Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експедиционна Лада Нива 4X4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Експедиционна Лада Нива 4X4

    Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
    В Гърция носенето на гориво в туби е забранено.
    Пфф направо ме уби. Поне 10 пъти съм виждал пикапи по островите да си носят туби в каросериите, ама явно никой не спазва.
    А може да не е навсякъде в Гърция или да има някакви условия при пренасяне на гориво.

    А колегата може да вземе идеи от находчивата двойка германци, които пропътуват двете америки от Аляска до Огнена земя за 8 месеца с Лада Нива.
    Успяли са да си пригодят нивата за живот идеи може да намерите тук .
    Поздрави и успех

    Коментар


    • #32
      От: Експедиционна Лада Нива 4X4

      Първоначално публикуван от mstoev Преглед на мнение
      ...Комфорт, магистрали и скорости 100 - 120 км/ч са чужди за Нивата ...
      Като цяло е вярно, но ... за всичко си има начин. При добро желание, малко излишни пари и не чак толкова малко свободно време, известна доза комфорт може да се докара на практически всичко, още повече ако няма да се използува за тежки приключения. Допълнителна шумоизолация на купето и смяна на заводските седалки с по-читави са две неща, които могат да се направят почти за без пари (да речем в рамките на 200 кинта) и в същото време оказват страшно благотворно влияние при дълъг път. Вярно, изискват време и нерви, но за автомобил, който ще се кара на дълго - струва си.

      За по-сериозно заигравки (по окачването примерно) не мога да кажа дали си струва - не съм фен на марката и нямам нужния опит.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        От: Експедиционна Лада Нива 4X4

        По всичко личи, че колегата mstoev ще си спретне едно чудесно пътуване - в най-добрия смисъл. Изчетох доста притеснения по този въпрос, които му пожелавам да не се сбъднат и считам, че са малко пресилени. Все пак човекът ще ходи на пътешествие в Европа, а не в Африка и то за 2000км. Не че съм мерило за нещата, но аз ги минавам ,и то повече, всеки месец в БГ, без да се случва нещо необичайно по колата и не смятам че скорости от 100-120 км са нещо страшно. Естествено, пространството в купето е ограничено и трябва доста мисъл да се оптимизира. Не знам причините, поради които експедиционния багажник не е желан, но аз лично не свалям никога от покрива моята кутия THULE OCEAN 80, която ми върши чудесна работа. С една такава кутия Нивата побира съвсем приемливо количество багаж, като всеки средностатистически автомобил. Няма вибрации, свистене, свирене - нищо. Дори и да вали - саковете с багажа са на сухо и на заключено. Това бих се осмелил да ти препоръчам като нещо полезно за предстоящото пътешествие. Пожелавам ти безаварийно пътуване, богато на приятни емоции, и очаквам пътепис! Успех

        Коментар


        • #34
          От: Експедиционна Лада Нива 4X4

          Да,разбира се,че при автомобил в нормално техническо състояние преход от 1000-2000км. си е направо нищо.
          Мисълта ми по-горе беше за практичност и удобство,което при горепосочените от мен марки и модели си е несравнимо с това на Нива-/къса база/.
          Ако идеята на колегата беше за маршрут по пресечена местност,с преобладаващо лоши местности и нужда от стандартна машина,тогава щях да му препоръчам Нивата,тъй като другите две стандартно са с по-малък фабричен клиренс.

          Коментар


          • #35
            От: Експедиционна Лада Нива 4X4

            [QUOTE=Янко Желязков;2399167]QUOTE]

            Винаги съм обичал да казвам, че всеки един от нас има своята неопровержима теза защо кара своята Нива. Сигурен съм и че, ако човек си е наумил нещо, то задължително трябва да опита да го направи. Дали ще стане или не - въпрос на ентусиазъм, опит, увереност и мъничко късмет. Ако има и съдействие от други ентусиасти като него - то шансовете се увеличават многократно.
            Мисля, че тук всеки споделя своите виждания и дори на някого да не допадат - те също са опит, който не е за пренебрегване. Дано да сме полезни на колегата MSTOEV.
            Поздрави

