Здравейте,
реших да не пиша повече в другата тема, че само аз пиша там май.
Днес продължихме със сваляне на кормилната кутия, ударих втора ръка грунд и изкарахме гърловината на резервоара. За нея обмисляме варианта с решетка от сифон на мивка, както предложи колегата в другата тема. Само малко ще има модифициране, да позволява по-бързо изтичане.
За кормилната кутия обаче, удариме на камък. Иска ми се да я разглобим съвсем напълно, че да проверим и подменим каквото има нужда. Баща ми чете в една дебела руска книга, че трябва да има масло 185-215мл (нещо такова). Ние изкарахме 3 капки. За разглобяването пък трябва да свалим тази черна става, заради която нищо друго не излиза. В същата тази книга, пише, че е поставена чрез нагряване и сега няма вадене.
Ако някой е допирал до тук, моля да се изкаже.
Иначе, само ще я сглобим така обратно и ще налеем подходящо масло. Цялата беше в масло, отгоре до долу. Затова искам да я сервизираме основно.
реших да не пиша повече в другата тема, че само аз пиша там май.
Днес продължихме със сваляне на кормилната кутия, ударих втора ръка грунд и изкарахме гърловината на резервоара. За нея обмисляме варианта с решетка от сифон на мивка, както предложи колегата в другата тема. Само малко ще има модифициране, да позволява по-бързо изтичане.
За кормилната кутия обаче, удариме на камък. Иска ми се да я разглобим съвсем напълно, че да проверим и подменим каквото има нужда. Баща ми чете в една дебела руска книга, че трябва да има масло 185-215мл (нещо такова). Ние изкарахме 3 капки. За разглобяването пък трябва да свалим тази черна става, заради която нищо друго не излиза. В същата тази книга, пише, че е поставена чрез нагряване и сега няма вадене.
Ако някой е допирал до тук, моля да се изкаже.
Иначе, само ще я сглобим така обратно и ще налеем подходящо масло. Цялата беше в масло, отгоре до долу. Затова искам да я сервизираме основно.
Коментар