Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

    Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
    Имах Лада 1500 преди.... много време. За прегряването и незагряването, нагоре са обяснили, НО... Тогава, все още, четях ръководства за експлоатация и поддръжка, а не като сега да карам докато спре. Та, оттогава ми се е набило, че при –10 и по- малко градуса по Целзий, трябва да изминеш поне 0,5 км. на първа скорост, преди да превключиш на втора. Ако са под –20, караш 1 км. на първа, под – 30, караш 1,5 км. на първа и те, така...


    Никъде не съм виждал такива чудеса.

    Коментар


    • #47
      От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

      Е, Ладичката и упътването дойдоха в семейството през '75 г. Мисля, че я продадох без книжката, сега остава да намеря пущината някъде в мазето на майка ми... Пред очите ми е, жълто-кафява корица "Наручник водителя Лада 1500".
      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

      Коментар


      • #48
        От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

        Не мога да разбера защо не смениш термостата с нов читав и не си решиш проблема със загряването?Моите наблюдения за Нива са че има много добро парно,загрява бързо,а температурата след като загрее е около 85 градуса независимо от външната температура ,вентилаторите се включват на около 100 градуса, това по показанията на таблото.На по-новите модели двата вентилатора са на две отделни релета и съответно на два отделни предпазителя,но работят едновременно, може би е заготовка за отделно управление на вентилаторите.
        Последно редактирано от триод; 25-01-16, 23:59.

        Коментар


        • #49
          От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

          Вероятно, така прецизно са сметнали мястото на горивната помпа, филтрите, температурата на подавания въздух...

          Ти това вярно ли , прецизно сметнати - ти да видиш ....божке .
          За тая техника всичко друго ама прецизно , че чак сметнати .....
          Имат си малкото добри качества ама не сме в Хогуъртс

          Коментар


          • #50
            От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

            Рачидо, точно последното ми изречение е опит за гъбаркане с руската, конструкторска (що се отнася до автомобили) мисъл. Преди това съм споделил спомени, които ще се опитам да намеря в едно мазе. Тия дни.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • #51
              От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

              Първоначално публикуван от триод Преглед на мнение
              може би е заготовка за отделно управление на вентилаторите.
              Никаква заготовка не е, просто нямат по-големи релета с нужната надеждност.

              Коментар


              • #52
                От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

                Сутринта в тъмното монтирах капака над двигателя с 20 мм изолация. Нямах проблем с затварянето му независимо с монтираната допълнителна газова система и на всеки който е без изолация под капака да си сложи такава. Считам, че изолация която поставих е много по-ефикасна от тази с която се продава VАZ 21214. Ефекта е положителен: утихва шума от двигателя, държи продължително време температурата при изключен двигател и по-бързо загрява на място. Още не ми е останало време да сменя термостата, а новия е в колата. Сутринта запалих и тръгнах на бензин без никакво подгряване и компютъра на пълния ижекцион си знае работата. Не вдигна температура повече от 85 - 90 оС дори на излизане от София по светофарите. Навсякъде бръмча по пътя и извън пътя с тежки гуми Lassa 144 OK, вътрешна гума и стоманени джанти. На магистралата при 3000 об./мин. и по надолнища температурата беше 80-85 оС на таблото с 80% картоните пред решетката, а вътре в колата съм по къс ръкав със сухи чорапи и обувки... Де ги сега тези температури под -10 оС да тествам Нивата. Експеримента продължава.
                Последно редактирано от mstoev; 26-01-16, 11:44.
                Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                Коментар


                • #53
                  От: Студ: Подгряване на двигателя и температурен режим

                  Новия термостат го сварих предварително преди да го монтирам. Изправен е - отваря и затваря както трябва. Сега карам с него и нямам проблеми. Стария го разфасовах за да установя причината за дефекта му след 11 години работа и 115 000 км. Оказа се блокирало буталото на големия клапан - отворил и заклинил. Според мен причината е корозия на охладителната система (карах известно време само на вода през лятото - теч от алуминиевия радиатор...) и добавката която сложих в новия концентриран антифриз (син - разтваря алуминия...) да спра теча. Получи се една боза която спря теча, но ми отвори други проблеми в охладителната система. Този Al-радиатор се явява консуматив за Нивата на 8-9 година и не се ремонтира. Нивата е разчетена за техническо обслужване на всеки 10 000 км по сервизна книжка от Тольятти ВАЗ до "H" 120 000 км (72 000 miles), а след това само може да се радваме, че след чести ремонти продължава да си върши работата както и преди.
                  Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                  Зареждам...
                  X