.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X