Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Нива

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Колицата е Фолксваген Кади. С тоя мотор е с петстепенна механична кутия само.
    На около 3000 об/мин на пета е максималната скорост...е,.
    Впечатляващо "дълги скорости" 3000об.-160км. Не се сещам да съм виждал такова нещо при двулитровите двигатели масово е в диапазона 120-140км.

    Коментар


    • #77
      От: Нива

      Тези 2000 кубика дизели на VAG групата са учудващо пъргави, предполагам, че и в скопен вариант могат да понесат по-дългите предавки.Има ги в модификации до близо 200 к.с. от завода.Първата ми среща с такова в B8-мица преди пет години направо ме остави потресен от разликата между стария 1,9тди и новия 2.0тди, просто няма място за сравнение.При стария мотор е точно така 2000 оборота точно 100км/ч, 3000 оборота точно 140км/ч независимо дали кутията е 5 степенна или 6 последната предавка си е направо еднаква.

      Коментар


      • #78
        От: Нива

        Да не го намеквам, ама...Баш си е за у Перник това возило... само със софтуер, се прави 185к.с. и 370Nm. А по документи си е 75... Май ще разгледам някоя такава баничарка.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #79
          От: Нива

          Много близък негов роднина със същата кубатура предлага 190к.с. заводски и по-интересното ЧЕТИРИСТОТИН Нютон-метра заводски, та нищо чудно, този софтуер да се явява и safety.Доста се отклонихме от темата, но и аз не съм съгласен с хуленето на баничарковите мотори, покрай мен кръжи един приятел със Спринтер и софтуерна намеса и на пътя е доста атрактивен като за бус с двойна гума.Направило ми е впечатление, че при баничарките и работните бусове много добре работи пазарния принцип, калпавите двигатели много бързо самия пазар ги изхвърля и остават наистина годните.

          Коментар


          • #80
            От: Нива

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Да не го намеквам, ама...Баш си е за у Перник това возило... само със софтуер, се прави 185к.с. и 370Nm. А по документи си е 75... Май ще разгледам някоя такава баничарка.
            Брей. Аз се замислих за моя джуган - само да не се окаже че 3-4 тона на тоя двигател му идват нагорно. 185 не знам ама ако продължително може да извади 100-120 ще е супер. Хем ако взема да го узаконя ще намалее застраховката.

            Аааа и раздатъчна кутия от Нива ще му пасне като шамар на врат. Хем е фултайм, хем високите са 1.2 някъде, хем е дуракоустойчива, хем вие по-малко от оригиналната.

            Коментар


            • #81
              От: Нива

              Карам 1.8 TDCI с чип на бяла баничарка, наистина е интересно в града.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #82
                От: Нива

                Мълчи за чипа, че искат и тях да направят незаконни.Представям си как ще раздадат на катаджиите по oще един таблет и ще проверяват за софтуерна намеса
                Как така ще караме по-мощни коли, пък няма да плащаме повече?

                Коментар


                • #83
                  От: Нива

                  Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                  Тези 2000 кубика дизели на VAG групата са учудващо пъргави, предполагам, че и в скопен вариант могат да понесат по-дългите предавки.Има ги в модификации до близо 200 к.с. от завода.
                  В момента "заводски" мотор има 240 коня.
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • #84
                    От: Нива

                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    Много близък негов роднина със същата кубатура предлага 190к.с. заводски и по-интересното ЧЕТИРИСТОТИН Нютон-метра заводски, та нищо чудно, този софтуер да се явява и safety.Доста се отклонихме от темата, но и аз не съм съгласен с хуленето на баничарковите мотори, покрай мен кръжи един приятел със Спринтер и софтуерна намеса и на пътя е доста атрактивен като за бус с двойна гума.Направило ми е впечатление, че при баничарките и работните бусове много добре работи пазарния принцип, калпавите двигатели много бързо самия пазар ги изхвърля и остават наистина годните.
                    Да предположим, че на тоя и малко от хардуера не е баш същия.

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Брей. Аз се замислих за моя джуган - само да не се окаже че 3-4 тона на тоя двигател му идват нагорно. 185 не знам ама ако продължително може да извади 100-120 ще е супер. Хем ако взема да го узаконя ще намалее застраховката.

                    Аааа и раздатъчна кутия от Нива ще му пасне като шамар на врат. Хем е фултайм, хем високите са 1.2 някъде, хем е дуракоустойчива, хем вие по-малко от оригиналната.

                    Той за вадене ще извади, но раздатка от Нива никога няма да издържи.
                    Е, и ти едва ли ще сложиш такъв, ще струва повече от кемпера.

                    Между другото тия са Евро 6, и са с AdBlue.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #85
                      От: Нива

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Е, и ти едва ли ще сложиш такъв, ще струва повече от кемпера.
                      Баси, имаш предвид, че двигателят ще струва толкова, или слагането?
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Нива

                        Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                        Много близък негов роднина със същата кубатура предлага 190к.с. заводски и по-интересното ЧЕТИРИСТОТИН Нютон-метра заводски, та нищо чудно, този софтуер да се явява и safety.Доста се отклонихме от темата, но и аз не съм съгласен с хуленето на баничарковите мотори, покрай мен кръжи един приятел със Спринтер и софтуерна намеса и на пътя е доста атрактивен като за бус с двойна гума.Направило ми е впечатление, че при баничарките и работните бусове много добре работи пазарния принцип, калпавите двигатели много бързо самия пазар ги изхвърля и остават наистина годните.
                        Абе не знам, ама сума ти народ накупи Фартнер за баничарки, единствено заради лизинг... та 1.9 там може и да е мъртав, ама не умира, но в тия самоходки се инсталира 1.6 хди, дето просто ми е толкова любим отпадък, че няма да ми стигне целия сръбски език да говоря за него.

                        За 1.9 беше идеята, че не е за нива, за тва го нарекох баничарков - за баничка си е идеален
                        После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                        Коментар


                        • #87
                          От: Нива

                          Ясен пък може да си избере произволен двигател от бус - Форд или Пежо/Ситроен/ФяД и всичките срадат от синдрома на Нива, купето загива дООООСта преди двигателя
                          После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                          Коментар


                          • #88
                            От: Нива

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            Между другото тия са Евро 6, и са с AdBlue.
                            То пък голям праз,ч е са с адблу. Бай Ганю може да излъже всичката гейска електроника, и да лъже компотера, че всичко е цветя и рози, и да си кара безгранично и безкрайно със заводските параметри, щото датчиоците показват, че няма проблем...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Нива

                              @Desert_Ant
                              Това с разните облекчения е временна радост, наистина има шанс да се продадат всякакви боклуци, които попадат в някаква категория, поради тези облекчения, но времето и ежедневната работа отсяват добрите.Иначе най-масовият мотор по тези коли 2.0HDI според мен не никак лош, за 1.6 HDI и аз мисля да се въздържа от коментар,но и двата са на светлинни години от дъртия предкамерен дизел(по всичко освен по надеждност).

                              @Skorpion_BG "заводски" 240 коня в смисъл съвсем заводски? или заводски откъм механика с подобрения по софтуера?

                              Коментар


                              • #90
                                От: Нива

                                2.0Hdi е съвсем друга бира доста добър, почти легендарен, въпреки, че не харесвам дизели. 1.6 е приятен за каране и мноооого неприятен за поддържане, особено 2-ра ръка
                                После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X