Разработвам проект за експедиции с Лада Нива за преходи от 1 000 - 2 000 км по странични пътища извън магистралите в ЕС с GPS и се интересувам от специфичното оборудване на джипа 4X4 за такъв преход. Идеята е да се пътува по страничните пътища (80-90 км/ч) с чести спирания за да се опознаят страни и култури и там където има възможност да се използват и коларски пътища. На практика това са преходи с продължителност до един месец с достигане южните части в Гърция и до Полша през Румъния. Нивата трябва да е лека т.е. без лебедка, без експедиционен багажник и да може основно сама да се вади с помощта на хай джак и в частност с дърпане с колан. Да се спазва предназначението на Нивата 70 % по асфалт и 30 % по коларски пътища. Тези преходи съм правил с ВАЗ 2107, но само по асфалт... и в частност по плажовете в Гърция на Пелопонес.
1. Джипа е за двама без задна седалка + багаж само в купето
2. Гориво LPG (11 l/100 km) + бензин (9-10 l/100 km) при необходимост
3. 15" стоманени джанти с летни гуми за асфалт
4. Хранене и спане извън джипа
5. Къмпинг оборудване
6. Резервни части, консумативи и инструменти
7. GPS, GSM, радиотелефони, таблет и сaтелитна TV + втори стартов акумулатор (зарежда се по време на движение на джипа)
8. Защита от слънцето в Гърция
1. Джипа е за двама без задна седалка + багаж само в купето
2. Гориво LPG (11 l/100 km) + бензин (9-10 l/100 km) при необходимост
3. 15" стоманени джанти с летни гуми за асфалт
4. Хранене и спане извън джипа
5. Къмпинг оборудване
6. Резервни части, консумативи и инструменти
7. GPS, GSM, радиотелефони, таблет и сaтелитна TV + втори стартов акумулатор (зарежда се по време на движение на джипа)
8. Защита от слънцето в Гърция
Коментар