            Коментар


            • #36
              От: Експедиционна Лада Нива 4X4

              Първоначално публикуван от ladamosc Преглед на мнение
              По всичко личи, че колегата mstoev ще си спретне едно чудесно пътуване - в най-добрия смисъл. Изчетох доста притеснения по този въпрос, които му пожелавам да не се сбъднат и считам, че са малко пресилени. Все пак човекът ще ходи на пътешествие в Европа, а не в Африка и то за 2000км. Не че съм мерило за нещата, но аз ги минавам ,и то повече, всеки месец в БГ, без да се случва нещо необичайно по колата и не смятам че скорости от 100-120 км са нещо страшно. Естествено, пространството в купето е ограничено и трябва доста мисъл да се оптимизира. Не знам причините, поради които експедиционния багажник не е желан, но аз лично не свалям никога от покрива моята кутия THULE OCEAN 80, която ми върши чудесна работа. С една такава кутия Нивата побира съвсем приемливо количество багаж, като всеки средностатистически автомобил. Няма вибрации, свистене, свирене - нищо. Дори и да вали - саковете с багажа са на сухо и на заключено. Това бих се осмелил да ти препоръчам като нещо полезно за предстоящото пътешествие. Пожелавам ти безаварийно пътуване, богато на приятни емоции, и очаквам пътепис! Успех
              Използвам системата Thule на теглича да транспортирам два велосипеда, а рейките на покрива с оригиналните колани мъкна рибарско кану Old Town, Samarac. Багажник Thule имам, но открит. За двама човека без задна седалка има достатъчно място за багаж в Нивата, но трябва да се укрепи. При необходимост ще поставя пластмасова кутия върху покрива, но съм скептичен висок багажник на Нивата и странични наклони... В гората полимерното покритие на рейките на Thule се наранява лесно и там си трябва открита желязна рейка и як багажник. Нивата е многофункционална и се кара по асфалт и коларски пътища. Това изисква специфична екипировка съобразена с техническите и възможности.
              Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

              Коментар


              • #37
                От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                Да,разбира се,че при автомобил в нормално техническо състояние преход от 1000-2000км. си е направо нищо.
                Мисълта ми по-горе беше за практичност и удобство,което при горепосочените от мен марки и модели си е несравнимо с това на Нива-/къса база/.
                Ако идеята на колегата беше за маршрут по пресечена местност,с преобладаващо лоши местности и нужда от стандартна машина,тогава щях да му препоръчам Нивата,тъй като другите две стандартно са с по-малък фабричен клиренс.
                Местностите са пресечени: Карпатите в Румъния и планините в Гърция.
                Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                Коментар


                • #38
                  От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Като цяло е вярно, но ... за всичко си има начин. При добро желание, малко излишни пари и не чак толкова малко свободно време, известна доза комфорт може да се докара на практически всичко, още повече ако няма да се използува за тежки приключения. Допълнителна шумоизолация на купето и смяна на заводските седалки с по-читави са две неща, които могат да се направят почти за без пари (да речем в рамките на 200 кинта) и в същото време оказват страшно благотворно влияние при дълъг път. Вярно, изискват време и нерви, но за автомобил, който ще се кара на дълго - струва си.

                  За по-сериозно заигравки (по окачването примерно) не мога да кажа дали си струва - не съм фен на марката и нямам нужния опит.
                  Колега прав сте, че комфорта се свежда до тези две седалки отпред. На Нивата са анатомични, но лесно се чупи регулатора за наклона. Един от проблемите е точно къде да се постави преградната стена зад седалките за да има удобство отпред. След махане на задните седалки се получиха някакви вибрации, но като се напълни с багаж ще изчезнат. За Нивата си е типично да трака, дрънка и брънка. Умувам и за алуминиева кутия за инструментите която да се фиксира към преградата и двата болта на задните колани. Полезна вещ е, но заема място. За вътрешна изолация на Нивата не ми се мисли понеже заради тази изолация отпред тя ръждяства отвътре. Газовата ми бутилка е малка и е в багажника за да не променям нищо отдолу и да има добра проходимост по коларските пътища.
                  Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                  Коментар


                  • #39
                    От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                    Отдолу е правилното място на газовата бутилка.
                    Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                    Коментар


