Здравейте.Как най лесно може да се ремонтира долния ръб на задната врата.Ръждата изби качествено и с кит няма да се получи.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Ремонт на задна врата.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Изчистваш до метал, ако има дупки, а то ще има, пълниш с полиуретан. Изчакваш 24 часа и след това слагаш кит, следва боядисване. Другия вариант е с кърпене с CO. И двата варианта имат еднаква дълготрайност. При качествена изработка с полиуретана може и да изкара повече! Но резултата, ще по добър при по топло време!
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Бързо с гуглето 330лв емкоплект.Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеНова задна врата за това нещо колко струва, че ще го кърпиш?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 То на този принцип по добре да си вземе нова нива за 20000, и вече с защита против корозия! Само че ремонта ще е към 50лв и при качествено изпълнение може да изкара и 3 години, а до тогава много неща могат да се случат!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Нова врата от НАР искаш от новата партида на катафорезен грунд. За да я направиш трявва да я отвориш по подгъва, да почистиш и да смениш всичко изгнило - вероятно целия ръб, след което да го завалцоваш обратно. За 50лв е твърдре комично да си помислиш, че някой би свършил подобна работа. Иначе полиуретани, китовя, пяна, стиропор, цимент, теракол - варианти бол.После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Тука за възстановяване на ретро автомобили от 60_те не говорим, а да за кърпи долният ръб на задната врата на нива! Който гние от постоянен конденз! А и 90% от потребителите на Нива в България сами се справят с проблемите и! 50 лв. за материали са малко повече от достатъчно!Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнениеНова врата от НАР искаш от новата партида на катафорезен грунд. За да я направиш трявва да я отвориш по подгъва, да почистиш и да смениш всичко изгнило - вероятно целия ръб, след което да го завалцоваш обратно. За 50лв е твърдре комично да си помислиш, че някой би свършил подобна работа. Иначе полиуретани, китовя, пяна, стиропор, цимент, теракол - варианти бол.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Ретро или чисто нови, няма значение, работата е една и съща ако се цели приличен резултат. Ако сам си го прави 50лв няма да стигнат за материали, щото си трябва и боя. Конденза се бори с допълнителни отвори и парафин, отделно може подгъва да се залепи с полиутретан (както е при Ауди/ФВ ) а не да се заварява.После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Аз лично го направих на Нива 2008 преди две години, и до днес не е мръднало, за разлика от други места, за които смятам да повторя същата процедура с полиуретан. А до колкото за новите части от Нар, този катофорезен грунд, се различава много от този влаган в новите Ниви!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Не се различава. Някъде до разпада на СССР лада се прави с цинко-хроматен грунд в завода, топи се във вани. Принцпно е много хубав и качествен грунда, до 85 почти не гният, още повече, че се пълнят и с парафин. След разпада на СССР нямам идея с какво ги правят но и грунда и тенекията е няква страшна гадост и гние зверски.
 До преди да вкарат катофорезата за нива (за другите модели я има от доста повече време, просто нивата е бюджетник) всички резервни тенекии - самари, класики, ниви идват на черен грунд, той се води транспортен има срик на годност 6месеца и преди да се използва детайла, въпросният грунд трябва да се премахне... което е леко проблемно за врати, капаци и подобни.
 Новите детайли за Нива (лични преди месец ги видях) идват на сив катафорезен грунд - няма ниужда да се маха, а мисля че се заварява през него без проблем (поне на капиталистическите оптадъци е така) Разликата, чисто вузуално е, че новият грунд е сиво-зеленикав мат... има си и лепенка. Проблема може би остава самата тенекия, до колко е качествена, щото това е от много голямо значение. Хубава ламарина и на ПФ2 ще кара с годиниПосле смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Само че, нали се сещаш, че Нива се прави от 77 година и калници, врати и какво ли още не ги има на склад със стотици бройки. Като се има предвид спада в продажбите в България каква ти е гаранцията, че ще попаднеш на нов продукт или стар боядисан в сиво-зеленикав мат с лепенка!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Погледни работата на колегата и ще разбереш защо е сигурен в преценката за ламарините.Според мен можеш да му се довериш напълно.Първоначално публикуван от grendo77 Преглед на мнениеСамо че, нали се сещаш, че Нива се прави от 77 година и калници, врати и какво ли още не ги има на склад със стотици бройки. Като се има предвид спада в продажбите в България каква ти е гаранцията, че ще попаднеш на нов продукт или стар боядисан в сиво-зеленикав мат с лепенка!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ремонт на задна врата.
 
 Дори и да е прав колегата, със смяната на цели детайли влизаме в такъв бюджет, който трудно бихме оправда ли! А и се съмнявам за дълготрайността на ремонта. Конкретно за вратата ще се получи, но при калниците има много заварки, които не можем да защитим качествено. По добре с временни евтини ремонти до като може, после друга Нива с катафорезен грунд. Ще излезе по евтино!Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеПогледни работата на колегата и ще разбереш защо е сигурен в преценката за ламарините.Според мен можеш да му се довериш напълно.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





Коментар