Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагери за предни главини?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лагери за предни главини?

    Здравейте .Има ли качествен аналог на конусните лагери за предните главини,някаква номерация.Преди 10х.км ги смених с Руски от Арарат -Варна но пак започнаха да ручат.Имат нужната хлабина,през дълбока вода вода не съм минавал но от скоро започнаха да се чуват все повече.

  • #2
    От: Лагери за предни главини?

    От ивеко дейли бус, но трябва да престържеш главината.
    VKBA 3551 по спомен май беше лагера.

    Коментар


    • #3
      От: Лагери за предни главини?

      Виж в интернет магазините. Все си мисля, че руските лагери, които се внасят са ментета. Един бърз преглед в интернет показва, че има доста неруски лагери-FAG, NTN, KYK, Optimal и други. Взимаш един на FAG или NTN и си свиркаш. При качествена регулировка и достатъчна хлабина ще изкарат доста-примерно 50хил. Пък и парите са смешни-някакви левчета.

      Коментар


      • #4
        От: Лагери за предни главини?

        Лагер предна главина номера е по ГОСТ 2007108А иначе нормалена номерация - 32008
        ето това са данните
        http://www.lagerite.com/ceni/39-22662/-32008.html аз си карам вече 25000км. с руските само през 30-40 дни следя луфта да не се увеличава и за сега два пъти съм ги регулирал.
        Последно редактирано от niki721220; 27-02-18, 21:05.
        Тойота Аурис-2017
        Лада 4Х4-2008, Citroen C4 Grand Picasso -2007,
        Citroen C1-2006, Citroen Xsara Picasso-2002 , Citroen BX 15TGE-1992

        Коментар


        • #5
          От: Лагери за предни главини?

          Проблема, не е в лагерите а в конструкцията. Ако караш с по широки или големи гуми от заложените пробега намалява. Също при завой се получава приплъзване на вътрешната част на лагера с главината, тоест износва се и главината. Затова при смяната на лагерите е желателно да се смени и главината. Има вариант с конструктивно друг тип лагер на Iveco, но трябва да смениш и шенкела. При този вариант неудобното е, смяната на диска. Трябва да избиеш лагера с преса за да смениш диска. Има и вариант с разспорна втулка, която се слага между двата лагера и играе ролята на пружина, така че да обира натоварването и в същото време да няма никакъв лувт. В този случай стягането на гайката е с до 130 nm. На този вариант съм се спрял аз, след като износя сегашните лагери. А тях взех от evro 07 марка itn, смених ги заедно с главините, освен първоначалното центроване, друго не съм правил. В момента имат минимален лувт, които смятам да не пипам. В едно руско ръководство пишеше, да не се пипа лувта докато не стане прекалено голям. След което се сменя всичко. В момета са на 20000 и си мисля, че ще изкара още толкова.

          Коментар


          • #6
            От: Лагери за предни главини?

            Първоначално публикуван от grendo77 Преглед на мнение
            Проблема, не е в лагерите а в конструкцията. Ако караш с по широки или големи гуми от заложените пробега намалява. Също при завой се получава приплъзване на вътрешната част на лагера с главината, тоест износва се и главината. Затова при смяната на лагерите е желателно да се смени и главината. Има вариант с конструктивно друг тип лагер на Iveco, но трябва да смениш и шенкела. При този вариант неудобното е, смяната на диска. Трябва да избиеш лагера с преса за да смениш диска. Има и вариант с разспорна втулка, която се слага между двата лагера и играе ролята на пружина, така че да обира натоварването и в същото време да няма никакъв лувт. В този случай стягането на гайката е с до 130 nm. На този вариант съм се спрял аз, след като износя сегашните лагери. А тях взех от evro 07 марка itn, смених ги заедно с главините, освен първоначалното центроване, друго не съм правил. В момента имат минимален лувт, които смятам да не пипам. В едно руско ръководство пишеше, да не се пипа лувта докато не стане прекалено голям. След което се сменя всичко. В момета са на 20000 и си мисля, че ще изкара още толкова.
            От тази марка и аз съм доволен. На всичките ми МПС-та, коита са били с конусни лагери винаги е имало лек луфт и го смятам за нормално. Ако се пренатегнат на Нива ще карат 1000километра. Ако луфта се увеличи прекалено обикновено лагера е тръгнал. Натягам го леко да обере луфта и карам, докато почне да вие или ромоли. Като шума почне да ме дразни го сменям. Но от към лагери има страшни ментета, някои излизат от завода с шупли(обикновено руски) и лагера макар и правилно монтиран почва да вие почти веднага. Трябва да се следи и смазката. При задържане на спирачен апарат направо изтича, а съм виждал и лагер поставен без никаква грес. Изкара 30хил.км.

