От: Експедиционна Лада Нива 4X4
Тествах броните с джака (3 точки на броня - две крайни и една в средата) и опъване с друг джип. Броните не подадоха (няма корозирали тръби, планки), но не правете този експеримент с алуминиевите брони на новите Ниви. Комбинацията силова броня + джак е нова, полезна придобивка за Нивата ми. Прилагам снимки. Багажника е за гората и ще го коментирам след поставяне на допълнителните защити на Нивата и тест в гората.
					Тествах броните с джака (3 точки на броня - две крайни и една в средата) и опъване с друг джип. Броните не подадоха (няма корозирали тръби, планки), но не правете този експеримент с алуминиевите брони на новите Ниви. Комбинацията силова броня + джак е нова, полезна придобивка за Нивата ми. Прилагам снимки. Багажника е за гората и ще го коментирам след поставяне на допълнителните защити на Нивата и тест в гората.






 . Аз за 2 години обиколих и ревизирах частично към 130 от тях. Е, с Нива бях само на 2 мисии. Тука сме паркирали на Branta до Дуранкулак:
. Аз за 2 години обиколих и ревизирах частично към 130 от тях. Е, с Нива бях само на 2 мисии. Тука сме паркирали на Branta до Дуранкулак: . От Шкорпиловци до София се прибрах с яростен рев, а КАТ-аджиите по пътя ме гледаха съчувствено. Беше края на юли и за малко да дам фира жега
. От Шкорпиловци до София се прибрах с яростен рев, а КАТ-аджиите по пътя ме гледаха съчувствено. Беше края на юли и за малко да дам фира жега 




 
 
Коментар