Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Нива

    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
    Броните за 2106 за Канада са си брони за 2106 за Канада. Верно може и 75-те коня да са били "турбо" дизел... с турбо и 75 коня тоя дето го е проектирал може да се обеси на колянов вал от Нива че и нютоните като на бензина. Ето в цифрички си личи колко е жалък баничарковия агрегат.
    "Нютоните" са намалени за да не потрошат руския звяр.
    Т.е. всичко друго, в което се слага е доста по-здраво от Нива.
    Направо си е срамота, да ползваш мотор нямащ сила да строши себе си, и да го ограничаваш още допълнително, за да не ти строши колата на която го слагаш. Подозирам, че атмосферния мотор е взет след този с турбото, точно по гореописаните причини Просто са видели, че няма смисъл да се харчат за турбо, па да го ограничават, и накрая пак да им чупи трансмисията.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #47
      От: Нива

      Не знам до къде ти се простират познанията за ладовите чарколяци, но тези коли не много отдавна се караха масово по ралите, че и още се срещат.Скоростната кутия и диференциала, не са никак кашкавалени, не беше рядкост да издържат на 150 коня с бензинов двигател, което си е двойно и отгоре на мощността за която са проектирани.1,9TD на пежо масово си е 75 коня, модификацията с 90, поне по нашите ширини беше по-рядка и доста по-скъпа.Ако този двигател може да строши нещо по нивата, то ще е около предния мост, но от тези, които поддържам не съм забелязал такива проблеми.

      Коментар


      • #48
        От: Нива

        Режимът на скоростната кутия в Жигули и в Нива е много различен.

        Коментар


        • #49
          От: Нива

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Режимът на скоростната кутия в Жигули и в Нива е много различен.
          И знаеш ,че не са там най сериозните проблеми на Нивата. Всеки който е претежавал знае плюсовете и минусите на конструкцията и многократно са коментирани. Имам и хубави спомени и бели косми от "контакта".
          Реално за времето е новост с приемливи технически компромиси,а
          сравнявайки със скока, който другите производители направиха във всички агрегати, остава (НИВАта) "леко архаична".

          Коментар


          • #50
            От: Нива

            И какво се оказва, че толкова точно е сметната трансмисията кога да се строши, че се е наложило да озаптят дизеловия мотор, като смъкнат нютоните от 135 на 132?

            Коментар


            • #51
              От: Нива

              Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
              Не е имала вариант с 1300, била е от 1600. Това е по-времето когато се проектира двигателя 2106, дори има и Лада 1500 (2103) с 1600 двигател но са редки. Относно 1.9ТД нямам спомен някъде да е слаган на Нива.
              Странно. Не съм чувал да са слагали 1600 в 2103. Официално (серийно) са 1200, 1300 и 1500, а в 2106 - 1300, 1500 и 1600 .

              Коментар


              • #52
                От: Нива

                Чувал съм, но не съм виждал такъв мелез, за вътрешния пазар си имат такива бутикови изпълнения, има и жигули с 1500 двигател и седмица от старите с 1600 карбураторен двигател и т.н.

                Коментар


                • #53
                  От: Нива

                  За 2103 е било предсерийно, 2106 е трябвало да се води 21031 (както 21011) ама са решили да имат нов модел За износ имат всякви мелези, както и за службите.

                  ХУД е двигател за баничарка - бавно лежерно и само градско, за предпочитане с антифони
                  После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                  Коментар


                  • #54
                    От: Нива

                    Скоростите на Нива (5-ст) не умират по въртящ момент, а по температура.

                    4-степенните ако случиш на екземпляр не умират никога.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Нива

                      Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                      ...
                      ХУД е двигател за баничарка - бавно лежерно и само градско, за предпочитане с антифони
                      Стига си мрънкал че ще ти докарам да правиш нещо френско.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Нива

                        Худ-а съм го карал, това си е наказание. АЙде карал си нива, кажи трябва ли и бавен и нискооборотен и тежък двигател?
                        После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                        Коментар


                        • #57
                          От: Нива

                          Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                          Худ-а съм го карал, това си е наказание. АЙде карал си нива, кажи трябва ли и бавен и нискооборотен и тежък двигател?
                          Че тя си е оригинално с такъв.

                          Първоначално публикуван от форумен класик
                          Нива има бавни... и още по-бавни

                          Коментар


                          • #58
                            От: Нива

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Че тя си е оригинално с такъв.
                            5600 не са баш ниски.
                            Това за цивилен бензинов двигател де, за F1 са невъзможно ниски
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Нива

                              И 21061 съм карал с близначето 1500 (2103) та ладовия мотор си е доволно пъргав, с правилните масла пък е учудващо здрав, ако тия коли бяха виждали поне част от поддръжката, която им се полага, щяха да имат съвсем друга слава.
                              Тоя двигател някак в УАЗ по-го виждам като решение
                              После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                              Коментар


                              • #60
                                От: Нива

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Стига си мрънкал че ще ти докарам да правиш нещо френско.
                                Ако спазва принципа на лафа ,- "мачка,пичка и елхичка не праим"!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X