Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загравя ми карбуратора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Загравя ми карбуратора

    Нивата с 1.6 ли е ?
    Снимай коша да видим метана как е вързан.
    На мен ми прилича на клапан на метана или смучене на въздух като загрее.... но само голи предположения.
    Имаш ли ламбда контрол?

    Коментар


    • #17
      От: Загравя ми карбуратора

      1.6,89 набор,освен кабели за свещите,други кабели няма по двигателя ,нито ламбда,нито нещо свързано с електрониката. Метана е свързан по следния начин- маркуча от пропан-бутановия изпарител и маркуча от метановия се срещат в една тетка и от там 1 маркуч тръгва към карбуратора,15на см преди него се разделя (за двете клапи) и това е. За това ви казвам,че се губи и логиката,защото тия неща не ги прави като си е загряла,а като е загряла по-дълго време,тя сега загрява за 3-4 мин в това време,а започва да ги прави,ако е работила 2-3 часа.
      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
      feikot@abv.bg
      Обратно дороги - НЕТ !

      Коментар


      • #18
        От: Загравя ми карбуратора

        Нищо няма да пипаш по карбуратора. Просто като палиш след като си изгасил на топъл двигател натисни газта до долу за да се проветрят цилиндрите и маркучите. Остава метан вътре и сместа е преобогатена, затова не пали. Може и да има нужда от леко донагласяне на предварението. Едно обслужване на редуктора също може да помогне, а и разхода да падне малко. Също и от неправилно регулирани (неподходящи) свещи може да е.
        П.П. На леката ми кола Ауди 80 се получи подобен куриоз. На студен двигател палеше от второто-третото развъртане, а топла палеше от четвърт. Протече ми радиаторчето на парното и купих ново и го смених, като за целта свалих таблото и всички джаджи около него. След тоя ремонт започна да пали от четвърт на студен двигател, а на топъл трябва да повърти стартера 5-10 секунди. Вие кажете какво се е променило, като единственото общо между АГУ-то и радиаторчето е антифриза, който съм сменил след ремонта.....
        Последно редактирано от kuzdov; 05-08-12, 11:59.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #19
          От: Загравя ми карбуратора

          Карбуратора е "загрял" защото когато се кара на газ е празен и сух.Минаването на бензин е желателно да става на скорост за да има време да се охлади карбуратора.Друг е въпроса дали е спукан поплавъка - обикновено отдолу .

          Коментар


          • #20
            От: Загравя ми карбуратора

            Колегата е прав. Нищо не пипай по карбуратора.
            Той е само за бензин.
            Провери си водната магистрала - тя минава и през карбуратора.
            Май там се е получила "тапа". Провери и обезвъздуши. Там е по-високо нивото (отколкото двата изпарителя)

            Коментар


            • #21
              От: Загравя ми карбуратора

              Последните два поста ми се струва,че са най-смислени от цялата тема...и май това с оставане на метан по маркучите е най-логично ( като съм махнал капака се е изфирясал ) Ще пробвам и тоя вариант.

              ПС За кой редуктор става въпрос ?
              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
              feikot@abv.bg
              Обратно дороги - НЕТ !

              Коментар


              • #22
                От: Загравя ми карбуратора

                Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                Последните два поста ми се струва,че са най-смислени от цялата тема...и май това с оставане на метан по маркучите е най-логично ( като съм махнал капака се е изфирясал ) Ще пробвам и тоя вариант.

                ПС За кой редуктор става въпрос ?
                Метановия-/кръглата пача,която ти подава метана към карбуратора/.
                И вземи го отвори,почисти и му пусни едни нови мембрани и това преобогатяване ще изчезне.
                Моята миналото Лято взе да прави същите номера,но на пропан-бутан.Като отворих изпарителя мембраните,които бяха на около 90 000км. и няколко Зими бяха вкочанени и имаше черни,мазни отлагания по цялата вътрешност.
                Последва почистване на изпарителя с вряла вода и препарат "Меглио",нови мембрани и проблема с трудното палене при топъл мотор изчезна.

                Коментар


                • #23
                  От: Загравя ми карбуратора

                  Е,значи можело благодаря за този съвет и това ще направя тия дни.
                  Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                  feikot@abv.bg
                  Обратно дороги - НЕТ !

                  Коментар


                  • #24
                    От: Загравя ми карбуратора

                    Не, че е особено важно, ама за да има смисъл от подобни теми не е зле да споделиш дали си разрешил проблема и как. Иначе само си чатим. И в темата за паленето нищо не сподели.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #25
                      От: Загравя ми карбуратора

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      Не, че е особено важно, ама за да има смисъл от подобни теми не е зле да споделиш дали си разрешил проблема и как. Иначе само си чатим. И в темата за паленето нищо не сподели.
                      То скоро ще застудее и този проблем ще се реши сам.
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • #26
                        От: Загравя ми карбуратора

                        Не ми остава време да отворя метановия изпарител,за това нищо не съм писал.Сега като захладня,наистина малко се пооправи,но пак загрява,даже преди няколко дена,когато бяха феноменалните жеги,вдигна над 110 градуса и то не се натовари много...Мисля да и монтирам допълнителна перка.

                        Грешно е било мнението ми,че от карбуратора е проблема,просто това ми беше най-логичното решение,явно наистина е в изпарителя,защото като направя контролно изфорсиране преди да я загася загряла,после няма проблем.Явно почва да пуска повече газ и обогатява прекалено сместа. Тия дни мисля да го разглобя,но нямам навика да барам нещо,което работи добре,а в момента е часовник.За 8 дена съм минал 200 километра градско.

                        За паленето е същата работа,сложих и един по-голям кондензатор и си е оса.Всички части (делко,бобина(бош),комутатор и всички други чаркалъци) си стоят в една щайга в гаража.Ако някой има път насам и знае как става,с удоволствие ще се почерпим и да ги наниже,явно е,че нещо бъркам.
                        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                        feikot@abv.bg
                        Обратно дороги - НЕТ !

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X