Обява

Свий
Няма добавени обяви.

цилиндър 4 убиец на мечти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: цилиндър 4 убиец на мечти

    4 atm. прави бутало без сигменти.................я смъквай мотора на земята и го почвай наред

    Коментар


    • #17
      От: цилиндър 4 убиец на мечти

      ВЕДНАГА го сменяй тоя "майстор"!
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • #18
        От: цилиндър 4 убиец на мечти

        Първоначално публикуван от esXz Преглед на мнение
        Смяната на клапаните беше по идея на майстора . с маслото утре ще опитам . относно компресията в 123 толкова показа уреда. Благодаря на всички за отзивчивоста.
        -Вие си знаете, безкористното ми предложение беше мотивирано от близостта и факта,че не разполагате с необходимите приспособления и опит с тази материя.
        Успех.

        Коментар


        • #19
          От: цилиндър 4 убиец на мечти

          Цял живот тва прави лади и жигули . дори в момента ме "навива" да махна електрониката и да се върна на карбюратор

          Коментар


          • #20
            От: цилиндър 4 убиец на мечти

            Най- добре приеми предложението на колегата.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #21
              От: цилиндър 4 убиец на мечти

              Имате лично от преди около 30 тина минутки .

              Коментар


              • #22
                От: цилиндър 4 убиец на мечти

                При Вазовете,4-ти е "топъл" цилиндър и адекватното му охлаждане е единственно когато е включен крана на парното.Елментарен тест може да се направи с комресор и нов гумен вентил.За целта махаш свеща на въпросният цилиндър и го докарваш в такт компресия на гмт.Блокираш мотора с ключ(38 на шайбата на кол. вал),най-добре е да ползваш помощник или включваш на първа и ръчна.Махаш въздушният филтър,изваждаш и маркуча на одушника на мотора.Забождаш винтила на гумаджийски пистолет,подпираш на отвора на свеща и пускаш въздух,ако има значителен теч,значи,че не си в такт сгъстяване,превърташ вала на 360гр.Помпаш пак,като проверяваш от къде изтича въздухът,ако е от всмукателя или аспуха имаш проблем с клапаните,ако е от одушника имаш проблем с буталната група.Аз залагам на клапани,направи и теста с маслото,успех.

                P.S. Прибери си стрите клапани и ако си сложил "нови" ги махни.Пришлайфай оригиналните на машина и след това ги пасни на главата.Леглата "майстора" минава ли ги с райбер?
                Последно редактирано от petroffbg; 15-10-15, 21:46.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #23
                  От: цилиндър 4 убиец на мечти

                  Изчаквам одобрение от модератор и става една идея по-бавничко от колкото ми се иска

                  Коментар


                  • #24
                    От: цилиндър 4 убиец на мечти

                    Пък може и трети вариянт.Въздуха да отиде във водната система. Двата варианта за бягство на компресията си имат очевАдни признаци.Ако те отпаднат,остава третия.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • #25
                      От: цилиндър 4 убиец на мечти

                      Първоначално публикуван от esXz Преглед на мнение
                      Цял живот тва прави лади и жигули . дори в момента ме "навива" да махна електрониката и да се върна на карбюратор
                      Явно е бивш партиен кадър,трудно приемат новите технологии,сменяй майстора!
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #26
                        От: цилиндър 4 убиец на мечти

                        Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                        Пък може и трети вариянт.Въздуха да отиде във водната система. Двата варианта за бягство на компресията си имат очевАдни признаци.Ако те отпаднат,остава третия.
                        Тогава брой цилимдъра за измит и в такъв случай основният ремонт наистина блъска с пестници по вратата!
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #27
                          От: цилиндър 4 убиец на мечти

                          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                          ........................ако има значителен теч,значи,че не си в такт сгъстяване,превърташ вала на 180гр.
                          Не ,че нещо ама на 180гр ще дойдат 2 и 3 горе!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: цилиндър 4 убиец на мечти

                            Еееееее няма да е това.Просто броя пътищата за бягство на компресията.Особено щом е сваляна и главата,това и кьорав би го видял.
                            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                            Коментар


                            • #29
                              От: цилиндър 4 убиец на мечти

                              От пълен инжекцион няма как да стане карбуратор главите са различни!!!Я питай твоя майстор правил ли е друг път Нива с хидравлични повдигачи защото ако ги е пристегнал пак може да имаш проблеми с компресията.И аз съм за проба 50/50 газ и кореселин.
                              Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                              тел. 0898327627
                              Радослав

                              Коментар


                              • #30
                                От: цилиндър 4 убиец на мечти

                                Най-удачния вариант е с компресора, надуйте я и следете, но всичко почти върви, към бутало, май.. Има някакъв минимален шанс, както каза колегата, по-горе за хидрокомпенсаторите, но би трябвало да ги е оправил
                                Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 15-10-15, 21:50.
                                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                                Honda Dominator 650
                                088ЧЧ93979-->Борис
                                0878956Ч38-->Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X