            Коментар


            • #7
              От: Лагери за предни главини?

              В каталога излиза №2121-3103020 ?

              Коментар


              • #8
                От: Лагери за предни главини?

                Първоначално публикуван от paiko Преглед на мнение
                В каталога излиза №2121-3103020 ?
                Да това е номера в каталога за лада!

                Коментар


                • #9
                  От: Лагери за предни главини?

                  Като ти остане свободно време и имаш приятел добър стругар, намери чертежа за преработка на главината с лагер от Ивеко и забравяш за всичките простотии около този възел....Аз поне така съм направил....Единствения недостатък на тази операция е, че качествен лагер SKF си струва над 100лв бройката ,ама за сметка на това няма да ги сменяш на всеки 10 000км. Това мисля, че е единственото решение за този възел. А и не мога да разбера руските человеци ....има такива шенкели с главината комплекти, които се произвеждат и продават в Русия от много тунинг фирми ,а АвтоВАЗ дори не са се опитали да го монтират в новия Урбан ....същата работа като задните дискови спирачки и куп други руски неща, които се продават като допълнителен тунинг....Ма руска му работа......

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лагери за предни главини?

                    Tи май искаш цената в магазина да стане двойна? Тия творения се продават благодарение на цената под морското равнище. 4врети, 5 места, фултайм и нормална раздатка за 12 000 Е.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лагери за предни главини?

                      Първоначално публикуван от karazaz Преглед на мнение
                      Като ти остане свободно време и имаш приятел добър стругар, намери чертежа за преработка на главината с лагер от Ивеко и забравяш за всичките простотии около този възел....Аз поне така съм направил....Единствения недостатък на тази операция е, че качествен лагер SKF си струва над 100лв бройката ,ама за сметка на това няма да ги сменяш на всеки 10 000км. Това мисля, че е единственото решение за този възел. А и не мога да разбера руските человеци ....има такива шенкели с главината комплекти, които се произвеждат и продават в Русия от много тунинг фирми ,а АвтоВАЗ дори не са се опитали да го монтират в новия Урбан ....същата работа като задните дискови спирачки и куп други руски неща, които се продават като допълнителен тунинг....Ма руска му работа......
                      А като счупи главината, си купува един струг и става стругар! И вместо да сменя лагери, ще сменя тунинговани главини!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лагери за предни главини?

                        Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                        На всичките ми МПС-та, коита са били с конусни лагери винаги е имало лек луфт и го смятам за нормално.
                        Не знам какви са ти били всичките МПС-та, ама е крайно погрешно да слагаш всичко под един знаменател. На 3 от 4-те ми МПС-та с конусни лагери не само че не трябва да има луфт, ами трябва да има натяг. Четете сервизните ръководства за конкретното возило, иначе се вършат простотии и се харчат пари на вятъра.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лагери за предни главини?

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Не знам какви са ти били всичките МПС-та, ама е крайно погрешно да слагаш всичко под един знаменател. На 3 от 4-те ми МПС-та с конусни лагери не само че не трябва да има луфт, ами трябва да има натяг. Четете сервизните ръководства за конкретното возило, иначе се вършат простотии и се харчат пари на вятъра.
                          На Нивата, която карах беше така. На Деу-то също. Не съм пробвал с натяг, но щом изкарват по 80-100хил(на Деу-то), значи всичко си им е както трябва. Гледам колелото дали има инерция, обирам луфта, така че да изчезне и законтрям гайката. В хода на работа се появява луфт, който като ми се стори голям го регулирам. Преди регулировка карат по 40хил. и отгоре. Първият път в сервиз така ме бяха нагодили с натяг, че лагера започна да вие малко след монтажа, а и грееше. На всичкото отгоре не сложили и грес. Колкото е имало по лагера.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лагери за предни главини?

                            От 2016г Лада 4х4 е с необслужваеми лагерина предни главини и разни други подобрения елементални http://www.lada.ru/press-releases/112903.html
                            Тойота Аурис-2017
                            Лада 4Х4-2008, Citroen C4 Grand Picasso -2007,
                            Citroen C1-2006, Citroen Xsara Picasso-2002 , Citroen BX 15TGE-1992

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лагери за предни главини?

                              Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                              На Нивата, която карах беше така.
                              На ниви, лади и москвичи е така. Ама не на всички е така - ти за Деу-то чете ли някъде как е, или го караше по инерция от Нивата? Това последното е грешка. Дали с луфт или с нятак зависи от конструкция, материали, топлинни режими и т.н. Затова е редно да се гледа как е на конкретния автомобил. При мен ако ги оставя с луфт ще скапят главината, а тя е нядколко пъти по-скъпа от комплект лагери. А и с луфт самите лагери приключват по-бързо.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X