Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на задна врата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на задна врата.

    Здравейте.Как най лесно може да се ремонтира долния ръб на задната врата.Ръждата изби качествено и с кит няма да се получи.

  • #2
    От: Ремонт на задна врата.

    Изчистваш до метал, ако има дупки, а то ще има, пълниш с полиуретан. Изчакваш 24 часа и след това слагаш кит, следва боядисване. Другия вариант е с кърпене с CO. И двата варианта имат еднаква дълготрайност. При качествена изработка с полиуретана може и да изкара повече! Но резултата, ще по добър при по топло време!

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на задна врата.

      Нова задна врата за това нещо колко струва, че ще го кърпиш?
      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на задна врата.

        Що не качиш някоя снимка на гнилежа?
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на задна врата.

          Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
          Нова задна врата за това нещо колко струва, че ще го кърпиш?
          Бързо с гуглето 330лв емкоплект.

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на задна врата.

            То на този принцип по добре да си вземе нова нива за 20000, и вече с защита против корозия! Само че ремонта ще е към 50лв и при качествено изпълнение може да изкара и 3 години, а до тогава много неща могат да се случат!

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на задна врата.

              Нова врата от НАР искаш от новата партида на катафорезен грунд. За да я направиш трявва да я отвориш по подгъва, да почистиш и да смениш всичко изгнило - вероятно целия ръб, след което да го завалцоваш обратно. За 50лв е твърдре комично да си помислиш, че някой би свършил подобна работа. Иначе полиуретани, китовя, пяна, стиропор, цимент, теракол - варианти бол.
              После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на задна врата.

                Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                Нова врата от НАР искаш от новата партида на катафорезен грунд. За да я направиш трявва да я отвориш по подгъва, да почистиш и да смениш всичко изгнило - вероятно целия ръб, след което да го завалцоваш обратно. За 50лв е твърдре комично да си помислиш, че някой би свършил подобна работа. Иначе полиуретани, китовя, пяна, стиропор, цимент, теракол - варианти бол.
                Тука за възстановяване на ретро автомобили от 60_те не говорим, а да за кърпи долният ръб на задната врата на нива! Който гние от постоянен конденз! А и 90% от потребителите на Нива в България сами се справят с проблемите и! 50 лв. за материали са малко повече от достатъчно!

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на задна врата.

                  Ретро или чисто нови, няма значение, работата е една и съща ако се цели приличен резултат. Ако сам си го прави 50лв няма да стигнат за материали, щото си трябва и боя. Конденза се бори с допълнителни отвори и парафин, отделно може подгъва да се залепи с полиутретан (както е при Ауди/ФВ ) а не да се заварява.
                  После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на задна врата.

                    Аз лично го направих на Нива 2008 преди две години, и до днес не е мръднало, за разлика от други места, за които смятам да повторя същата процедура с полиуретан. А до колкото за новите части от Нар, този катофорезен грунд, се различава много от този влаган в новите Ниви!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на задна врата.

                      Не се различава. Някъде до разпада на СССР лада се прави с цинко-хроматен грунд в завода, топи се във вани. Принцпно е много хубав и качествен грунда, до 85 почти не гният, още повече, че се пълнят и с парафин. След разпада на СССР нямам идея с какво ги правят но и грунда и тенекията е няква страшна гадост и гние зверски.
                      До преди да вкарат катофорезата за нива (за другите модели я има от доста повече време, просто нивата е бюджетник) всички резервни тенекии - самари, класики, ниви идват на черен грунд, той се води транспортен има срик на годност 6месеца и преди да се използва детайла, въпросният грунд трябва да се премахне... което е леко проблемно за врати, капаци и подобни.
                      Новите детайли за Нива (лични преди месец ги видях) идват на сив катафорезен грунд - няма ниужда да се маха, а мисля че се заварява през него без проблем (поне на капиталистическите оптадъци е така) Разликата, чисто вузуално е, че новият грунд е сиво-зеленикав мат... има си и лепенка. Проблема може би остава самата тенекия, до колко е качествена, щото това е от много голямо значение. Хубава ламарина и на ПФ2 ще кара с години
                      После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт на задна врата.

                        Само че, нали се сещаш, че Нива се прави от 77 година и калници, врати и какво ли още не ги има на склад със стотици бройки. Като се има предвид спада в продажбите в България каква ти е гаранцията, че ще попаднеш на нов продукт или стар боядисан в сиво-зеленикав мат с лепенка!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ремонт на задна врата.

                          Казвам ти че ги видях в НАР. Личи си от далеч, катафорезния грунд седи матиран като... покритие на тиган, освен това има и лепенка, даже май с холограма
                          После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ремонт на задна врата.

                            Първоначално публикуван от grendo77 Преглед на мнение
                            Само че, нали се сещаш, че Нива се прави от 77 година и калници, врати и какво ли още не ги има на склад със стотици бройки. Като се има предвид спада в продажбите в България каква ти е гаранцията, че ще попаднеш на нов продукт или стар боядисан в сиво-зеленикав мат с лепенка!
                            Погледни работата на колегата и ще разбереш защо е сигурен в преценката за ламарините.Според мен можеш да му се довериш напълно.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ремонт на задна врата.

                              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                              Погледни работата на колегата и ще разбереш защо е сигурен в преценката за ламарините.Според мен можеш да му се довериш напълно.
                              Дори и да е прав колегата, със смяната на цели детайли влизаме в такъв бюджет, който трудно бихме оправда ли! А и се съмнявам за дълготрайността на ремонта. Конкретно за вратата ще се получи, но при калниците има много заварки, които не можем да защитим качествено. По добре с временни евтини ремонти до като може, после друга Нива с катафорезен грунд. Ще излезе по евтино!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X