Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да си направя компенсаторен съд за ладичката?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да си направя компенсаторен съд за ладичката?

    Става дума за бензинов съд.Някой знае ли на какъв принцип се изработва,че нещо не мога да си го представя.Да не почнете да обяснявате защо се използва.Това го знам.
    Интересува ме извън резервоара ли се слага.Как е свързан към системата и т.н.

  • #2
    До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

    Бензинов съд? Нищо не разбрах. Разширително казанче за антифриза ли?

    Коментар


    • #3
      До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

      Не бе Стефане ...
      Става въпрос за твоите тайни разработки ...
      Идеята да не остава без гориво машинката ....
      Айде вади архивите на бял свят!
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

        Нещо не вдявам какво искаш да направиш колега и за какво ще служиАко може обясни по подробно.

        Коментар


        • #5
          До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

          Май, иска да направи система да не свършва бензина при голям наклон. Това не се ли прави с плаваща сонда с котва?
          Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

          Коментар


          • #6
            До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

            Първоначално публикуван от Myyy Преглед на мнение
            Май, иска да направи система да не свършва бензина при голям наклон. Това не се ли прави с плаваща сонда с котва?
            Точно за това говоря.Не го обясних подробно защото мислих че е ясно.Нищо.Като се дърпам по голямо нанагорнище с лебедката и много гасне.Не е само от карборатора.Трябва си и бензинец

            Коментар


            • #7
              До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

              Компенсациите - компенсации, а това се казва разходен резервоар.
              Щом си карбураторен - или електрическа помпа, или чаша.
              Ако имаш място, трябва да направиш примерно два литра чаша на дъното на резервоара, и да набуташ горивозаборника там. Може да я стесниш отгоре, да стане нещо като буркан със стеснено гърло. Като се плиска ще се пълни, като се наклони няма да изтича веднага.
              Или да пълниш висок тесен съд с електрическа помпа от големия резервоар, а двигателят да пие само от него.

              Коментар


              • #8
                До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                Накарай поплавъка на карбуратора да се качва с един милиметър по нагоре и проблема ще изчезне, обаче ще се вдигне и разхода задължително.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                  Ако сипваш и имаш повече бензин в резервара няма ли да има пак ефект
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                    А като намалее?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                      Стефане,точно там е проблема.Като намалее и няма да се пличка за да се пълни този съд който предлагаш.Ще губя и малкото което остава.
                      Йори,аз ще увелича нивото,но като няма от къде се напълни карба какво ми помага?!
                      Nik,не става.В гората няма бензиностанции.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                        Направи един опит по начина който съм ти казал да видим какво ще стане.
                        Аз за да го нямам този проблем и да не правя няколко резервоара и да слагам няколко помпи, карам на газ. Мотора работи и с течна и с газообразна фаза. Няма случай да ми загасне на наклон колкото и газ да имам в бутилката. Върви до последно.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                          )) Даа, влязъл си в най-страшната фаза от проектирането на кво да е - лютите съмнения във всичко Познато, познато)) Много скъп етап, иска големи количества седативи. Само келнерките са доволни, щото клиент който поръчва двайста водка, мълчи, сумти и бързо дращи нещо в една тетрадка вместо да вика и чупи е правилен клиент))

                          Всичко е наред. Вземи едно голямо шише от нещо, градуирай го по милилитри. После го напълни с бензин и захрани двигателя от него. Застани с един часовник отстрани, и виж колко ти е минутния разход. На празен ход, на оборотите, при които вече зарежда акумулатора, на високи обороти. Сега вече можеш да си спокоен че 2-3 литра разходен резервоар ти стига за много неща. Лебедката ще е изгоряла преди той да се свърши.
                          Той по принцип се допълва когато може. Няма вечно да висиш на лебедката, все някога пак ще засмуче от основния. Плаващият горивозаборник е хубаво нещо, но аз нямам технология за него. Не съм го измислил(((
                          После остава да избереш какъв ще го правиш. Ти нямаш обратно гориво, значи може да имаш само активна помпа. Механичната е много разправия, освен ако не сложиш ръчна в кабината. Но те са проблем по много причини. Остава ти електрическа. Изискването към нея е да има малко по-голям дебит от разхода на двигателя, така че винаги да препълва разходното резервоарче. Което е в повече - по свой си тръбопровод - обратно в основния резервоар. Това е агрегат на големия резервоар, а двигателят вече има взимане - даване само с него.
                          Другият път е чашата. Представи си буркан с голяма дупка в капачката, който е заварен на дъното на резервоара. В него почти до дъното влиза горивозаборникът. Ако е по средата на дъното, при всяко плискане той се допълва ако не е винаги залят като в пълен резервоар, а когато се наклони не се излива. На неговото дъно и трябва да направиш пробката за изливане на резервоара. Направо завари жигулска магнитна.
                          Най-общото задължително изискване към тия неща е да са високи и тесни, така че колкото и да се наклонят, на дъното им винаги да има.

                          Такава секретна методика.
                          ОФФ. Намерил съм ти една стойка, явно от някъв телефон. Сигурно е здрава. В нея може да се вкара нещо голямо примерно 100х60х25. Ама нали не дойдох към вас, и ... Пък татко не ми каза че ще ходи((( Ако върши работа - кажи да ти я пратя.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                            Извинявам се,че е извън темата на колегата ама гледам тук става също въпрос за ел. бензинови помпи.

                            Та търся такава с която мога да заместя оригиналната Уаз-кова,че ми писна от буклуци който като прегреят спират да качват гориво.Заз-кова не става.Нещо няма душа да дръпне бензина и да захрани достатъчно.

                            От инжекцион май също няма да стане защото правят по вичоко нялагане ама колко и това незнам(не съм се интересувал)
                            Та някой ако има идея и помпа в излишък нека се обажда.


                            Ако модераторите решат,че темата не е за тука да я изтрият или преместят.
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Как да си направя компесаторен съд за ладичката?

                              Идеята е такава.....
                              Одиш у некоя морга, ама трябва да си сам ... да не те гледат къде, какво ... моргаджиите.
                              Гледаш, ровиш ... и си търсиш бенз. помпа от някакво моно ..
                              После се оглеждаш за регулатор на налягане, ама от някаква стара френска кочина. Предимството им е че могат да се регулират (отзад има един шестограм).
                              Отваряй си очите за резби на вход - изход, тръбички гайки има ли ги?
                              Та взимаш всичко това и .... у дома.

                              Правиш си една опитна постановка с "право" и "обратно" гориво от шише, тръбички .. и т.н.

                              Връзваш един манометър на изхода. Връткаш си регулиращия винт и си докарваш налягане около 0,5 бар.

                              После всичко това в колата, ако искаш може и разходен рзервоар да пълни, може квото се сетиш ... може и директно на карбуратора.

                              После черпиш ....
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X