От: Проблем с показанията на таблото
Когато си на контакт къде са стрелките? Какво е напрежението на клеймите на акумулатора при включен двигател и леко форсиране? Регулатор на напрежението има в динамото и на ВАЗ 2107. Често ми е дефектирал, но в Нивата ми държи над 90 000 км и ще трябва да си взема един резервен. Не знам дали е същия като за ВАЗ 2107 - блок с четки и диодна плочка. От ВАЗ 2107 знам колко е полезен волтметъра в таблото за визуален контрол на напрежението и тази тема се дискутира за Нивата. При мен дефектира регулатора на Пелопонес и то при високи температури. Гърка свали динамото отдолу на тунела, поръча италиански регулатор и си платих 25 евро. Многократно съм го свалял това динамо заради този евтин регулатор, но като нямах регулатор под ръка влязох в сервиза. От италианския регулатор съм доволен, но има много ментета на пазара.
Когато си на контакт къде са стрелките? Какво е напрежението на клеймите на акумулатора при включен двигател и леко форсиране? Регулатор на напрежението има в динамото и на ВАЗ 2107. Често ми е дефектирал, но в Нивата ми държи над 90 000 км и ще трябва да си взема един резервен. Не знам дали е същия като за ВАЗ 2107 - блок с четки и диодна плочка. От ВАЗ 2107 знам колко е полезен волтметъра в таблото за визуален контрол на напрежението и тази тема се дискутира за Нивата. При мен дефектира регулатора на Пелопонес и то при високи температури. Гърка свали динамото отдолу на тунела, поръча италиански регулатор и си платих 25 евро. Многократно съм го свалял това динамо заради този евтин регулатор, но като нямах регулатор под ръка влязох в сервиза. От италианския регулатор съм доволен, но има много ментета на пазара.
Коментар