Има ли някакви особености при смяна на лагер на задна полуоска? Купих си ремонтен комплект лагер ,семеринг ,втулка и О-пръстен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна на лагер на задна полуоска.
Свий
X
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Проблемите са да се демонтира спирачният барабан без да се повреди и да се демонтира и монтира застопоряващата втулка на лагера.Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.
Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Първоначално публикуван от vankata91 Преглед на мнениеПоне при мен задните барабани имат резба М8 около шпилките за джантата ,навиваш болт и излизат много лесно.Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.
Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...
Коментар
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=210417
Чети внимателно и изпълнявай, единственото опасно е допуска втулка-полуос. Ако има съмнения-решение при майстор.А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Смяната на лагера се забавя малко заради най-често срещания проблем с руските резервни части в България ,а именно това че са некачествени.Въпреки че купих комплекта от НАР в Дружба ,с уверението че е оригинален ,лагера въобще не ми харесва, след като махнах едното защитно капаче ,нещо като семеринг на самия лагер, за да сложа грес ако е необходимо ,както четох в един руски форум, установих че от вътрешната страна на черупките на лагера има ръжда. Освен това на лагера няма никакви надписи ,само на капачетата пише Русия и някакъв номер. Семеринга ,втулката и О-пръстена изглеждат читави. Ще търся някакъв по-истински лагер и тогава ще монтирам.
Коментар
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Дано втулката е качествена, че знам за случай когато се спука при монтажа.Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.
Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...
Коментар
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Първоначално публикуван от Сианга Преглед на мнениеТам се навиват центроващите щифтове за джантата. Но това е идеалният случай. Много често алуминиевият барабан седи като заварен за полуоската. Една от технологиите да се преодолее това, е да се вдигне съответната страна на колата със свалено колело, да се развият центроващите щифтове, да се запали двигателя, да се включи на скорост, да се отпусне съединителя и да се натисне крачната спирачка. Тогава полуоската превърта в барабана и ако няма голям ръб от износване на барабана той се сваля лесно.
Искам да видя как аджеба ще го приложиш на Нива,като има стърчащи пет шпилки и няма центриращи щифтове!?Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Искам да видя как аджеба ще го приложиш на Нива,като има стърчащи пет шпилки и няма центриращи щифтове!?Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.
Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...
Коментар
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Я го спечи с някакво малко бренерче в района на ръждиво-химическата сглобка.Там няма какво да изгори.А после си ползвай и специална скоба ( ма нема да трябва)Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Смяна на лагер на задна полуоска.
Скоба не. Греене и шпрей, голям чук и по- нежно челно по барабанаА тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар