Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

    Колеги,колкото и не скромно да звучи искам да попитам възможна ли е смяната на инжекциона на Невяната с карбуратор.Разсъждавайки по темата си мисля,че не е невъзможно,но каква глава ще замести съществуващата.
    Сдобих се /подарък/с Нива 1.7 МИ с двата вентилатора,която според мен има проблем с компа,тъй като термостата е изкормен и е спрян притока на охл.течност от помпата,върти само големия кръг през радиатора.Вчера сложих редовен термостат,обезвъздуших,но температурата отиде над 110 градуса,перките не се включиха и двигателя изгасна.Направих опит да го "възпламеня" но безуспешно.Като изстина с врътването и запали.Щом стигне до същата температура и гасне сам,след което няма палене.Датчика на водната помпа уж е редовен,поне това показва мултицета.Нивата е с обикновена газова уредба и изпарителя е поставен високо,на мястото на резервната гума.
    Та на здрава глава болест,но мисля че трябва да има начин Невяната да ме радва поне малко...

  • #2
    От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

    Глава от карбураторна лада.Изпарителя трябва да е по ниско.

    Коментар


    • #3
      От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

      Не е ли по лесно да се закачи на компютър, да се види какво и има и да се смени само каквото е нужно. Дори цялото ECU струва около 250 лв (нов). В крайна сметка може слагането на карбурато да излезе много по-скъпо отколкото поправянето на съществуващото положение.

      Коментар


      • #4
        От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

        Ако, си ми някъде наблизо ... ела да смучем кафета и да я погледна.
        За гледане пари не взимам ....
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

          Далечко съм,чак в Плевенско.Иначе с голямо удоволствие щяхме да поумуваме,но вчера говорих с майстор,който е преработил Нива точно по-този начин.Била е даже гаранционна и е трябвало да престои в съответния сервиз докато отстранят проблема,но шефа му е разпоредил да действа,защото им била много необходима.Та до ден днешен проблем ойк!Обеща ми като се пооправи времето да действаме.Намерих здрава глава от 1600 с делкото,тръбите и карбуратора.Трябваше да го питам дали ще се наложи смяна и на радиатора,но това няма да е проблем.

          Коментар


          • #6
            От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

            Да не забравиш да направиш снимки и калкулация на всичко,ще е полезно за всеки следващ,който иска да направи подобна трансформация
            Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
            Dacia Duster 4WD

            Коментар


            • #7
              От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

              Първоначално публикуван от _Константин_ Преглед на мнение
              Да не забравиш да направиш снимки и калкулация на всичко,ще е полезно за всеки следващ,който иска да направи подобна трансформация
              Разбира се че ще направя,то тогава какъв смисъл от това "обществено допитване" във форума.

              Коментар


              • #8
                От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                Защо реши, че компа ти е виновен?!? Практически всички инжекционни автомобили са така. Достигне ли температурата критична стойност, гасят и не палят докато падне. Имаш проблем с температурата явно и първо него оправи. Колегата правилно ти е казал за изпарителя. Щом е високо - не може да се обезвъздуши като хората и ще прегрява.
                Последно редактирано от Totko; 02-02-14, 09:10. Причина: правопис

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                  Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                  Защо реши, че компа ти е виновен?!? Практически всички инжекционни автомобили са така. Достигне ли температурата критична стойност, гасят и не палят докато падне. Имаш проблем с температурата явно и първо него оправи. Колегата правилно ти е казал за изпарителя. Щом е високо - не може да се обезвъздуши като хората и ще прегрява.
                  Добрах се до "майстора" който е изкормил термостата и е предприел тази процедура да върти само големия кръг.Той ми каза,че има проблем с компа и това било временно решение,докато Нивата смени собственика.Та аз като нов собственик ще боря проблемите,нищо че ми е подарък.
                  И не знам защо,но и аз искам да е малко по-просто обслужването.Компютри,кабеляци и т.н колкото по-малко толкова по-добре.Преди години имах старата Нива 1.6 с четири степенната ск.кутия и почти нямам спомени за проблеми.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                    Защо не пробваш да възстановиш оригиналната циркулация на водата, като махнеш маркучите от изпарителя. Няма да отнеме време, а и така и така си решил да разглобяваш. Да видиш дали няма да изчезне проблема.. Дето си вика - може и ей така от любопитство..))). То ясно, че ако има некакъв бъг на тема "включване на перката от компа" решението ти е правилно, ма така ли е?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                      Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                      Защо не пробваш да възстановиш оригиналната циркулация на водата, като махнеш маркучите от изпарителя. Няма да отнеме време, а и така и така си решил да разглобяваш. Да видиш дали няма да изчезне проблема.. Дето си вика - може и ей така от любопитство..))). То ясно, че ако има некакъв бъг на тема "включване на перката от компа" решението ти е правилно, ма така ли е?
                      Мислех и това да направя,но студеното време не ми дава възможност за експерименти,а нямам и гараж.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                        Аз все си мисля, че добре поддържан инжекцион е по-добрия вариант. Ако веднъж -два пъти в годината се включва профилактично да се проверят нещата и ако има нещо да се смени...
                        Ако човек няма възможност за достъп до сервиз, може да си купи odbi четец, или дори да си направи, ако е малко по сръчен с поялника. Аз откакто съм купил нивата си направих един и си го ползвах периодично, а от около година съм със вероятно най-доброто решение на задачата - един бордови компютър от http://www.multitronics.ru, дори говори на руски

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                          Това MI не означава ли че е моноинжекцион?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                            Не знам какво е 1.7MI. Ако говорим за моноинжекционните двигатели, то там когато и да сложиш карбуратор, все е късно. На по-късните модели с разпределено впръскване компютърът е горе-долу адекватен.

                            Това, че не се включват перките може да е по няколко причини и компютърът обикновено е последният заподозрян.
                            - може да са изгорели перките
                            - може да са им изгорели бушоните (не са при другите бушони!)
                            - или релетата
                            - или лоши контакти по цялата верига

                            Иначе ако човек иска да си има карбураторна Нива, главата не се сменя. Сменят се смукателните колектори.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Смяна инжекцион на Нива 1.7МI с карбуратор

                              Ами М-то би трябвало да е от Multi - Multi point injection - пълна инжекция 80 к.с. и май компа беше някакъв на Бош...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X