                    • #40
                      От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                      Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
                      Отдолу е правилното място на газовата бутилка.
                      +1!Подвеса на Нивата отзад е изключително благоприятен за бутилка!Аз лично никога даже и не я одрасках при все че я наблюдавах постоянно!
                      Отделно газовите бутилки са дебелостенни и здрави и издържат доста на директен удар.Нивата няма такава дебела ламарина никъде!
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                        А до каква степен е подобрена Нива-та в момента? Има ли хидравлика и ако не, поставен ли е правилния паразитен хебел(с лагерчета)? И още един глас за газова бутилка под колата, но само ако не влиза в спор с чуждите законодателства. Моля да бъда извинен ако не съм дочел нещо.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #42
                          От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                          Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
                          Отдолу е правилното място на газовата бутилка.
                          +1. Проходимостта се запазва, мястото в багажника също!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                            Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
                            Отдолу е правилното място на газовата бутилка.
                            Грешка е монтирането на бутилката вън почти без значение каква е джипката-/най-вече се отразява ЗЛЕ на висооборотни форсирани мотори/.
                            Защо?
                            Лично видяно,голям студ,бутилката вън-/цялата обледена/,сняг доста,наклон също,трябва ти мощност-ДА,обаче НЕ.1-ва бавна-оборотомера стига до 4500об/мин. и мотора умира...-кофти.
                            Отначало мислихме,че има проблем по АГУ-то,последва ревизиране,ново филтърче и т.н.-същата работа особено рано сутрин и късно вечер,когато температурите падаха до -15 градуса.
                            След няколко дни температуприте се повишиха и проблема изчезна напълно до следващото сериозно застудяване.
                            Затова бутилката задължително в купето,парното включено и при необходимост от мощност мотора без проблеми се развърта до над 6000об/мин.
                            За някои,които не са го изпитали може всичко написано по-горе да е майтап,но си е наистина гадно да проправяш партина и точно,когато ти трябва мощност в дълбокия сняг мотора да умре.
                            П.П.Снимките са правени при сняг от 45+ см. и пробиване на партина.Гуми-Ласа ОК-144,наляне в тях-0.5 атм.!!!
                            Студът беше наистина голям,но моята бутилка си е вътре и двигателя на газ развива 7-7500об/мин. без никакви проблеми.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от Янко Желязков; 17-01-14, 17:08.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                              А до каква степен е подобрена Нива-та в момента? Има ли хидравлика и ако не, поставен ли е правилния паразитен хебел(с лагерчета)? И още един глас за газова бутилка под колата, но само ако не влиза в спор с чуждите законодателства. Моля да бъда извинен ако не съм дочел нещо.
                              Оригиналния паразитен хебел на ВАЗ е втулковия.
                              Всичко що е на лагери е ментак,ама като ми го казваха не вярвах и се смях даже помня.Щях да пострадам много заради смеха си тогава,но просто късмета беше с мен!!!
                              Заради ударното натоварване от дупки,преминаване от коловоз в коловоз,което естествено лагерите няма как да оберат след около 25-30 000км. миналата Зима лагерния хебел се скъса точно под долното лагерче и загубих пълно управление.
                              Късмет е че това стана с около 30км/ч. на излизане от паркинга на работа.
                              Последва монтаж на оригинален втулков хебел на ОАО "АвтоВАЗ" и нещата се решиха.
                              П.П.Вярно е че с лагерния волана е по-лек и то доста,но това може да излезе прескъпо.
                              Ако искате слагайте лагерни,но го имайте това на предвид!!!
                              Явно неслучайно лагерния ми го продадоха тогава за 27 лв.,а втулковия си го купих от представител на ВАЗ за Ямбол и региона за 42лв.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Експедиционна Лада Нива 4X4

                                Колега,какво ще му укрепваш на тоя багаж при положение,че ще има преграда зад гърба ти?Да няма да ходиш на състезание!В Мегана укрепваш ли го?Същото е.Не го мисли и успех.Чувал съм че с махане на предния кардан се пести гориво.Какво ти пречи да го сложиш и него в багажника и само ако ти потрябва да го монтираш.
                                Кефя ти се:-)
                                Последно редактирано от Явор(dorzi); 17-01-14, 19:44.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X