Нивата е станала отлично. От снимката не е много ясно и не съм категоричен, но ми се струва,че булбара е висок и при евентуално изкривяване, ще може ли да се отвори капака на двигатела? Това не е за подценяване.
Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!
Благодаря за добрите думи, колата се прави предимно за експедиций.Има направен багажник и стълбичка която се монтира на задната врата, ако загледате по Нивата има много направени отвори за това.Отпред на багажника има монтирани четири фара от 1500S, а от зад 2 халогена за заден ход.За съжаление за сега не мога да го монтирам, защото с него не мога до вкарам джипа в гаража-размера му е 1200/1700см. и спокоино стават в него 2 европалета.
Остава да се измисли и монтира резервната гума отзад.
Остава да се измисли и монтира резервната гума отзад.
Защо не каза, да ти покажа, аз какво измислих за стойка на гумата отзад. Поздравления за положените усилия по направата на тази красавица. А , и джантите ти стоят много по-добре отколкото при мен. Снимай я с багажника да я видим в цялата и прелест.
Добре е станала! Със здраве да си го ползваш! При мен е ако беше останал щеще да е сгънат на 100 места
П.П. - Къде върза пускането им? Аз ги бях вързал на ключа за светлината за мъгла.
Да ви кажа честно по-весело ми е като мина да ме помнят поне 1 седмица така че ладата съм я направил уникална има само 1 в България такава и тя е моята
Добре е станала! Със здраве да си го ползваш! При мен е ако беше останал щеще да е сгънат на 100 места
П.П. - Къде върза пускането им? Аз ги бях вързал на ключа за светлината за мъгла.
Сложих им реле, което ги пали със сигнал от дългите. Получи се така че всеки път като дам дълги и ми става гот
Коментар